П`ятниця, 2024-03-29, 11:40 AM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Інформаційна бібліотека [171]
Навчаючи - виховуємо [23]
Виробниче навчання [15]
Професія "Діловод"
Все про комп'ютерні технології та Web-дизайн [124]
технічні новинки, комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення
Словник комп"ютерних термінів та сленгу [4]
Стенографія [10]
Етика, естетика [22]
Логіка [14]
Машинопис та Діловодство [107]
Психологія [49]
тести, оптичні ілюзії, акцентуації
Релігієзнавство [9]
Філософія [26]
Філологія [68]
мово-літературознавство, фольклористика
Українська обрядовість [211]
вірування, прикмети, етнографія, обереги
У світі цікавого [86]
Лірична сторінка [36]
Мережива долі [1]
розповіді про неординарних людей
Жартома і всерйоз [24]
Скарбничка мудрості [32]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2012 » Червень » 3 » Держстандарти для присвоєння кваліфікації вчителя у Великій Британії
12:06 PM
Держстандарти для присвоєння кваліфікації вчителя у Великій Британії

 

   Стандарти, необхідні для здобуття статусу кваліфікованого вчителя, містять такі категорії.

А. Знання та розуміння

  1. Стандарти для вчителів-предметників середньої школи.
  2. Стандарти для вчителів початкових класів.
  3. Додаткові стандарти для навчання й виховання наймолодших учнів (дитячий садок і молодші класи середніх шкіл) для вчителів, які працюють з учнями віком від 3 до 8 та від 3 до 11-ти років.

Б. Планування, навчання та керівництво класом

  1. Стандарти для початкового навчання англійської мови, математики та природничих дисциплін.
  2. Стандарти для вчителів початкових класів та вчителів-предметників середньої школи.
  3. Стандарти для навчання англійської мови, математики та природничих дисциплін у середній школі.
  4. Стандарти для вчителів початкових класів і вчителів-предметників з усіх дисциплін:

- планування;

- навчання та керівництво класом.

5. Додаткові стандарти для навчання й виховання наймолодших учнів.

В. Контроль, атестування, облік і звітування

Стандарти, перелічені в цьому розділі, є обов’язковими для всіх здобувачів статусу кваліфікованого вчителя.

Г. Інші професійні вимоги

Стандарти викладені чітко і послідовно з окремим визначенням мети та завдань для кожного етапу навчання. Професіоналізм учителя ставиться вище від рівня механічного виконання низки спеціалізованих стандартів. Високо оцінюються творчий внесок, енергія й ентузіазм, розумові та керівні здібності, яких вимагає професія вчителя, — невід’ємні складники компетентності висококваліфікованого фахівця.

Під час атестування перевіряється відповідність майбутніх учителів цим стандартам у їх сукупності та взаємозв’язку.

А. Знання та розуміння

Середня школа

Здобувачі кваліфікації вчителя з усіх предметів і на всіх рівнях під час атестування повинні продемонструвати такі знання та вміння:

  • знання з їхніх спеціальних предметів і здатність бездоганно навчати цих предметів на всіх рівнях середньої школи;
  • для фахівців з англійської мови, математики або природничих дисциплін — знання й розуміння змісту предметів, що регламентується Державною програмою початкової підготовки вчителя;
  • знання програм шкільного релігійного навчання викладачами релігійних дисциплін;
  • знання вчителями-предметниками програм і курсів, пропонованих учням після досягнення ними шістнадцяти років, включаючи професійно-технічну освіту;
  • розуміння вчителями-предметниками структури професійної освіти учнів віком 14–19 років і послідовних етапів її здобуття;
  • здатність виробляти ключові професійні навички в учнів віком 14–19 років із предметів, що відповідають нагальним вимогам суспільства до фахівців певних професій.

Початкова школа

Здобувачі кваліфікації вчителя з усіх предметів і на всіх рівнях під час атестування повинні продемонструвати такі знання та вміння:

  • розуміння завдань, обсягу та структури вимог Державної програми загалом, місця початкового етапу, мети і цілей початкових базових предметів і релігійних дисциплін;
  • знання обсягу і змісту навчального матеріалу, визначеного Державною програмою для учнів із базових початкових та основних предметів і релігійних дисциплін;
  • розуміння взаємозв’язку між успіхом у навчанні і фізичним, розумовим, емоційним і соціальним розвитком учнів.

Учителі початкових базових і спеціальних дисциплін повинні продемонструвати:

  • знання й розуміння відповідних Державних навчальних програм для початкового етапу навчання;
  • досконалі знання програм шкільного релігійного навчання викладачами релігійних дисциплін;
  • уміння вільно й упевнено відповідати на питання учнів із цього предмета;
  • знання і розуміння вчителями інформатики змісту Державної програми початкової підготовки вчителів з технології інформації та зв’язку;
  • знання техніки безпеки, якщо це зумовлено особливістю предмета, планування уроків з метою запобігання травмам і нещасним випадкам.

