Підлітковий
вік – це найбільш складний період у формуванні особистості дитини. У цей період
формуються ціннісні орієнтації, закріплюються риси характеру і форми
міжособистісної взаємодії, усвідомлюється власна своєрідність, що зумовлюється
домінуючою потребою бути не таким, як усі.
Звичайно,
педагогу найважче знайти правильний підхід до дітей саме підліткового віку і
забезпечити їм психологічний комфорт на уроці.
Оскільки
розвиток особистості відбувається внаслідок соціалізації індивіда, то його
мікросередовище
... Читати далі »
Досвід свідчить, що там, де немає
проблемної ситуації, труднощів, там немає самостійного мислення, а має місце
тільки робота пам’яті, спрямована на пригадування раніше вивченого матеріалу
або відтворення щойно почутого або прочитаного. Тому при викладанні нового
матеріалу майстер повинен намагатися створити ситуацію, коли учні гостро
відчувають недостатність тих знань, якими володіють, і усвідомлюють
необхідність набуття нових.
Шукаючи вихід із труднощів, в які ставить
учнів проб
... Читати далі »
Писати відгук - завдання керівника дипломної
роботи. Разом з тим, зважаючи на практику, що склалася, студенти самостійно
готують відгуки і рецензії на свої роботи керівникам. Тому важливо
познайомиться із структурою відгуку і рецензії, а також з особливостями їх
написання.
У відгуку керівника дипломної роботи
(
... Читати далі »