Субота, 2024-04-20, 2:40 PM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Інформаційна бібліотека [171]
Навчаючи - виховуємо [23]
Виробниче навчання [15]
Професія "Діловод"
Все про комп'ютерні технології та Web-дизайн [124]
технічні новинки, комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення
Словник комп"ютерних термінів та сленгу [4]
Стенографія [10]
Етика, естетика [22]
Логіка [14]
Машинопис та Діловодство [107]
Психологія [49]
тести, оптичні ілюзії, акцентуації
Релігієзнавство [9]
Філософія [26]
Філологія [68]
мово-літературознавство, фольклористика
Українська обрядовість [211]
вірування, прикмети, етнографія, обереги
У світі цікавого [86]
Лірична сторінка [36]
Мережива долі [1]
розповіді про неординарних людей
Жартома і всерйоз [24]
Скарбничка мудрості [32]

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2015 » Березень » 20 » Мотивація навчальної діяльності
6:51 PM
Мотивація навчальної діяльності

Стимулювання в навчанні - спонукання тих, хто навчається до активної навчальної діяльності. Ґрунтується насамперед на виробленні правильних мотивів навчання, усвідомленню важливості і необхідності знань для життя в сучасному суспільстві. Для нього під час вивчення кожного навчального предмета розкривається історія науки, самовіддана діяльність вчених г людей праці, виховується любов до процесу. У цій роботі враховуються вікові особливості учнів, а також те, що на кожному новому ступені навчання зростає їхня свідомість і здатність до абстрактного мислення.

Мотив - спонукальна причина дій і вчинків людини /те, що спонукає до дії/. Засадою мотиву діяльності людини є її різнобічні потреби. Внаслідок усвідом­лення і перебивання потреб первинних /природжених/ і вторинних /матеріаль­них і духовних/ у людини виникають певні спонуки до дії, завдяки яким ці потреби задовольняються. Особливе значення мають моральні мотиви поведінки. Саме вони надають морального чи аморального сенсу діям і вчинкам.

Мотивація - система мотивів або стимулів, яка спонукає людину до конкретних форм діяльності або поведінки. Мотивами можуть бути: уявлення та ідеї, почуття і переживання, що виражають матеріальні або духовні потреби людини. Одна й та сама діяльність може здійснюватись з різних мотивів. Значення мотивів для поведінки, діяльності й формування особистості дитини дуже велике. Завдання педагога - виховання правильної мотивації в дітей.

Мотивація навчальної діяльності - внутрішні імпульси, які спонукають людину до активної пізнавальної діяльності, спрямованої на засвоєння й успішне застосування знань, навичок і вмінь. Під мотивацією розуміють застосування різних способів і засобів формування в учнів позитивних мотивів і через них - позитивного ставлення до навчання, способи мотивації можуть бути різні: повідомлення практичної, теоретичної чи соціальної значущості матеріа­лу, створення проблемних ситуацій, ситуації успіху, встановлення далеких і близьких перспектив навчання. Однак найбільше значення має інтерес до знань і процесу їх здобування. В учнів професійних навчально-виховних закладів мотивація теоретичного навчання ґрунтується на інтересі до обраної професії.

Мотивація професійної трудової діяльності - властива людині відносно стала, стійка система мотивів праці, що склалася в процесі її життя. Найстійкішими з них є: суспільний мотив - усвідомлення потреби в суспільно значущій діяль­ності; мотив досягнення, інтерес до професії - усвідомлення потреби в самоствердженні; мотив співробітництва - усвідомлення потреби в суспільній праці та кооперуванню в навчанні; мотив матеріальної винагороди - усвідомлення по­треби у матеріальному забезпеченні.

Категорія: Інформаційна бібліотека | Переглядів: 654 | Додав: Olga | Теги: Мотивація, навчальна діяльність | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/