«Атестаційне портфоліо» педагога – це систематизація й узагальнення набутого досвіду.
«Атестаційне портфоліо» педагог готує на основі «професійного портфоліо», в якому накопичуються найкращі матеріали його професійної діяльності за міжатестаційний період.
Створення і комплектування «Атестаційного портфоліо» передбачає відбір матеріалів, які ілюструють результативність роботи педагога.
І. Титульна сторінка:
- Назва закладу, установи, де працює педагог (зверху);
- Тема досвіду (всередині);
- Прізвище, ім’я та по батькові педагога;
- Посада;
- Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання (у правому нижньому куті);
- Місто, рік (знизу)
ІІ. Відомості про педагога:
- П.І.Б.
- Дата народження
- Освіта(що саме і коли закінчив, фах за дипломом);
- Місце роботи, посада;
- Загальний стаж педагогічної роботи;
- Стаж роботи на даній посаді;
- Державні нагороди, звання;
- Дата, форми та результати підвищення кваліфікації;
- Дата, результати попередньої атестації;
- На що претендує.
ІІІ. Атестаційний лист попередньої атестації (ксерокопія)
ІV. Посвідчення про проходження курсів підвищення кваліфікації (ксерокопія)
V. Анотація.
Анотація – коротка характеристика опису досвіду, у якій стисло викладається зміст досвіду, дається його оцінка.
Анотацію готує керівник шкільного методичного об’єднання (обсяг 1 сторінка).
Алгоритм написання анотації:
- Загальні дані про педагога.
- Рівень професіоналізму.
- Робота над темою досвіду.
- Результати пошуково-творчої діяльності;
- Знання індивідуально-психологічних особливостей учнів.
- Шляхи реалізації даної теми досвіду.
- Впровадження методів, прийомів та педагогічних технологій в практичну діяльність (що саме?);
- результативність досвіду (досягнення учнів) та репрезентативність досвіду (де, коли, ким заслуховувався, вивчався, впроваджувався тощо).
VІ. Відгук на професійну діяльність працівника готує заступник директора з НВР.
Структура відгуку про досвід роботи педагога _________з теми ____ :
- Відзначити творчий підхід до процесу навчання, викладання та виховання.
- Рівень науково-теоретичної підготовки.
- Рівень інтенсифікації і результативності проведених уроків.
- Організація і результативність навчальної та позакласної роботи з обдарованими дітьми.
- Різномаїття форм і методів, прийомів роботи.
- Результативність роботи педагога в площині даної теми.
- Висновки, рекомендації
VІІ. Опис досвіду роботи педагогом (самоаналіз досвіду роботи) (обсяг не менше 5 сторінок)
В самоаналізі висвітлюється тема досвіду, розкривається основна педагогічна ідея досвіду, технологія реалізації, інноваційна значущість цієї теми та її складових.
Алгоритм опису досвіду педагога
1. ВСТУП. Наукове обґрунтування обраної теми:
- актуальність;
- провідна ідея досвіду
- місце, роль і значення даної проблеми в діяльності школи, автора;
- пріоритети, що впливають на розв’язання зазначеної проблеми;
- шляхи вирішення завдань;
2. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Система роботи педагога.
Основна частина передбачає виклад інформації про дослідження проблеми або розробку провідної ідеї досвіду, узагальнення результатів, щодо створення реальної картини досвіду, показ конкретних зв’язків педагогічних напрацювань і здобутків в послідовності:
- розкриття динаміки і стану розробки даної проблеми на основі аналізу особистого досвіду;
- зміни у роботі протягом періоду апробації педагогічних технологій, різних форм, методів и прийомів педагогічної діяльності;
- визначення ефективності застосованих педагогічних технологій, методів, прийомів тощо;
- чим конкретно визначаються досягнення;
- як усі заходи, зміни в діяльності педагога позначились на кількісних та якісних результатах.
3. ВИСНОВКИ:
- оцінка одержаних результатів роботи;
- результативність роботи над зазначеною темою за міжатестаційний період (реальний приріст знань, умінь, навичок, якостей учнів, поліпшення показників роботи з обдарованими дітьми, науково-методичної роботи в навчальному закладі, місці, тощо);
- визначення проблем та шляхи їх рішення;
- визначення перспектив своєї роботи.
VІІІ. Бібліографія. Даний розділ повинен містити список використаної літератури (оформляється згідно з загальноприйнятими правилами).
ІХ. Додатки.
До складу додатків можуть входити:
- матеріали, що відображають методичну роботу автора (не конспекти чи сценарії уроків, а методичні розробки окремих занять, системи занять, програм, спецкурсів, факультативів, творчі проекти);
- різноманітні дидактичні і роз даткові матеріали, тематичні схеми, таблиці, макети посібників, міні-хрестоматій, збірників тощо;
- авторські видання та публікації
Х. Результативність педагогічної діяльності (відповідно до Інформації про фахову діяльність педагогічного працівника у таблицях).
ХІ. Матеріали, які підтверджують результати професійної діяльності (грамоти, дипломи, сертифікати, тощо) за міжатестаційний період.
|