Учителі англійської мови, математики та природничих дисциплін повинні продемонструвати знання та розуміння ролі інформатики відповідно змісту Державної програми початкової підготовки вчителів із цих предметів.

Додаткові стандарти для навчання й виховання наймолодших учнів (дитячий садок і молодші класи середніх шкіл) для вчителів, які працюють з учнями віком від 3-х до 8-ми та від 3-х до 11-ти років

Здобувачі кваліфікації вчителя з усіх предметів і на всіх рівнях під час атестування повинні продемонструвати такі знання та вміння:

  • знання програми досягнення очікуваних результатів на етапі обов’язкового навчання;
  • знання ефективних методів і засобів співпраці з батьками й опікунами;
  • розуміння ролі та відповідальності інших закладів, що піклуються про маленьких дітей.

Б. Планування, навчання та керівництво класом

Цей розділ визначає стандарти, знання яких мають демонструватися під час атестування здобувачами кваліфікації вчителя з огляду на навчальний предмет. Для навчання неосновних, неспеціальних предметів здобувачі кваліфікації вчителя повинні досягти відповідності стандартам, спираючись, а також використовуючи досвід учителя-предметника з певної дисципліни.

Здобувачі під час атестування повинні продемонструвати знання та розуміння, як і коли застосовувати методи навчання й оцінювання учнів, викладені у відповідній Державній програмі початкової підготовки вчителів.

Планування навчання з усіх предметів на початковому та середньому етапах

Здобувачі кваліфікації вчителя з усіх предметів і на всіх рівнях під час атестування повинні продемонструвати такі знання та вміння:

  • уміння планувати навчання з поступовим удосконаленням здобутих знань шляхом:
  • чіткого визначення мети і змісту навчання з огляду на предмет й особливості особистості учнів, принципів їхнього навчання й оцінювання;
  • постановки завдань для класу загалом, роботи в групі та з конкретним учнем, включаючи виконання домашніх робіт, спрямованих на стимулювання учнів і забезпечення високого рівня знань та їхньої зацікавленості в навчанні;
  • чіткої постановки мети і завдань у навчанні;
  • знання для надання учням компетентної та цілеспрямованої підтримки і виявлення учнів, які:
  • потребують спеціального підходу в навчанні, включаючи допомогу в подоланні певних труднощів;
  • надзвичайно здібні;
  • недостатньо володіють англійською мовою;
  • уміння чітко планувати уроки та їхню послідовність на короткий, середній і тривалий періоди для забезпечення поступовості, стимулювання й заохочення учнів;
  • ефективне застосування вихідних даних про індивідуальні особливості учнів під час оцінювання та для раціонального й послідовного планування уроків;
  • планування ймовірного внеску в особистий, духовний, моральний, соціальний та культурний розвиток учнів;
  • використання навчального матеріалу, занесеного до екзаменаційних і Державних навчальних програм.

Навчання та керівництво класом

Здобувачі кваліфікації вчителя з усіх предметів і на всіх рівнях під час атестування повинні продемонструвати такі знання та вміння:

  • ефективно проводити групове й індивідуальне навчання в класі;
  • контролювати учнів для ефективного забезпечення здобуття знань;
  • забезпечувати та підтримувати робочу атмосферу в класі;
  • запроваджувати й підтримувати високий рівень дисципліни;
  • підтримувати атмосферу, коли учні відчувають себе вільно й невимушено;
  • застосовувати методи викладання, які би підтримували робочий настрій і постійну зайнятість учнів;
  • стимулювати бажання поділитися здобутими знаннями, постійно заохочувати учнів для підтримки ентузіазму в навчанні;
  • узгоджувати навчання з індивідуальними особливостями учнів;
  • організовувати процес засвоєння навчального матеріалу з визначенням змісту, мети та завдань і чітким переходом до нової теми, пояснення та підбиття підсумків після засвоєння;
  • чітко ставити завдання з демонстрацією фактів, доступним і послідовним поясненням;
  • забезпечення зворотного зв’язку з класом шляхом постановки питань до учнів під час опрацювання матеріалу;
  • уважно ставитися до помилок учнів і надавати кваліфіковану допомогу під час їх вирішення;
  • уміти підбирати й раціонально використовувати підручники, інформаційно-комунікаційні технології та інші навчальні джерела для досягнення мети викладання;
  • забезпечувати можливості для подальшого закріплення знань, набутих учнями;
  • вишукувати можливості для поліпшення базових навичок учнів з письма, усного рахунку й володіння інформаційно-комунікаційними технологіями, їхньої здатності навчатися індивідуально та у співпраці з іншими, а також використанням інформації, отриманої з бібліотек, науково-популярних статей та інших джерел;
  • розширювати світогляд учнів, їх особистісний, духовний, моральний, соціальний та культурний розвиток;
  • підтримувати надію на досягнення успіху всіма учнями, незважаючи на відмінності в культурі, мові, статі тощо;
  • забезпечувати ґрунтовне розуміння предмета учнями, використовуючи приклади із життя та діяльності людей під час пояснення матеріалу;
  • знати Кодекс практики для визначення й аналізу спеціальних освітницьких потреб і ведення обліку успіхів учнів за індивідуальними планами освіти;
  • піклуватися про те, щоб учні постійно здобували й закріплювали знання, навички й розуміння предмета;
  • критично оцінювати викладання та пошуки способів його вдосконалення.

