Понеділок, 2024-04-29, 10:46 AM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Педагогічна майстерня Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Школа молодого педагога [2]
Виробниче навчання та дидактика [58]
етапи, методи, трудові вміння та навички
Тижні професії [2]
Архів учнівських робіт [15]
Все про портфоліо [3]
Атестація 2013 [3]
До дипломних робіт [1]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2012 » Червень » 3 » Як писати відгук до дипломної роботи
6:58 PM
Як писати відгук до дипломної роботи

Писати відгук - завдання керівника дипломної роботи. Разом з тим, зважаючи на практику, що склалася, студенти самостійно готують відгуки і рецензії на свої роботи керівникам. Тому важливо познайомиться із структурою відгуку і рецензії, а також з особливостями їх написання.

У відгуку керівника дипломної роботи (проекту) мають бути відмічені:

  • Відповідність теми  і змісту дипломної роботи виданому завданню. Актуальність теми дипломної роботи (проекту);
  • Характеристика рівня теоретичної підготовки, умінь і навиків студента. Ступінь відповідності дипломної роботи (проекту) завданню;
  • Оцінка самостійності виконання роботи студентом.  Ступінь самостійності і ініціативності студента;
  • Характерні елементи дипломної роботи, висновки і рекомендації: Дипломна робота складається з трьох розділів: 1. Назва розділу 2. Назва розділу 3. Назва розділу.
  • уміння студента користуватися спеціальною літературою;
  • здібності студента до інженерної або дослідницької роботи;
  • можливість використання отриманих результатів на практиці;
  • можливості привласнення випускникові відповідної кваліфікації.
  • наявність по темі дипломної роботи (проекту) критичного огляду літератури, його повнота і послідовність аналізу;
  • наявність аргументованих висновків за наслідками дипломної роботи (проекту);
  • практична значущість дипломної роботи (проекту), можливість використання отриманих результатів;
  • недоліки і слабкі сторони дипломної роботи (проекту);
  • Загальна оцінка студента над дипломною роботою: дослідження має завершений характер, а робота носить практичну цінність і її результати можуть використовуватися керівництвом підприємства для поліпшення своєї діяльності. Сама робота заслуговує на оцінки ("відмінно", "добре", "задовільно", "незадовільно")

Зразки відгуків на дипломні роботи

Дипломна робота Іванова А.І. написана на вельми актуальну тему для перехідної економіки. Не дивлячись на очевидні переваги лізингу, як інструменту оновлення основних фондів вітчизняних підприємств, його фінансові можливості до теперішнього часу використовуються недостатньо.

У роботі поставлена мета розробити конкретні пропозиції по вдосконаленню економічного і організаційно-правового механізмів лізингу.

Для цього сформульовані і вирішені наступні завдання: досліджена суть лізингової діяльності, дано визначення лізингу з урахуванням всіх специфічних особливостей цієї форми економічних стосунків, проаналізована вітчизняна законодавча база в області регулювання лізингових послуг, вивчений сучасний стан ринку лізингових послуг, проаналізований зарубіжний досвід функціонування ринку лізингових послуг, визначені умови, при яких лізинг може успішно розвиватися і приносити найбільший ефект всім учасникам лізингових операцій, розроблена система заходів стимулюючих розвиток лізингового бізнесу.

Гідністю роботи є те, що вона виконана на прикладі конкретного підприємства…. Тому пропозиції автора конкретні, обгрунтовані, реалізовуються, ефективні. Вони можуть бути упроваджені не тільки на даному підприємстві, але і на інших споріднених підприємствах, що додає роботі яскраво виражену практичну спрямованість.

Робота акуратно оформлена, написана грамотною мовою, добре читається і сприймається. У ній є необхідний ілюстративний матеріал. Висновки автора, зроблені по ходу розгляду проблем, аргументовані, переконливі. Автор добре знає проблему, уміє формулювати наукові і практичні завдання і знаходити адекватні засоби їх рішення.

Представляється необхідним звернути увагу на особу автора дипломної роботи – Іванова А.І. Його відрізняє вдумливість, серйозність, наукова охайність.

Робота виконана ним самостійно при мінімальній методичній допомозі керівника. Працювати з автором дипломної роботи було легко і приємно.

Автор роботи пропрацював величезну кількість літературних джерел по проблемах маркетингу, нормативно-технічних і методичних матеріалів.

В цілому робота відповідає всім вимогам, що пред'являються до дипломних робіт по економічних спеціальностях, заслуговує на оцінки "відмінно", рекомендується до захисту, а його автор Іванов А.І. заслуговує на привласнення кваліфікації економіст-менеджер за фахом "Економіка і управління на підприємстві".

За наслідками навчання і дипломної роботи вважаю за необхідне рекомендувати Іванова А.І. в аспірантуру.

Керівник

Дата.

 

Дипломна робота Мойло Ірини Олександрівни написана на тему…

У першому розділі роботи автором розкрито поняття і суть….

Поняттю, правовому режиму, органам управління суспільств з обмеженою і додатковою відповідальністю присвячений другий розділ.

У третьому, завершальному розділі, проаналізовано поняття і особливості функціонування акціонерних суспільств.

