Четвер, 2024-04-25, 8:03 PM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Інформаційна бібліотека [171]
Навчаючи - виховуємо [23]
Виробниче навчання [15]
Професія "Діловод"
Все про комп'ютерні технології та Web-дизайн [124]
технічні новинки, комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення
Словник комп"ютерних термінів та сленгу [4]
Стенографія [10]
Етика, естетика [22]
Логіка [14]
Машинопис та Діловодство [107]
Психологія [49]
тести, оптичні ілюзії, акцентуації
Релігієзнавство [9]
Філософія [26]
Філологія [68]
мово-літературознавство, фольклористика
Українська обрядовість [211]
вірування, прикмети, етнографія, обереги
У світі цікавого [86]
Лірична сторінка [36]
Мережива долі [1]
розповіді про неординарних людей
Жартома і всерйоз [24]
Скарбничка мудрості [32]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2012 » Червень » 3 » Контрольні питання до заліку
11:19 AM
Контрольні питання до заліку

 

  1. Назвіть основні завдання курсу „Етика та естетика”.
  2. Розкрийте  сутність понять „етика” та „естетика”,  категорій „етичного” та „естетичного”.
  3. Основні компоненти моралі.
  4. Що таке моральна свідомість, самосвідомість?
  5.  Чим відрізняються принципи від норм моралі?
  6. Моральне зло, його походження і сутність.
  7. Взаємовідношення добра і зла.
  8. Охарактеризуйте об’єктивні й суб’єктивні категорії моральної свідомості: обов’язок, відповідальність, справедливість, щастя, моральна референція особистості.
  9. Розкрийте сутність понять: честь і гідність людини, совість, розкаяння, сором.
  10. Що ви розумієте під поняттями свобода дії, свобода вибору та свобода волі?
  11. Вчинок як першоелемент моральної діяльності.
  12. Які основні точки зору на співвідношення цілей та засобів вам відомі?
  13. Мотив і результат людської дії.
  14. Як ви розумієте діяльність як світовідношення?
  15. Чому спілкування можна вважати цариною людської моральності?
  16. Дайте визначення відкритості і замкненості людської особистості.
  17. Охарактеризуйте монологічність та діалогічність людської особистості.
  18. Розкрийте суть понять: толерантність, повага, співчуття, милосердя, любов.
  19. Як пов’язана культура спілкування й етикет?
  20. У чому полягає творчий потенціал людської праці?
  21. Людина і суспільні відносини як об’єкти естетичної діяльності.
  22. Поясніть, яке місце займає природа в структурі естетичної діяльності.
  23. Як пов’язані між собою естетична діяльність і мистецтво?
  24. Розкрийте значення поняття „естетичне почуття”.
  25. Дайте визначення категоріям „гармонія і міра”.
  26. У чому полягає значення поняття „естетичний смак”.
  27. Дайте визначення категоріям „прекрасне і потворне”.
  28. У чому специфіка прояву категорій „піднесене”, „героїчне” чи „низьке”.
  29. Дайте характеристику категоріям „трагічне” і „комічне.
  30. Розкажіть про видатних митців, творчість яких мала вплив на розвиток естетичної науки.
Категорія: Етика, естетика | Переглядів: 868 | Додав: Olga | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Червень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/