Понеділок, 2024-05-06, 12:08 PM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Педагогічна майстерня Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Школа молодого педагога [2]
Виробниче навчання та дидактика [58]
етапи, методи, трудові вміння та навички
Тижні професії [2]
Архів учнівських робіт [15]
Все про портфоліо [3]
Атестація 2013 [3]
До дипломних робіт [1]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2014 » Лютий » 24 » Застосування структури інтерактивного уроку
9:06 PM
Застосування структури інтерактивного уроку

Мотивація

Мета: - сфокусувати увагу учнів на проблемі й викликати інтерес до обговорюваної теми. Для цього можна використати запитання, короткі історії, невеличкі завдання тощо. Потребує цей стан 5% робочого часу.

                   Представлення мети та очікуваних навчальних результатів

Мета: - забезпечення розуміння учнями змісту їхньої діяльності, того, чого вони повинні досягти в результаті уроку і чого від них очікує викладач .

(5% робочого часу).

                                         Надання необхідної інформації

Мета:  - дати учням достатньої інформації, щоб на її основі виконувати практичні завдання. Це може бути мінілекція, ознайомлення з роздатковим матеріалом. Презентація виконаного домашнього завдання. На самому уроці викладач може ще раз звернути увагу на інформацію особливо на практичні поради, якщо необхідно прокоментувати опитування (10% робочого часу).

Інтерактивна вправа - центральна частина заняття

Мета: - практичне засвоєння матеріалу. Послідовність цього етапу така:

  •  інструктування – викладач розповідає учням про мету вправи, про правила, про послідовність дій та обсяг часу на виконання завдань: запитує чи все зрозуміло;
  • об‘єднання в групи і (або) розподіл ролей;
  • виконання завдання (викладач виступає організатором, консультантом, ведучим дискусії);
  • презентація результатів роботи (60% робочого часу).

                                               Підбиття підсумків

Мета: - обговорення задля усвідомлення зробленого на уроці. Слід повернутися до очікування результатів, оголошених на початку уроку. Бажано поставити учням за питання "Що нового дізнались? Яких навичок набули? Чи може це бути корисним у житті? Що сподобалося на уроці?”. На цей етап відводиться 20% робочого часу.

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 657 | Додав: Olga | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/