Додаткові стандарти для навчання та виховання наймолодших учнів (дитячий садок і молодші класи середніх шкіл) для вчителів, які працюють з учнями віком від 3-х до 8-ми та від 8-ми до 11-ти років

Здобувачі кваліфікації вчителя з усіх предметів і на всіх рівнях під час атестування повинні продемонструвати такі знання та вміння:

  • планувати заходи, ураховуючи потреби учнів і рівень їхнього фізичного, розумового, психічного та соціального розвитку, підтримувати зацікавленість учнів;
  • забезпечувати умови навчання, які заохочували б:
  • особистий та соціальний розвиток учнів;
  • розвиток комунікативних навичок;
  • здобуття знань про довкілля;
  • фізичний розвиток;
  • розвиток потреби у творчому самовираженні;
  • застосовувати такі методи й засоби в навчанні, що розвивають математичне мислення учнів і формують числову грамотність;
  • розвивати в учнів упевненість і незалежність;
  • заохочувати учнів до зосередженості й наполегливості під час навчання, привчати їх уважно слухати пояснення й обговорювати результати власного досвіду в малих і великих групах;
  • застосовувати методи навчання із залученням дорослих;
  • керувати діяльністю батьків та інших дорослих з метою розширення можливостей для навчання.

В. Контроль, атестування, облік і звітування

Цей розділ докладно розглядає стандарти для кандидатів на здобуття кваліфікації вчителя з усіх предметів, з яких вони мають підготовку. Майбутні вчителі початкових класів, які не є фахівцями-предметниками, але претендують на здобуття кваліфікації вчителя, також повинні відповідати визначеним стандартам, спираючись у разі необхідності на підтримку вчителя-фахівця з певного предмета.

Здобувачі кваліфікації вчителя з усіх предметів і на всіх рівнях під час атестування повинні продемонструвати такі знання та вміння:

  • оцінювати ступінь досягнення мети навчання;
  • оцінювати й перевіряти класну та домашню роботу учнів методом установлення ефективного усного та письмового зворотного зв’язку, визначати завдання для подальшого розвитку учнів;
  • систематично оцінювати й фіксувати прогрес учнів методами спрямованого спостереження, опитування, тестування й оцінювання, щоби:
  • упевнитися в розумінні учнями поставленого завдання і  правильності його виконання;
  • переконатися, що учні досягають успіхів у процесі здобуття знань, навичок і розуміння предмета;
  • відповідати вимогам оцінювання й звітування, правильно готувати і подавати інформаційні звіти для батьків;
  • передбачати під час роботи зі старшими учнями їхні потреби;
  • визначати рівень навчання учнів і постійно спостерігати, як вони досягають поставленої мети під час вивчення предмета;
  • застосовувати різні типи оцінювання відповідно до різних мети і завдань, включаючи тестування, передбачене Державною програмою та іншими стандартами, використовувати базове оцінювання.

Молодша та середня школа

Здобувачі кваліфікації вчителя з усіх предметів і на всіх рівнях під час атестування повинні продемонструвати такі знання та вміння:

  • знання професійних обов’язків учителя, визначених сучасною школою, а також документа про заробітну плату та умови праці вчителя, виданого на основі однойменного Акта 1991 року;
  • знання юридичних обов’язків учителя з урахуванням:
  • Акта расових стосунків 1976 року;
  • Акта про статеву дискримінацію 1975 року;
  • розділу 7 та розділу 8 Акта про збереження здоров’я й дотримання правил безпеки при проведенні позашкільних заходів — культпоходів, пікніків, прогулянок тощо;
  • дотримання учнями поведінки відповідно до загальноприйнятих правил поведінки;
  • налагодження під час роботи в школі ефективних робочих стосунків з колективом;
  • уміння створювати своєю поведінкою гідний приклад для учнів;
  • підтримка в кожного учня впевненості, що йому буде надана можливість розкрити свій потенціал;
  • усвідомлення, що навчальний процес триває не тільки в стінах школи, а й поза її межами;
  • розуміння необхідності ефективного контакту з батьками й іншими дорослими членами сім’ї та установами, що відповідають за виховання і здоров’я учнів;
  • знання обов’язків органів шкільного управління.

Стандарти дійсні для всіх слухачів учительських курсів, починаючи з травня 1998 року. Педагоги державних шкіл здобувають кваліфікацію вчителя після успішного закінчення акредитованого профільного освітнього закладу в Англії або Уельсі.

Друкується за виданням «National Standards for Subjekt Leaders. Teachers Training Agensy», 1998, журнал «Відкритий урок: розробки, технології, досвід» №1-4 (2005) Видавництво «Плеяди»

Категорія: Інформаційна бібліотека | Переглядів: 1071 | Додав: Olga | Рейтинг: 1.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Червень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/