Вівторок, 2024-05-07, 1:15 AM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Педагогічна майстерня Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Школа молодого педагога [2]
Виробниче навчання та дидактика [58]
етапи, методи, трудові вміння та навички
Тижні професії [2]
Архів учнівських робіт [15]
Все про портфоліо [3]
Атестація 2013 [3]
До дипломних робіт [1]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2014 » Березень » 16 » Сутність використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі за допомогою сучасних мультімедійних засобів
5:24 PM
Сутність використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі за допомогою сучасних мультімедійних засобів

У наш час важко знайти галузь науки чи народного господарства, де не використовують комп'ютерну техніку. Сучасний розвиток інформаційних технологій дає змогу їм проникнути в усі сфери людської діяльності, стати незамінним помічником людини. Не виняток і сфера освіти. Важко уявити сьогодні освітній заклад, який не мав би комп'ютерного класу. Спочатку комп'ютери слугували лише для вивчення основ інформатики і програмування, нині ж комп'ютеризація розглядається як один з актуальних факторів організації навчального процесу, навчання тому або іншому предмету. При цьому не відкидається цінність підручника, що був і залишається головним методологічним інструментом майстра.

Саме тому, виникла потреба у  формуванні єдиного  інформаційно- освітнього середовища, створенні перспективної системи освіти. Основною її метою є: підвищення якості освіти, збереження, розвиток та ефективне використання науково-педагогічного потенціалу країни, створення умов для поетапного переходу до нового рівня освіти на основі інформаційних комп'ютерних технологій. Одним з найважливіших умов цього переходу є формування інформаційної культури майстрів виробничого навчання за професіями, пов'язаними з роботою за ПК. Тільки майстер, який володіє нею, здатний до створення та ефективного використання у навчальному процесі методичного забезпечення дисциплін, що вивчаються новим поколінням.  

Система роботи майстрів у професійно-технічному училищі покликана виховувати  "інформаційну" культуру, тому що методична майстерність заснована на єдності знань і високо розвинутих умінь, відповідних сучасному рівню розвитку науки, техніки та їхнього продукту - інформаційних технологій і насамперед комп'ютерних (а цьому також сприяє і достатньо добре оснащення  комп'ютерною технікою).

Її завданнями є:

-Дати майстру інструмент для створення власного мультимедійного забезпечення навчальних занять і авторських електронних навчальних посібників і підручників;

-Апробація та експертиза створених освітніх електронних видань (ОЕІ);

-Презентація ОЕІ з метою їх широкого впровадження у навчально-виховний процес;

-Організація оглядів та конкурсів авторських ОЕІ з метою популяризації комп'ютерних технологій, підвищення мотивації  майстра до їх освоєння та використання.

Перше з перерахованих вище завдань, вирішується через використання новітніх інформаційних технологій у навчально – виховному процесі за програмою «Майкрософт. Партнерство в навчанні», «Курс  Microsoft із цифрових технологій», проведення тематичних майстер-класів з освоєння програмних продуктів.  

У результаті цієї роботи викладання стало супроводжуватися електронними PowerPoint презентаціями. Вони ідеально підходять для створення мультимедійних навчальних посібників: з барвистою графікою, відеосюжетами, звуковим рядом. Мультимедійна презентація дозволяє представити навчальний матеріал, як систему яскравих опорних образів, наповнених вичерпною структурованою інформацією в алгоритмічному порядку. Це особливо важливо при вивченні предметів, пов'язаних із запам’ятовуванням. В цьому випадку задіюються різні канали сприйняття, що дозволяє закласти інформацію не тільки в фактографічному, але і в асоціативному вигляді в пам'ять учнів. Використання мультимедійних презентацій дозволяє побудувати навчально-виховний процес на основі психологічно коректних режимів функціонування уваги, пам'яті, розумової діяльності, реконструкції процесу навчання з позицій цілісності. Мультимедійні презентації підвищують інтерес до уроку. Учні самі з великим бажанням створюють презентації. Щоб подібну роботу учні змогли, а найголовніше, бажали виконувати, майстер повинен бути готовим розвивати в них творчий підхід до навчання, створювати  пізнавальний стимул самоосвіти. У дослідницькій роботі дитина повністю відходить від зубріння, вона усвідомлено вбирає в себе знання.

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 881 | Додав: Olga | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Березень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/