П`ятниця, 2024-04-26, 4:08 PM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Інформаційна бібліотека [171]
Навчаючи - виховуємо [23]
Виробниче навчання [15]
Професія "Діловод"
Все про комп'ютерні технології та Web-дизайн [124]
технічні новинки, комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення
Словник комп"ютерних термінів та сленгу [4]
Стенографія [10]
Етика, естетика [22]
Логіка [14]
Машинопис та Діловодство [107]
Психологія [49]
тести, оптичні ілюзії, акцентуації
Релігієзнавство [9]
Філософія [26]
Філологія [68]
мово-літературознавство, фольклористика
Українська обрядовість [211]
вірування, прикмети, етнографія, обереги
У світі цікавого [86]
Лірична сторінка [36]
Мережива долі [1]
розповіді про неординарних людей
Жартома і всерйоз [24]
Скарбничка мудрості [32]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2014 » Березень » 8 » Вимоги до виконання різних жанрів творів
10:43 PM
Вимоги до виконання різних жанрів творів
Виконання прозових творів
  1. Визначаються жанрові види прози.
  2.  Визначається роль виконавця.
  3.  ставлення до розказуваного.
  4. Визначається мета розповіді.
  5. При передачі прямої мови через інтонацію підкреслюється характер героя, бо передаються його слова.
  6. Виконавець лише відтворює розмову героїв.
  7. Інтонація - розповідна.

                              Виконання казки



  1. Групи казок.
  2. Притаманні динамізм, активність, напруженість, незвичайність ситуації.
  3. Казка має мораль.
  4. Казка розказується.

Виконання байки

  1. Не читається, а розповідається.
  2. Виконавець байки виступає в ролі свідка подій і є своєрідним коментатором цих подій перед слухачами,
  3. При розказуванні байки характерна інтонація розмовно-побутового мовлення.


ЗАВДАННЯ
  1. Визначити підтекст. Розкрити суть конфлікту між персонажами,  визначити своє ставлення до цього  конфлікту, персонажів.
  2.  Визначити образ розповідача.
  3.  Інсценувати байку.


  1. Враховується жанрова специфіка твору.
  2. Визначається мета читання уривку з твору.
  3. Основна увага - передача розмови персонажів (різні інтонаційні  відтінки).
  4. Читець - це виконавець ролі, а розповідач "чужого” діалог а чи монолога.
  5. Текст апелюється читцем лише до аудиторії, навіть якщо це читається монолог.

ЗАВДАННЯ

  1. Розкрити особливості передачі підтексту: наміри, почуття, особливості мови дійових осіб.
  2. Тип ремарок, їх роль.


Виконання поетичних творів
  1. Визначити жанрові особливості ліричного твору.
  2. Розкрити й відчути настрій ліричного героя і всього твору.
  3. Передати розвиток переживань ліричного героя,
  4. Визначити ставлення читця до героя, яке ґрунтується на розумінні й відчутті його переживань.
  5. Зберігати під час читання єдність змісту і форми.
  6. Застосовувати відповідну форму спілкування, зважаючи на вид лірики.
  7. Звернути увагу на лаконізм і обмеженість у використанні міміки та жестів.
  8. Паузи після кожного рядка.

ЗАВДАННЯ

  1. Особливість ритму і його вплив на характер поезії.
  2. Розвиток ліричного почуття (простежити). Знайти засоби, які допомагають поетові донести ці почуття.
  3. Зіставлення творів. Засоби вираження іронії чи сарказму.
  4. З’ясувати від чийого імені читається текст: імені автора, ліричного героя, виконавця.
Категорія: Філологія | Переглядів: 2151 | Додав: Olga | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Березень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/