Неділя, 2022-11-27, 2:39 PM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Педагогічна майстерня Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Школа молодого педагога [2]
Виробниче навчання та дидактика [58]
етапи, методи, трудові вміння та навички
Тижні професії [2]
Архів учнівських робіт [15]
Все про портфоліо [3]
Атестація 2013 [3]
До дипломних робіт [1]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Категорія: Школа молодого педагога | Переглядів: 122 | Додав: Olga | Дата: 2021-06-04

Зміст

І.        Пояснювальна записка.

ІІ.      Методичні рекомендації.

ІІІ.     Професійно-кваліфікаційна характеристика.

  1. Схема розподілу часу за основними напрямками робіт.
  2. Тематичний план стажування.
  3. Програма стажування.
  4. Вимоги до написання рефератів.
  5. Тематика рефератів для майстрів виробничого навчання.
  6. Орієнтовний план складання звіту.
  7. Література.

І.  Пояснювальна записка

Програма стажування призначена для  підвищення чи підтвердження робочої кваліфікації на виробництві, працівників ПТНЗ, а саме майстрів в/н  з професії: “Секретар-керівника, Оператор комп’ютерного набору” ІІ та І категорій.

Програма розроблена у відповідності до інструктивно-методичних вказівок щодо організації і проведення стажування майстрів в/н, з урахуванням Закону України “Про освіту”, “Положення про атестацію”, типової програми виробничої технологічної практики, типової програми підвищення кваліфікації робітників на виробництві та інших нормативних документів Міністерства Освіти.

Метою стажування є практичне вивчення майстрами сучасної техніки і технології виробництва, наукової організації праці, виробничого досвід ... Читати далі »

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 1211 | Додав: Olga | Дата: 2016-06-01

Сьогодні ми спостерігаємо, як змінюються і зростають темпи різних процесів: посилюються обсяги і швидкість інформаційного обміну, оновлюються наукові технології. Корені багатьох змін криються в нових способах створення, збереження, передачі та використанні інформації. Комп’ютерні й комунікаційні технології стали цілком очевидними проявами інформаційної революції в світі.

Особливості науково-технічного розвитку спричиняють глибокі зміни у сфері виробництва та соціального замовлення на фахівця в усіх сферах існування. Ці зміни потребують підвищення рівня кваліфікації та професійної компетентності працівників. Тому виникає потреба у нових освітніх системах і прогресивних технологіях.

Новітні виробничі технології передбачають застосування сучасних матеріалів, сучасних методів, нових технологій, оригінальних технік виконання. Це потребувало уточнень у визначенні мети професійної освіти, її змісту, організації, структури, форм, методів і засобів навчання, які спрямовуватимуться на створення людини, як свідомого громадянина своєї держави з активною життєвою позицією, готовністю до трудової діяльності і творчого мислення.

Процес інформатизації суспільства неминуче тягне за собою процес інформатизації освіти. Головною ланкою процесу інформатизації освіти є зміна мети і змісту навчання. Технологічне переоснащення навчального процесу, поява нових методів і організаційних форм навчання Комп’ютерні й комунікаційні технології істотно поповнили арсенал засобів навчання. Отож на озброєнні педагогів професійно-технічних закладів мусять бути такі передові, прогресивні способи навчання, як розвиток пізнавальної самостійності учнів, залучення їх до творчих пошуків, дослідний метод студіювання наук, проблемний виклад матеріалу, вироблення в учнів “професійного” способу мислення, використання технічних засобів, зокрема комп ... Читати далі »

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 799 | Додав: Olga | Дата: 2016-06-01

  1. Робота Із заголовками:
  • прочитавши заголовок, зупиніться,
  • сформулюйте для себе, про що піде мова в тексті,
  • згадайте все, що ви знаєте по цій темі.
  1. Робота Із текстом:
  • звертайте увагу на незрозумілі слова та вирази, для з’ясування їх значення звертайтесь до словників (тлумачний, іноземних слів та ін.)
  • якщо зміст вам не зрозумілий зовсім, то подумайте, що із старого матеріалу заважає розумінню тексту, і повторіть його,
  • виділяйте при читанні головне,
  • складайте усний або письмовий план прочитаного,
  • придумайте свої приклади по тексту,
  • уявляйте собі те, що читаєте,

Запам’ятовування матеріалу:

  • переказати текст,
  • дати відповідь на питання в зошиті або в кінці тексту (якщо вони є),

Самооцінка:

  • правильність відповідей перевірте по підручнику.
Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 562 | Додав: Olga | Дата: 2015-07-05

Пізнавальна діяльність містить два види взаємодії: 1) суб’єкта з інформацією (знаннями); 2) суб’єкта (вчителя) з іншим суб’єктом (учнем). У широкому сенсі кожну взаємодію з інформацією можна вважати навчанням, тому що результатом стає пізнавальний досвід. Способи взаємодії людини з інформацією можуть бути різними залежно від індивідуально-психологічних особливостей. Такі способи називаються репрезентативними системами. Репрезентативна система в концепції НЛП - це спосіб подання інформації свідомості суб’єкту, що пізнає.

Дослідженнями в психології та психофізіології встановлено зв’язок між домінуванням лівої або правої півкулі головного мозку та одного з головних сенсорних каналів: візуального, аудіального, кінестетичного з одного боку та ефективністю засвоєння інформації з іншого. Репрезентативна система (далі - РС) - це спосіб подання інформації свідомості суб’єкту, який базується на співвідношенні функціонального розвитку сенсорних каналів і півкуль головного мозку. РС зумовлює зміст і форми пізнавальної діяльності.

Існують певні РС, які складаються у дитинстві, формуються та проявляються у навчанні їх основні типи: лівопівкульний візуал (функціонально домінують ліва півкуля та зоровий сенсорний канал); правопівкульний візуал; лівопівкульний аудіал; пра­вопівкульний аудіал; лівопівкульний кінестетик; правопівкульний кінестетик). У більшості людей спостерігається одна домінуюча РС, у решти домінують дві чи три.

Учень у навчанні віддає перевагу певному оптимальному для себе стилю засвоєння знань, так як і вчитель - оптимальному для себе стилю подання матеріалу. Якщо ці стилі відрізняються один від одного, у засвоєнні учнем матеріалу зазвичай виникають проблеми. Наприклад, вчитель з домінуючою правопівкульною аудіаль ... Читати далі »

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 976 | Додав: Olga | Дата: 2015-07-05

1 2 3 ... 14 15 »
Пошук

Календар
«  Листопад 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2022                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/