Субота, 2024-12-14, 4:19 PM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Інформаційна бібліотека [171]
Навчаючи - виховуємо [23]
Виробниче навчання [15]
Професія "Діловод"
Все про комп'ютерні технології та Web-дизайн [124]
технічні новинки, комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення
Словник комп"ютерних термінів та сленгу [4]
Стенографія [10]
Етика, естетика [22]
Логіка [14]
Машинопис та Діловодство [107]
Психологія [49]
тести, оптичні ілюзії, акцентуації
Релігієзнавство [9]
Філософія [26]
Філологія [68]
мово-літературознавство, фольклористика
Українська обрядовість [211]
вірування, прикмети, етнографія, обереги
У світі цікавого [86]
Лірична сторінка [36]
Мережива долі [1]
розповіді про неординарних людей
Жартома і всерйоз [24]
Скарбничка мудрості [32]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2014 » Листопад » 3 » Класифікація інноваційних педагогічних технологій (методик, систем)
1:31 PM
Класифікація інноваційних педагогічних технологій (методик, систем)

Педагогічні технології на основі особистісної орієнтації педагогічного процесу.

  • Гуманно-особистісна технологія Ш.Амонашвілі.
  • Система Є.Ільїна: викладання літератури як предмета, що формує людину.
  • Авторська школа самовизначення (А.Тубельський, м. Москва).
  • Адаптивна система навчання (А.Границька, м. Москва).
  • АЗІМУТ — особистісно зорієнтована технологія гнучкої диференціації освітнього процесу: А — альтернативність, 3 — зацікавленість, І — ініціативність, М — мотивація, У — усвідомленість, Т — творчість.

Педагогічні технології на основі активізації інтенсифікації діяльності учнів.

  • Технологія розвивальних ігор (Б.Нікітін).
  • Проблемне навчання.
  • Технологія комунікативного навчання іншомовної культури (Є.Пассов).
  • Технологія інтенсифікації навчання на основі схемних та знакових моделей навчального матеріалу (В.Шаталов).
  • Навчання англійської мови з використанням зорових опор.

Педагогічні технології на основі ефективності управління та організації навчального процесу.

Технологія С.Лисенкової: перспективно-випереджальне навчання з використанням опорних схем під час коментованого управління.

Технології рівневої диференціації:

а) внутрішньокласна (внутрішньопредметна) диференціація (М.Гузик);

б) змішана диференціація (модель зведених груп);

в) рівнева диференціація навчання на основі обов'язкових результатів (В.Фірсов);

г) культуровиховна технологія диференційованого навчання за інтересами дітей (І.Закатова);

д) диференційоване навчання молодших школярів за С.Логачевською; е) технологія повного засвоєння;

е) технологія повного засвоєння (естонський варіант П.Крейтсберг, Є.Корлль);

ж) рейтингова технологія навчання.

Технологія індивідуалізації навчання (Інге Унт, А.Границька, В.Шадриков) (див. п. 1.4.).

  •  Технологія програмованого навчання (за В.Беспалько).
  • Інтерактивні технології в навчанні гуманітарних дисциплін (Є.Пометун, Т.Ремех).
  • Дебати як різновид діалогового навчання (І.Пескар).
  • Колективний спосіб навчання (КСН) (А.Ривін, В.Дьяченко).
  • Семестрово-залікова форма організації навчально-виховного процесу (С.Подмазін).
  • Педагогічна технологія на основі системи ефективних уроків (А.Окунєв).
  • Поліекранна технологія навчання.

Педагогічні технології на основі дидактичного удосконалення і реконструювання матеріалу.

  •  «Екологія й діалектика» (Л.Тарасов).
  •  «Діалог культур» (В.Біблер, С.Курганов).
  •  Укрупнення дидактичних одиниць — УДО (П.Ерднієв).
  •  Реалізація теорії поетапного формування розумових дій (М.Волович).
  •  «Перші кроки», «Крок за кроком» — міжнародна програма.

Окремі предметні педагогічні технології.

Технологія раннього й інтенсивного навчання грамоти (М.Зайцев).

