Неділя, 2024-12-22, 7:05 AM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Інформаційна бібліотека [171]
Навчаючи - виховуємо [23]
Виробниче навчання [15]
Професія "Діловод"
Все про комп'ютерні технології та Web-дизайн [124]
технічні новинки, комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення
Словник комп"ютерних термінів та сленгу [4]
Стенографія [10]
Етика, естетика [22]
Логіка [14]
Машинопис та Діловодство [107]
Психологія [49]
тести, оптичні ілюзії, акцентуації
Релігієзнавство [9]
Філософія [26]
Філологія [68]
мово-літературознавство, фольклористика
Українська обрядовість [211]
вірування, прикмети, етнографія, обереги
У світі цікавого [86]
Лірична сторінка [36]
Мережива долі [1]
розповіді про неординарних людей
Жартома і всерйоз [24]
Скарбничка мудрості [32]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2012 » Червень » 7 » Як підвищити мотивацію співробітників
10:19 AM
Як підвищити мотивацію співробітників

Що відрізняє успішного керівника від невдахи? І чи є якісь поради, здатні зробити керівника успішним і поважаним?

Практика показує, що успіху добивається той лідер, який знає як задати правильну мотивацію своїм підлеглим і тим самим значно підвищити ефективність роботи. «Справу» розкриває декілька секретів, які допоможуть вам підвищити мотивацію у вашому власному колективі.

Позитивний зворотний зв'язок

Це - ключовий момент в будь-якій професійній взаємодії. Позитивний «фідбек» - це здоровий зворотний зв'язок з підлеглими. Образно кажучи, це міцне у відповідь рукостискання. Колектив бачить у вас керівника, компетентного в своїй сфері, упевненого в собі і справедливого. Ви ж бачите в своїх підлеглих хорошу команду фахівців, і просто людей, у кожного з яких є своє життя. Але разом ви стаєте однією сім'єю на шляху до досягнення поставлених цілей.

Психологи указують на послідовність розвитку колективу і говорять про визначальну роль керівника в цьому процесі.

Від того, хто спрямовує людей на певну мету, залежить дуже багато. І думати, що ваш колектив розвиватиметься без вашої участі - глибока помилка. Беріть активну участь в його житті, цікавтеся, допомагайте вашим підлеглим. Будьте завжди відкриті для колективу, використовуйте всі засоби для об'єднання підконтрольної вам групи людей.

Не бійтеся використовувати гумор. Він підніме ваші стосунки з колективом на новий рівень і згуртує вас ще сильніше.

Негатив

Негатив на робочому місці зараз, на жаль, не рідкість. У ситуації світової економічної кризи і масових звільнень кожен підлеглий переживає за своє місце. Крім того, фахівець може відчувати, що його недооцінюють, не дають йому повністю розкритися. Причин у негативу може бути множина.

Психологи говорять, що кожній людині в тій або іншій мірі властиво бажання бути потрібним в групі собі подібних. Однією з таких груп і є колектив. Кожен його учасник - це особа зі своїм внутрішнім світом, цілями, пріоритетами і інтересами. І кожен індивідуум прагне до самореалізації на професійному терені. Завдання керівника - побачити в підлеглому особу і допомогти йому на шляху професійного зростання. І вже, у жодному випадку, підлеглий не повинен відчувати себе ізольованим в колективі.

Не забувайте дякувати

Щира подяка за хорошу роботу, особливо коли ваше «спасибі» звучить невимушено, - це найефективніший засіб для підняття духу і настрою в колективі.

Мотивація - запорука успіху

Чому мотивація така важлива? Річ у тому, що мотивація - це ні що інше як «двигун», за рахунок якого здійснюється діяльність взагалі, не тільки професійна.

Існує позитивна і негативна мотивація. Простіше кажучи, це заохочення і покарання або «метод батога» і «метод пряника». Наприклад, ваш підлеглий не виконав завдання в строк, ви кличете його до себе і оголошуєте, що з його наступної зарплати відніме певна сума за невиконання робочого плану. Прикладом позитивної мотивації може бути видача премії, усна подяка і навіть проста усмішка.

Численні дослідження показали, що «пряником» можна добитися набагато більшого результату, ніж «батогом». Але, безумовно, бувають такі ситуації, в яких керівник, що поважає себе, просто зобов'язаний відчитати підлеглого, попередити про можливі наслідки і застосувати адміністративні заходи.

Категорія: Інформаційна бібліотека | Переглядів: 1226 | Додав: Olga | Рейтинг: 1.0/257
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Червень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/