Структура дипломної роботи Мойло Ірини Олександрівни повністю відповідає завданню по підготовці дипломного проекту. Автором проведений аналіз чинного законодавства, регулюючого правове положення господарських суспільств, вивчена монографічна література. Робота містить посилання на ухвали, що діють, Пленуму Вищого Господарського Суду Республіки Білорусь.

Автором роботи проведений порівняльний аналіз зарубіжного законодавства про господарські суспільства (Німеччина, Росія, США, Франція, Чехія, і ін.).

До недоліків роботи можна віднести відсутність порівняння автором поглядів різних учених-правознавців (В.Ф.Чигира, Я.І.Функа, Л.І.Ліпеня, Е.А.Суханова і ін.)  на деякі сторони цивільно-правового регулювання правового положення господарських суспільств. Крім того, автором не аналізувалася судова практика інших судів окрім господарського суду Брестської області.

Робота акуратно оформлена, написана грамотною мовою, добре читається і сприймається. Автор добре знає проблему, уміє формулювати наукові і практичні завдання і знаходити адекватні засоби їх рішення. В ув'язненні автором приведені конкретні пропозиції по вдосконаленню чинного законодавства, регулюючого правове положення господарських суспільств.

В цілому робота відповідає всім вимогам, що пред'являються до дипломних робіт по юридичних спеціальностях і заслуговує на гарну оцінку.

Керівник

Дата

РЕЦЕНЗІЯ

на наукову роботу учениці 11-А класу Катерини Загородської

за темою "Олена Теліга: шляхи життєвої та творчої долі”

       Ще донедавна історія української літератури являла собою книгу з величезною кількістю вирваних сторінок – було чимало яскравих, самобутніх, надзвичайно талановитих письменників, сама лишень згадка про яких – їхнє життя, творчість, внесок у літературу – була під забороною. Це і представники старшого покоління української творчої інтелігенції, які рішуче рвали пута духовної та інтелектуальної неволі, це і митці Розстріляного Відродження, які піднесли рівень рідного письменства до європейських верховіть і цим заслужили немилість радянської тиранії,           але передусім така доля – замовчування, викреслення з історії літератури, оганьблення – спіткала літераторів української діаспори, котрі з тих чи інших причин залишили рідний край, але не поривали з ним духовного зв’язку. 

Наукову роботу Катерини Загородської присвячено дослідженню життєвого та творчого шляху однієї з таких постатей, без яких нині годі й уявити літературний процес в Україні, її духовний космос і суспільне буття – національної героїні, непересічної жінки, високоталановитої поетеси Олени Теліги.

 Дослідження є чітко структурованим – воно поділяється на дві приблизно однакові розміром частини, кожна з яких підпорядкована одній меті – щонайповнішому висвітленню життєдіяльності О.Теліги. У біографічному розділі дослідження на багатому фактичному матеріалі (епістолярій, мемуаристика, автобіографічна поезія) з’ясовуються найголовніші етапи життєвої долі О.Теліги, виокремлюються чинники, що мали визначальний вплив на становлення світогляду, ідеалів поетеси, її особистості вцілому, провідні риси її характеру та їх реалізація в конкретних учинках, психологічно тонко простежується складна еволюція цієї видатної жінки від аморфної, невизначеної у своїх пріоритетах свідомості до зрілої, національно визначеної, нонконформістської позиції. Життєвий шлях О.Теліги досліджується в широкому культурно-історичному контексті доби, у зв’язках із життєвими долями її однодумців (Д.Донцова, Є.Маланюка, У.Самчука, О.Ольжича, Н.Лівицької-Холодної та ін.) з визначенням спільного та відмінного в їхніх біографіях, що дає можливість рельєфніше показати долю поетеси, її складність, драматизм. Особливо цікавим та результативним є намагання учениці подати багатогранний психологічний портрет О.Теліги, пов’язати її душевну конституцію із глибинними пластами національної психіки.

  У другому розділі дослідження – "Творчість Олени Теліги” – дається вичерпна характеристика О.Теліги як майстра художнього слова, визначаються складові її неповторного, унікального поетичного світу: провідні мотиви, теми й образи її поезій, світогляд авторки, стильові особливості,  формальні параметри (передусім ритміка) та ін. Аналіз творчості поетеси здійснюється в тісному зв’язку з її життєвою долею, тонко і точно визначаються автобіографічні мотиви лірики О.Теліги, грунтовно характеризуються психологічні аспекти її творчості, закоріненість поетичного світу авторки у визначальній ідеології її покоління – ідеології націоналізму.

   Робота свідчить про значну методологічну підготовленість учениці, про досконале оволодіння нею основами проведення сучасного аналізу художнього твору в усьому його методичному розмаїтті, уміння розглядати твір у єдності змісту та форми, з урахуванням його родової, видової, жанрової специфіки. Стиль викладу наукового матеріалу, застосований у роботі, – яскраво образний, напівбелетризований.

Науковий керівник:                 /підпис/

Педагогічний керівник:           /підпис/

Керівник секції:                       /підпис/


Категорія: До дипломних робіт | Переглядів: 23206 | Додав: Olga | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Червень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/