|
Статистика |
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Користувачі
Гості сайту

|
 | |  |
|
Зміст
І. Пояснювальна записка.
ІІ. Методичні рекомендації.
ІІІ. Професійно-кваліфікаційна характеристика.
- Схема розподілу часу за основними напрямками робіт.
- Тематичний план стажування.
- Програма стажування.
- Вимоги до написання рефератів.
- Тематика рефератів для майстрів виробничого навчання.
- Орієнтовний план складання звіту.
- Література.
І. Пояснювальна записка
Програма стажування призначена для підвищення чи підтвердження робочої кваліфікації на виробництві, працівників ПТНЗ, а саме майстрів в/н з професії: “Секретар-керівника, Оператор комп’ютерного набору” ІІ та І категорій.
Програма розроблена у відповідності до інструктивно-методичних вказівок щодо організації і проведення стажування майстрів в/н, з урахуванням Закону України “Про освіту”, “Положення про атестацію”, типової програми виробничої технологічної практики, типової програми підвищення кваліфікації робітників на виробництві та інших нормативних документів Міністерства Освіти.
Метою стажування є практичне вивчення майстрами сучасної техніки і технології виробництва, наукової організації праці, виробничого досвід
...
Читати далі »
|
Сьогодні ми спостерігаємо, як змінюються і зростають темпи різних процесів: посилюються обсяги і швидкість інформаційного обміну, оновлюються наукові технології. Корені багатьох змін криються в нових способах створення, збереження, передачі та використанні інформації. Комп’ютерні й комунікаційні технології стали цілком очевидними проявами інформаційної революції в світі.
Особливості науково-технічного розвитку спричиняють глибокі зміни у сфері виробництва та соціального замовлення на фахівця в усіх сферах існування. Ці зміни потребують підвищення рівня кваліфікації та професійної компетентності працівників. Тому виникає потреба у нових освітніх системах і прогресивних технологіях.
Новітні виробничі технології передбачають застосування сучасних матеріалів, сучасних методів, нових технологій, оригінальних технік виконання. Це потребувало уточнень у визначенні мети професійної освіти, її змісту, організації, структури, форм, методів і засобів навчання, які спрямовуватимуться на створення людини, як свідомого громадянина своєї держави з активною життєвою позицією, готовністю до трудової діяльності і творчого мислення.
Процес інформатизації суспільства неминуче тягне за собою процес інформатизації освіти. Головною ланкою процесу інформатизації освіти є зміна мети і змісту навчання. Технологічне переоснащення навчального процесу, поява нових методів і організаційних форм навчання Комп’ютерні й комунікаційні технології істотно поповнили арсенал засобів навчання. Отож на озброєнні педагогів професійно-технічних закладів мусять бути такі передові, прогресивні способи навчання, як розвиток пізнавальної самостійності учнів, залучення їх до творчих пошуків, дослідний метод студіювання наук, проблемний виклад матеріалу, вироблення в учнів “професійного” способу мислення, використання технічних засобів, зокрема комп
...
Читати далі »
|
- Робота Із заголовками:
- прочитавши заголовок, зупиніться,
- сформулюйте для себе, про що піде мова в тексті,
- згадайте все, що ви знаєте по цій темі.
- Робота Із текстом:
- звертайте увагу на незрозумілі слова та вирази, для з’ясування їх значення звертайтесь до словників (тлумачний, іноземних слів та ін.)
- якщо зміст вам не зрозумілий зовсім, то подумайте, що із старого матеріалу заважає розумінню тексту, і повторіть його,
- виділяйте при читанні головне,
- складайте усний або письмовий план прочитаного,
- придумайте свої приклади по тексту,
- уявляйте собі те, що читаєте,
Запам’ятовування матеріалу:
- переказати текст,
- дати відповідь на питання в зошиті або в кінці тексту (якщо вони є),
Самооцінка:
- правильність відповідей перевірте по підручнику.
|
Пізнавальна діяльність містить два види взаємодії: 1) суб’єкта з інформацією (знаннями); 2) суб’єкта (вчителя) з іншим суб’єктом (учнем). У широкому сенсі кожну взаємодію з інформацією можна вважати навчанням, тому що результатом стає пізнавальний досвід. Способи взаємодії людини з інформацією можуть бути різними залежно від індивідуально-психологічних особливостей. Такі способи називаються репрезентативними системами. Репрезентативна система в концепції НЛП - це спосіб подання інформації свідомості суб’єкту, що пізнає.
Дослідженнями в психології та психофізіології встановлено зв’язок між домінуванням лівої або правої півкулі головного мозку та одного з головних сенсорних каналів: візуального, аудіального, кінестетичного з одного боку та ефективністю засвоєння інформації з іншого. Репрезентативна система (далі - РС) - це спосіб подання інформації свідомості суб’єкту, який базується на співвідношенні функціонального розвитку сенсорних каналів і півкуль головного мозку. РС зумовлює зміст і форми пізнавальної діяльності.
Існують певні РС, які складаються у дитинстві, формуються та проявляються у навчанні їх основні типи: лівопівкульний візуал (функціонально домінують ліва півкуля та зоровий сенсорний канал); правопівкульний візуал; лівопівкульний аудіал; правопівкульний аудіал; лівопівкульний кінестетик; правопівкульний кінестетик). У більшості людей спостерігається одна домінуюча РС, у решти домінують дві чи три.
Учень у навчанні віддає перевагу певному оптимальному для себе стилю засвоєння знань, так як і вчитель - оптимальному для себе стилю подання матеріалу. Якщо ці стилі відрізняються один від одного, у засвоєнні учнем матеріалу зазвичай виникають проблеми. Наприклад, вчитель з домінуючою правопівкульною аудіаль
...
Читати далі »
| | |
 | |  |
|
|
Календар |
|
« Жовтень 2025 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|