Понеділок, 2024-05-06, 5:54 PM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Педагогічна майстерня Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Школа молодого педагога [2]
Виробниче навчання та дидактика [58]
етапи, методи, трудові вміння та навички
Тижні професії [2]
Архів учнівських робіт [15]
Все про портфоліо [3]
Атестація 2013 [3]
До дипломних робіт [1]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2014 » Березень » 28 » Виоги до відповідей та запитань для учнів
10:00 PM
Виоги до відповідей та запитань для учнів

ВИДИ ПИТАНЬ ДЛЯ РОЗВИТКУ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

  •  на порівняння та співставлення предметів, їхніх зображень, явищ, процесів, фактів і т.п.;
  • на узагальнення, виділення суттєвих ознак фактів, явищ, процесів, що вивчаються;
  • на виявлення уміння використовувати знання у різних ситуаціях;
  • на пояснення причини (діагностичні);
  • на з’ясування наслідків дії, процесу, способу і т.п. (прогностичні);
  • на доказ, наведення доводів “за” і “проти”;
  • на застосування одержаних знань при вирішенні практичних задач;
  • на встановлення між предметних зв’язків;
  • на формулювання понять.

ВИМОГИ ДО ВІДПОВІДЕЙ

  • свідомість і аргументованість;
  • самостійність мислення;
  • вірність і чіткість відповідей (технічна і літературна грамотність),

ВИМОГИ ДО ПИТАНЬ

  • питання задається до всієї групи; після паузи назвати прізвище якого- небудь учня;
  • питання повинні будуватись з логічною послідовністю висвітлення тем;
  • чітко фіксувати увагу учнів на основних, головних фактах і висновках;
  • не варто дотримуватись раніше встановленого порядку постановки питань, необхідно урізноманітнювати питання в залежності від відповідей учнів;

У тому випадку, коли учень утруднюється дати відповідь, не потрібно поспішати викликати іншого учня. Необхідно те саме, питання запропонувати в іншому варіанті, який може навести учня на вірну відповідь.

  • опитування слід завертати підведенням підсумків: викладач дає вірні відповіді учням на раніше поставлене питання.
Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 649 | Додав: Olga | Теги: узагальнення, Розвиток розумової діяльності, самостійність мислення, Відповіді | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Березень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/