Четвер, 2023-02-02, 3:34 AM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Інформаційна бібліотека [171]
Навчаючи - виховуємо [23]
Виробниче навчання [16]
Професія "Діловод"
Все про комп'ютерні технології та Web-дизайн [124]
технічні новинки, комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення
Словник комп"ютерних термінів та сленгу [4]
Стенографія [10]
Етика, естетика [22]
Логіка [14]
Машинопис та Діловодство [106]
Психологія [49]
тести, оптичні ілюзії, акцентуації
Релігієзнавство [9]
Філософія [26]
Філологія [68]
мово-літературознавство, фольклористика
Українська обрядовість [211]
вірування, прикмети, етнографія, обереги
У світі цікавого [86]
Лірична сторінка [36]
Мережива долі [1]
розповіді про неординарних людей
Жартома і всерйоз [24]
Скарбничка мудрості [32]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2013 » Квітень » 7 » Як пройти співбесіду
12:11 PM
Як пройти співбесіду
Співбесіда
Подбати про ділову сумку (в крайньому випадку, позичити) і не приходити з господарськими сітками, спортивними сумками або пластиковими пакетами.
Вираз обличчя, поза, жести
Наступне, на що потрібно звернути увагу, готуючись до співбесіди, - це вираз обличчя, поза, жести і міміка. Попросіть, щоб хтось з ваших рідних чи друзів зіграв роль екзаменатора і поспостерігав за вами, поки ви розповідаєте про себе, відповідаєте на питання.
Найпоширеніші помилки - похмурий, безрадісний, непроникний вираз обличчя, метушлива поза, різкі жести, що показують невпевненість у собі (опущені плечі, руки, схрещені на грудях, а ще гірше, коли при цьому ще й схрещені
ноги). Погано сприймаються і жести зверхньості, як, наприклад, піднятий вгору вказівний палець. Для того щоб справити хороше враження, ви повинні сидіти з прямою спиною і злегка нахиленим у бік співбесідника корпусом, не сутулитися і не горбитися. Голову тримати прямо. Руки покладіть на коліна або на стіл перед собою. Дивіться в очі співрозмовнику (якщо важко в очі, можна на перенісся або на рівень брів), а не у вікно або в бік. Якщо учасників комісії декілька, дивіться по черзі на кожного, щоб у кожного складалося враження залученості в розмову. Добре сприймаються жести відкритими долонями вгору (символізують вашу щирість і відкритість).

Як говорити
Про людей судять не тільки по тому, що вони говорять, але і як вони це говорять. Уявіть собі, що ви член приймальної комісії і вам довелося вислухати за день двадцять кандидатів. І кожен з них говорив тихо, невиразно або, навпаки, швидко і плутано. На двадцять першому кандидаті (якщо не раніше!) Ви втомитеся перепитувати і вникати в суть сказаного. А тепер уявіть, що  і ви виявились цим двадцять першим кандидатом. Тому пошкодуйте приймальну комісію і постарайтеся говорити досить голосно, слова вимовляти чітко, робіть паузи, для того, щоб той, хто проводить співбесіду при бажанні міг уточнити що-небудь або зупинити (повірте, дуже стомлюють довгі монологи). Намагайтеся говорити спокійним, доброзичливим, впевненим у собі голосом. Жінкам потрібно говорити слова більш низьким голосом, на слух він сприймається набагато краще, ніж тонкий і верескливий. Для цього потренуйтеся, щоб голос ішов з діафрагми, а не з горла.
Кілька порад наостанок
Дуже важливо, як ви починаєте говорити. Тому якщо ви дуже хвилюєтеся і вам здається, що важко відкрити рот, мовчки вимовте слово "два". Це дозволить челюстним м'язам розслабитися, а вам вільно почати говорити. Для того щоб ваш голос звучав краще, перед співбесідою випийте що-небудь тепле.
Якщо кандидатів багато, постарайтесь, щоб вас запам'ятали, тому що з кількох рівних кандидатів перевага буде у того, хто краще запам'ятався. Як це зробити?
Можна скористатися яскравою деталлю, наприклад, шийною хусткою. Якщо ваші друзі визнають, що у вас гарне почуття гумору, ви можете його продемонструвати на співбесіді. Вдалий жарт обов'язково запам'ятається. А можете сказати, що, на вашу думку, відрізняє вас від інших кандидатів.

Гарне враження виробиться, якщо ви робите записи в блокноті (а не на листочку), коли вам розповідають про підприємство, умови роботи або врахування вимог, які пред'являють до претендента на посаду. Якщо людина, що проводить співбесіду, відволіклася на телефонну розмову, бесіду зі  співробітником, не проявляйте зацікавленості в розмові, не розглядайте обстановку кабінету або документів, що лежать на столі. Буде за краще, якщо ви почнете переглядати свої записи або щоденник.
Отже відправляючись на співбесіду, ви повинні зібрати інформацію, одягнутися відповідно місцю, на яке претендуєте, прийти раніше комісії, бути охайним і зібраним, мати все необхідне під рукою, посміхатися, говорити спокійним, впевненим і доброзичливим голосом. 

Категорія: Етика, естетика | Переглядів: 651 | Додав: Olga | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Квітень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2023                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/