Субота, 2024-04-20, 9:39 AM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Інформаційна бібліотека [171]
Навчаючи - виховуємо [23]
Виробниче навчання [15]
Професія "Діловод"
Все про комп'ютерні технології та Web-дизайн [124]
технічні новинки, комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення
Словник комп"ютерних термінів та сленгу [4]
Стенографія [10]
Етика, естетика [22]
Логіка [14]
Машинопис та Діловодство [107]
Психологія [49]
тести, оптичні ілюзії, акцентуації
Релігієзнавство [9]
Філософія [26]
Філологія [68]
мово-літературознавство, фольклористика
Українська обрядовість [211]
вірування, прикмети, етнографія, обереги
У світі цікавого [86]
Лірична сторінка [36]
Мережива долі [1]
розповіді про неординарних людей
Жартома і всерйоз [24]
Скарбничка мудрості [32]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2016 » Грудень » 11 » Діти-кванти. як сприймають світ ті, хто народився у цифрову епоху
8:09 PM
Діти-кванти. як сприймають світ ті, хто народився у цифрову епоху

Володимир Співаковський - Президент корпорації "Гранд", письменник, бізнесмен

Квантове мислення дозволяє в режимі реального часу розподіляти увагу між безліччю завдань

Ми тільки почали думати, що робити з дітьми-індиго, як з'явилися діти-кристали. А їм вже наступають на п'яти діти-кванти. Індиго - мають іншу думку. Кристали - випромінюють розум інакше. Кванти - вбирають інформацію інакше і по-іншому її фільтрують і переробляють.

У чому тут справа? У тому, що на юний мозок раптом обрушилася понадоб'ємна лавина інформації. Є чотири виміри простору - довжина, ширина, висота і час. Але їх вже недостатньо. Цифрове покоління не може жити без п'ятого, уявного виміру, доповненої реальності. У неї ми зараз і входимо. І ця доповнена реальність поповнюється квантами інформації і відчуттів, що надходять звідусіль - лавина, яка прагне в мозок, з кожним днем стає все потужнішою. І мозок виявляється не в змозі оперативно її приймати і обробляти. Раніше швидкість надходження даних вимірювалася можливостями їх засвоєння і усвідомлення. А зараз, поки ти подумав і знайшов підтвердження в трьох джерелах, ситуація кардинально змінилася, і - тупик. А нові хвилі інформації продовжують накочуватися, так що в підсумку людина ризикує захлинутися в них.

Який вихід знаходить мозок? Він вирішує відсікати частину інформації. При цьому виникає питання: чи не випадуть зі сфери уваги важливі і потрібні відомості? Відповідь: ризик є. Але мозок "розумний" і в змозі вирішити, як ранжувати витаючі в просторі дані. І в підсумку розвивається новий потенціал розумових можливостей. У дітей-квантів цей потенціал простий: вони часто тримають в голові взаємовиключні ідеї. Вони живуть за принципом "і-і", а не "або-або": "і вашим, і нашим", "і до села, і до міста", "і риба, і м'ясо", "і те, і се ", і навіть п'яте колесо у возі, чом би й ні. При цьому їх нейрони встигають бігати по містках-звивинах з блискавичною швидкістю. Подібним чином монтуються музичні кліпи - нарізкою музично-текстових фраз, здавалося б, не пов'язаних між собою. А результат, проте, виглядає як цілісний твір. Іноді - вдалий, іноді - ні.

З боку може здатися, що така дитина непослідовна і суперечить сам собі. Але насправді вміння тримати в голові відразу дві або кілька протилежних ідей і при цьому не звихнутися - це і є ознака першосортних мізків. Саме так працює бінокулярний і багатовимірний зір. Якщо нове покоління називають цифровим, а не аналоговим, то що дивного в тому, що вони спілкуються квантами? Більш того, ці діти вже запам'ятовують не тільки саму інформацію, скільки шлях до неї. В їх свідомість вже вбудовані алгоритмічні механізми.

Квантове мислення дозволяє в режимі реального часу розподіляти увагу: одночасно дивитися кіно, строчити СМС, спілкуватися в форумах, пити колу, гуглити сайти, думати про гроші і про те, яку одягти сукню. Все відразу. Хоча з боку це виглядає так, ніби увагу дитини розсіяно. Їй навіть ставлять діагноз: синдром дефіциту уваги. Чи варто цього побоюватися? Ні, це не відсутність концентрації. Це перемикання уваги на інші плями. Відразу на багато, і на ілюзії, які призводять до нових реальностей.

Чого у них немає, так це пристрасті і цікавості. І їм важко мати справу з однозарядними - такими ж інтровертами, які можуть зруйнувати їх особистий простір. Крім того, у них притуплені відчуття небезпеки. Адже кванти - це як пунктири, і в міжпунктирний простір може потрапити вірус. А захисту немає.

Досягають вони видатних результатів? У звичному розумінні бізнес-успіху або службових та наукових кар'єр - не дуже, але у них і цілей таких немає. З іншого боку, більшість геніальних композиторів, художників, винахідників і артистів - аутисти з синдромом розсіяної уваги і повного ігнорування по відношенню до суспільства. І ніхто не знає, що там у них відбувається в головах з квантами інформації і душевними метаннями.

Їм розум даний, щоб знаходити не тільки лінійні рішення, а й комбінаційні. Тому що наступила інформаційна ера, яка зажадала для розвитку інтелекту нового алгоритму, натомість звичного "дали інформацію - зрозумів - не зрозумів - отримав оцінку". Тепер цей конвеєр виглядає так: "пошук інформації - її видобуток - розпізнавання - аналіз - фільтрація - переломлення - відображення - збагачення - застосування". І якщо результат раптом не сподобається, то весь алгоритм доведеться повторити з самого початку, і у дітей-квантів ці цикли повторюються в тисячі разів швидше, ніж, наприклад, у шахістів.

Нещодавно Марк Цукерберг оголосив війну фейкам, так як вони отруюють інформацію і знижують привабливість соціальної мережі Facebook, топлячи його доходи. Однак оголосити щось легко, а як відрізнити фейковий пост від валідного? В результаті були знайдені семантичні способи відрізняти фейкову інформацію: виявилося, це можливо тільки якщо big data просівати як квантову інформацію.

Ще однією цінністю стає швидкість передачі і обробки даних. Чи не звідси виникають гіперактивні діти? Вони вимагають інших темпів пізнання навколишньої дійсності, хоча ще не здатні ці лавиноподібні потоки інформації прийняти і обробити. Але очевидно, що еволюційний запит вже є.

Діти-кванти рухаються в авангарді еволюції, кудись в сторону Чумацького шляху, а може, звідти. І скоро світ почне до них пристосовуватися. Не випадково все рідше батьки говорять про своїх дітей як про нетямущих - навпаки, ці малюки і підлітки щосили вчать своїх тат і мам, і тренд зміни ролей дітей та дорослих в наявності.

З дітьми-квантами немає сенсу боротися, вони несприйнятливі і неперевиховувані. Якщо почати з ними воювати, то можна виростити у них апатію, депресію, неврози і втрату пізнавальної мотивації.

Що ж робити батькам? Ось що пише одна мама: "У мене їх троє, Індиго, Кристал і Квант. Як бути? .. Це ж пекельне випробування на стійкість до стресів ..." Відповідь проста: нехай спілкуються між собою, а ви спостерігайте і допомагайте. Вплинути можна.

Що робити людству? Воно розділиться на дві нерівні частини. Приблизно 80% не будуть вірити у всю цю нісенітницю, вважаючи, що такого не може бути і все це вигадки. А 20% стануть вивчати нові типи дітей, знаходити їх і навіть прислухатися до них. Так би мовити, про всяк випадок. А раптом….

Категорія: Інформаційна бібліотека | Переглядів: 632 | Додав: Olga | Теги: діти-кванти, бінокулярне мислення, Індиго | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/