Навчання математики:
а) розв'язування задач (Р.Хазанкін);
б) на основі вертикального навчання (Р.Хазанкін);
в) з оптимальним поєднанням фронтальної, індивідуальної та групової форм організації на уроках;
г) з використанням ПЕОМ;
д) з використанням творчих самостійних робіт (Трістан);
е) за технологією рівневої диференціації (А.Капіносов);
є) за технологією І.Кушнір.

Навчання фізики:
а) Система поетапного навчання фізики (М.Палтишев);
б) за варіативною технологією (Б.Дегтярьов);
в) за технологією «Занурення» (М.Щетинін);
г) з використанням опорних конспектів В.Шаталова;    
д) з використанням опорних таблиць (Є.Копєйка);
е) технологія поелементного розв'язання задач з фізики (В.Шейман).

Дошкільне виховання:
а) за М.Єфименко;
б) за Б.Нікітіним;
в) «Природне виховання» за Л.Блудовою;
г) за програмою «Чарівні фарби і чарівні пальчики» (Є.Бєлкіна);
д) за С.Русовою.

 Методика колективних творчих справ (КТС) (І.Іванов).

Навчання іноземних мов:
а) проблемне навчання іноземних мов.
б) вивчення французької мови за підручником «Без границ» (рос. мов.);  
в) вивчення французької мови за підручником «Синяя птица» (рос. мов.);
г) вивчення французької мови за підручником «Трамполин» (рос. мов.).

Викладання основ інформатики та обчислювальної техніки.
а) за І.Жалдак, Н.Морзе, Г.Науменко;
б) за В.Кайміном.
в) за А.Кушніренко.

Навчання історії:
а) школи «Анналов» (ИОША);
б) за модульною технологією;
в) за технологією Ю.Троїцького;
г) «Уроки історії — уроки життя» (за Т.Гончаровою);
д) «Я і Світ» (2—4 кл., С.Пометун, Г.Фреймам).

Навчання хімії:
а) за комбінованою системою (М.Гузик);
б) за А.Рєзнік;
в) різнорівневе вивчення хімії з використанням хімічного експерименту напівмікрометодом (С.Сосновська).

Навчання музики:
а) за болгарською «Столбицею» (Б.Трічков);
б) за системою Д.Кабалєвського.

Комбінована система організації навчально-виховного процесу

  • під час вивчення біології (М.Гузик).
  • Збільшене структурування навчального матеріалу під час вивчення української і російської мов.
  • Вивчення світової літератури з інтеграцією суміжних предметів і видів мистецтв (на основі моделі освіти «Диалектика й зкология» (рос. мовою) Л.Тарасов і В.Ільченко).
  • Комп'ютерний навчальний курс «Українська мова. Синтаксис. Пунктуація».
  • Навчання молодших школярів побудови зв'язних висловлювань за методикою Л.Варзацької.
  • Трудове виховання за І.Волковим.
  • Технологія трудового виховання в сучасній школі за А.Макаренком.
  • «Урок + театр» (С.Стеценко).
  • Викладання курсу «Практичне право» з використанням інтерактивних технологій навчання (Є.Пометун, Т.Ремех).

Альтернативні технології.

  • Вальдорфська технологія (Р.Штайнер).
  • Технологія вільної праці (С.Френе).
  • Технологія ймовірнісної освіти (А.Лобок).
  • Технологія майстерень.

Природовідповідні технології.

  • Природовідповідне виховання грамотності (А.Кушнір).
  • Технологія саморозвитку (Монтессорі).
  • «Родинно-побутове виховання учнів».
  •  «Довкілля».

Технології розвивального навчання.

  • Система розвивального навчання Л.Занкова.
  • Технологія розвивального навчання Д.Зльконіна-В.Давидова.
  • Системи розвивального навчання з напрямом на розвиток творчих рис особистості (І.Волков, Г.Альтшуллер, І.Іванов).
  • Модульно-розвивальне навчання.
  • Особистісно зорієнтоване розвивальне навчання (І.Якиманська).
  • Технологія саморозвивального навчання (Г.Селевко).

Педагогічні технології авторських шкіл.

  • Школа адаптаційної педагогіки, (С.Ямбург, Б.Бройде).
  • Педагогічна система сахновської школи Черкаської області (А.Захаренко).
  • