Понеділок, 2024-05-06, 11:52 AM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Педагогічна майстерня Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Школа молодого педагога [2]
Виробниче навчання та дидактика [58]
етапи, методи, трудові вміння та навички
Тижні професії [2]
Архів учнівських робіт [15]
Все про портфоліо [3]
Атестація 2013 [3]
До дипломних робіт [1]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2014 » Лютий » 23

МОТИВИ ... Читати далі »

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 758 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

Підвищення вимог до підготовки кваліфікаційних робітників в училищах системи професійно-технічної освіти викликає необхідність застосування таких засобів і методичних прийомів, які дозволили б, по перше, інтенсифікувати навчальний процес /без чого учні не зможуть справитися з обсягом і збільшенням вмісту навчального матеріалу/, по друге, цілеспрямовано формувати розумові компоненти трудової діяльності, виховувати творчу активність, ініціативу, і ін ... Читати далі »

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 900 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

це систематичний метод планування, застосування і оцінювання всього процесу навчання і засвоєння знань шляхом врахування людських і технічних ресурсів і взаємодія між ними для досягнення більш ефективної форми навчання.
Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 679 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

ТЕСТ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК МИСЛЕННЯ

(тест для визначення логічних здібностей)

 

У кожному питанні відзначте один варіант відповіді, який Ви вважаєте правильним.

1. «Лопата» так відноситься до «копати», як «ніж» до:

а. гострого;

б. різати;

в. точити.

2. «Втомлений» так відноситься до «робота», як «гордий» до:

а. посмішка;

б. успіх;

в. щасливий.

3. Яке з даних слів не співвідноситься з двома іншими:

а. свіча;

б. місяць;

в. лампа.

4. «Подив» так відноситься до «незвичайного», як «страх» до:

а. небезпечний;

б. неспокійний;

в. жахливий.

5. Який з наступних дробів не підходить до двох інших:

а. 3/7;

б. 3/9;               в. 3/11.

6. «Розмір» так відноситься до «довжини», як «нечесний» до:

а. ... Читати далі »

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 2406 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

Засобом педагогічного впливу можуть бути різні прийоми та методи. Основні з них такі:

1.    Педагогічна бесіда.

2.      Педагогічний прийом.

3.      Заохочення і покарання.

4.      Гра.

... Читати далі »

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 701 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

Компоненти аналізуАналіз реалізації компонентів навчання на основі вимог до урокуЩо свідчить про реалізацію компонентів
Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 657 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

Кабінет інформатики призначений для формування інформаційно-освітнього і культурного середовища, що створюється з використанням апаратно-програмних засобів інформаційних технологій та інших сучасних засобів навчання.

Основною метою створення кабінету інформатики є забезпечення належних умов для проведення навчально-виховного процесу та розв’язання школою завдань визначених цілями та змістом освіти у відповідності до Державного стандарту базової і повної середньої освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 року № 24. Завданням кабінету є: забезпечення технічних і методичних передумов для формування інформаційної культури учнів, навчальної діяльності учнів засобами новітніх технологій, наступності між ступенями освіти, єдності між теоретичними і практичними складовими змісту освіти.

Облаштування, обладнання кабінету здійснено відповідно до вимог Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу.


ВИМОГИ ДО КАБІНЕТУ ІНФОРМАТИКИ

... Читати далі »

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 1766 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

  1. Педагогічні технології навчання
  2. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ
  3. РОЛЬ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  4. МЕТОДИЧНА РОБОТА
  5. ЕКСПРЕСАНАЛІЗ ПЕРЕДОВОГО ДОСВІДУ
/druk/peredovi_tekhnologiji.doc
Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 628 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

  • Краще запам'ятовується початок і кінець інформації. Тому учням слід ще раз акцентувати середину матеріалу.
  • При знайомстві прохання до учнів, пов'язати свої прізвища певним сюжетом.
  • При конспектуванні поле запису розділяють на зони: зона А для основного запису; зона Б для пропущених слів; зона В для висновків
А Б
В
 
  •  
  • Швидкісне конспектування передбачає:
Піктограми (малюнки)
Кванто (вирізнення)
Арабська грамота (пропуск голосних звуків) наприклад, мтдка
Просторовий запис (інформація у блоках - плакати)
Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 700 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

Життя вимагає від людини високої дисципліни і виконавської чіткості - рис, що в нашому характері репрезентовані надто слабко. У їх формуванні значна роль належить навчально-виховному процесу школи, зокрема шкільній дисципліні.

Шкільна дисципліна - дотримання учнями правил поведінки в школі та за її межами, чітке й організоване виконання ними своїх обов'язків, підкорення громадському обов'язку.

Показниками високого рівня дисципліни є розуміння учнями необхідності дотримання її в школі, громадських місцях, в особистій поведінці; готовність і потреба у виконанні загальноприйнятих норм і правил дисципліни праці, навчання, вільного часу; самоконтроль у поведінці; боротьба з порушниками дисципліни в школі та за її межами.

Свідома дисципліна виявляється в усвідомленому суворому, неухильному виконанні суспільних принципів і норм поведінки й ґрунтується на сформованості в учнів такої риси, як дисциплінованість і почуття обов'язку та відповідальності.

В основі дисциплінованості - прагнення й уміння особистості керувати своєю поведінкою відповідно до суспільних норм і вимог правил поведінки.

Обов'язок - усвідомлена особистістю система суспільних і моральних вимо ... Читати далі »

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 3482 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

  1. Ситуація-ілюстрація – найбільш проста, коли за допомогою конкретного прикладу  з практики демонструється той чи інший спосіб розв’язання проблеми.
  2. Ситуація вправа   це також конкретна задача, але описана так, що учневі потрібно виконати певні завдання (заповнити таблицю, скласти схему, картку  тощо)
  3. Ситуація-оцінка – в цьому випадку проблема уже розв’язана, але від учня вимагається дати аналіз ситуації і прийнятого способу розв’язання.
  4. Ситуація-проблема  – завдання подається у вигляді проблеми, яку потрібно розв’язати. В цьому випадку ставиться ряд запитань, які мають учневі допомогти вияснити суть проблеми і подумати над шляхами її розв’язання. 
Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 654 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 593 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

Критерії кваліфікаційної атестації випускників

 Професія – 4112
ператор комп’ютерного набору"

Кваліфікація – ІІ категорія

 

... Читати далі »
Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 912 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

 

Відомо, що за всіх рівних умов (рівня знань, навичок, витрат часу) різні люди досягають неоднакових результатів. Якість і засоби виконання будь-якої діяльності, її успішність і рівень досягнень залежать від здібностей особистості.

Здібності - це індивідуально-психологічні особливості людини, які відповідають умовам успішного виконання тієї чи іншої діяльності, а саме - набуття знань, умінь і навичок; використання їх у праці.

Кожна здібність має свою структуру, яка залежить від розвитку особистості.




Виділяють два рівні розвитку здібностей: репродуктивний та творчий.

Людина, яка знаходиться на репродуктивному рівні розвитку здібностей, виявляє високі уміння засвоювати знання, оволодівати діяльністю і здійс ... Читати далі »

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 1091 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

Після проголошення незалежності в Україні розпочалися процеси переходу до ринкових відносин, які й досі проходять непослідовно та суперечливо. Деформації в економічній сфері породжують деформовану свідомість, бездуховність та свавілля в різних сферах життя суспільства, особливо в середовищі молоді, що є дуже небезпечним для державного будівництва.

Ефективним засобом боротьби проти цих негативних явищ є формування у підростаючого покоління високої культури, у тому числі й правової культури. Молодь повинна знати свої права а також і обов’язки.

Законом України "Про освіту" передбачено одержання безкоштовної середньої освіти. Навчаючись у професійно-технічних училищах, учні забезпечуються належними умовами навчання за обраною професією, безоплатним користуванням навчально-виробничою, культурно-спортивною, побутовою, оздоровчою базою навчального закладу. Також передбачено ряд інших гарантій із соціального захисту учнів – виплата стипендії, безоплатне медичне обслуговування, щотижневий відпочинок і канікули протягом навчального року та після його закінчення, зарахування часу навчання у професійно-технічному закладі до трудового стажу учня.

Яку ж віддачу держава і суспільство очікують від учнів? Яким має бути коло обов’язків і відповідальність учнів? Ось основні з них: виконувати вимоги навчальних програм, відвідувати заняття, дотримуватись правил охорони праці, бережно ставитись до обладнання, засобів навчання та інвентарю.

... Читати далі »
Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 664 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

Професія – "педагог”

   

" Учительська професія - це людинознавство,постійне,що не припиняється
проникнення в складний духрвний світ людини.
Чудова риса – постійно відчиняти в людині нове,
дивуватися новому, бачити людину в процесі його становлення
– один із тих коренів, що харчують покликання до педагогічної праці.
Цей корінь закладається в людині ще в дитинстві й отроцтві,
закладається й у родині, і в школі.
Він закладається турботами старших
– батька, матері, учителя, - які виховують дитину
в дусі любові до людей, поваги до людини”

Сухомлинський

     Управління педагогічним процесом здійснює педагог. Саме він визначає мету і завдання процесу в конкретних умовах, програмує розвиток особистості учня, обґрунтовує систему педагогічних засобів, форм, методів, їх етапність, спрямованість на розв'язання конкретних педагогічних завдань.

     Діяльність, яку виконує педагог, називається педагогічною. Педагогічна діяльність - це особливий вид соціальної діяльності, що передбачає передавання від старших поколінь до молодших накопичених людством культури і досвіду, створення умов для їх особистісного розвитку і підготовки до виконання певних соціальних ролей у суспільстві.
     Педагогічну діяльність здійснюють не лише педагоги, а й батьки, громадські організації, керівники підприємств і установ, різні групи, а також значною мірою засоби масової інформації. Ця діяльність є загальнопедагогічною, тобто такою, яку здійснює кожна людина стосовно самої себе, своїх ... Читати далі »

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 1096 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

  1. Планувальна документація
  • Графік навчального процесу.
  • Зведений графік практичного навчання за спеціальностями (спеціалізаціями).
  • План розподілу бюджету часу на окремі види практики по групах, курсах і семестрах.
  • План-графік контролю практичного навчання.
  • Плани роботи з організації практичного навчання в навчальному закладі, заступника директора з навчально-виробничої роботи, завідувача навчально-виробничої майстерні, керівника практики, завідувача лабораторії.
  • Плани-графіки індивідуального практичного навчання учнів
  • Графік приведених кваліфікаційних випробувань (екзаменів) з робітничих професій.
  • Графік проведення конкурсів із робітничих професій.
  • Щомісячні плани-графіки керівника та проведення всіх видів практичного навчання.
  • Комплексний план науково-технічної творчості учнів на період навчання.
  1. ... Читати далі »
Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 2218 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

Однією із складової успіху засвоєння знань учнями на відповідному їм рівні та допомоги майстру виробничого навчання при організації роботи на уроці є різнорівневі завдання. Тобто майстер має розуміти, що за диференціацією учнів стоїть також складання для них певних завдань, які будуть для них оптимальними не лише по рівню розвитку та успішності, а й урахуванням їх здібностей, нахилів. Подана нижче схема є оп ... Читати далі »

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 1082 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

Пошук

Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/