Четвер, 2024-11-21, 4:55 PM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Інформаційна бібліотека [171]
Навчаючи - виховуємо [23]
Виробниче навчання [15]
Професія "Діловод"
Все про комп'ютерні технології та Web-дизайн [124]
технічні новинки, комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення
Словник комп"ютерних термінів та сленгу [4]
Стенографія [10]
Етика, естетика [22]
Логіка [14]
Машинопис та Діловодство [107]
Психологія [49]
тести, оптичні ілюзії, акцентуації
Релігієзнавство [9]
Філософія [26]
Філологія [68]
мово-літературознавство, фольклористика
Українська обрядовість [211]
вірування, прикмети, етнографія, обереги
У світі цікавого [86]
Лірична сторінка [36]
Мережива долі [1]
розповіді про неординарних людей
Жартома і всерйоз [24]
Скарбничка мудрості [32]

Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2016 » Червень » 14 » Йде тотальна перебудова людини, або що криється за "Глобальною освітою"?
8:52 PM
Йде тотальна перебудова людини, або що криється за "Глобальною освітою"?

Програма "Глобальної освіти" розроблялася в кінці 1970-х рр. У її створенні головну роль зіграв такий діяч як Роберт Мюллер (він був заступником Генерального секретаря ООН). Ось і його колеги з США в 70-80 рр. розробляли програми "Глобальної освіти", які передбачали перехід на нову систему цінностей, в центрі яких буде толерантність. Це такий пантеїстичний світогляд, якщо говорити зовсім відверто, то ця система йде корінням в окультний світогляд Нью Ейдж (Нова Ера).

Нью Ейдж - тотальна окультна структура, окультне ядро, від якого, як в павутинні, виходять всі інші секти, які активно поширюються на Заході і у нас. І, до речі, ці гомосексуальні справи - все теж відбувається в рамках цього окультного світогляду. Глобальна мета не тільки контролювати людини, а й, наприклад, контролювати народжуваність в певних країнах. Новітні методики - це, перш за все, статеве виховання. Це впровадження різних збоченських моделей через них. Пропаганда йде через кіно, через мультфільми, через шоу - так звані "шоу", серіали - це взагалі ключовий момент. Увімкніть телевізор - йде дика примітивізація людської свідомості, а головне - непомітне впровадження цього толерантного ставлення до збочення.

На рівні культури - так звана поп-культура - це йде давно. Але освіта ще зберігала свою канонічність. Тому сьогодні головний удар чекає саме ця сфера життя людини.

Освіта ще була стримуючим фактором для деяких підходів. Тут дуже багато залежить від вчителів, від викладачів, тобто від конкретних особистостей. Тому, що навіть якщо нав'язують в школах підручник або програму - все одно від особистості педагога дуже багато залежить. Щоб цей фактор прибрати, зараз передбачено перенавчання кадрів, перепідготовка, і тільки "інноваційні педагоги" зможуть залишитися. Або відкрито "неінноваційні" люди виключаються, або знаходиться маса інших методів, щоб людину просто з цієї системи викинути. Якщо хочете залишатися в ній - перебудовуйтеся.

Йде тотальна перебудова людини. Це те, що ми називаємо трансгуманістичним проектом, коли людина розглядається як якась сходинка - перехід в новий стан від людини в пост-людину. Цим трансгуманістичним проектом сьогодні у нас займається НАСА, ДАРПА, провідні американські розвідувальні центри. Трансгуманізм - це не маргінальний, це новітній стратегічний напрямок в концепції перебудови людини.

Мета - перебудова самої людини, тобто, простіше кажучи, це позбавлення особистості людини, духовної сутності. Людину можна тотально поставити під контроль, коли ти підпорядковуєш не тільки її свідомість, а й її волю. Потрібно підпорядкувати людину на цьому рівні - на рівні волі, перетворити її в пост-людину, істоту, набиту різними чіпами, людину-кіборга, свідомість якої вбудовується в єдину інформаційну мережу, приєднується до цієї мережі, через неї управляється. Але для того, щоб це сталося, необхідно різко знизити рівень духовного розвитку людини, перетворити її в найпримітивнішого споживача, у якого є простий набір вимог - все.

У нас освіта завжди була націлена не тільки на професійне орієнтування, а й на розкриття людини, виховання людини-особистості, ось як у нас розумілася освіта - утворення особистості. І до сих пір ще подекуди в школах по інерції саме так і вчать.

Але руйнування освіти сьогодні йде дуже грамотно. Спочатку зруйнували загальноосвітні школи, потім вищу школу - вбудували "глобальну освіту", потім зняли "дах" - нашу Академію наук, і тепер - коли вже все підготовлено, вся надбудова є, - пішли на глибинний рівень, ламають дошкільну освіту.

Один із принципів нових методик - заборона на традиційну систему навчання, перехід на нову, з впровадженням іноземної мови, іноземних методик і всього іншого. В результаті вже реальність, що наші діти вчаться не на рідномовних казках, не на рідних піснях, літературі, а на "Гаррі Поттері" і таке інше.

Корпораціям потрібні тепер не особистості, а люди-комп'ютери, і вчителі повинні просто допомогти придбати їм компетенції. Вчителю заборонено будь-яким чином виховувати, впливати на процес формування особистості (немає ідеалів, немає авторитетів, немає єдиної істини, не можна чомусь приділяти більше уваги), вчитель повинен дивитися з боку і допомагати здобувати компетенції.

Найстрашніше, що це впроваджується з самого раннього дитинства, у нас тепер навіть дошкільне виховання розглядається вже як сходинка до безперервної освіти. Це тепер не виховання, це дошкільна освіта, а між вихованням і освітою є істотна різниця. І в 2012 р у нас розроблені стандарти дошкільної освіти, і відповідно до них, дитина грає активну роль у виборі змісту своєї освіти. А дошкільна освіта - це діти від трьох місяців до семи років. Тобто дитина від трьох місяців відіграє активну роль у виборі змісту своєї освіти, це прописано в стандарті!

"Освіта для всіх" - це програма, розроблена Мюллером ще в кінці 1970-х рр. і через ЮНЕСКО впроваджувана. Насправді ЮНЕСКО - це теж структура з окультним ядром, там прекрасно знають, що вони роблять. Інша справа, що дуже велика частина чиновників середньої ланки про їхні цілі не знають, і під виглядом "Глобальної освіти" їм здається, що все чудово, що насаджується така загальна любов, загальна дружба. Насправді, це політика сегрегації, під виглядом цієї глобалізації, комерціалізації людство різко опускається в рівні свого розвитку, проти нього застосовуються методики фактично скорочення населення, через різні методи і способи, їх маса описана, для еліти створюються умови, коли вони можуть здійснювати контроль і реалізовувати свої нелюдські проекти.

Автор: Ольга Четверікова, доцент кафедри історії та політики країн Європи і Америки МДІМВ МЗС Росії, кандидат історичних наук

P.S. І пам'ятайте, всього лише змінюючи свою свідомість - ми разом змінюємо світ! опубліковано econet.ru

Категорія: Інформаційна бібліотека | Переглядів: 591 | Додав: Olga | Теги: глобальна освіта, компетенції, тотальна перебудова людини | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Червень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/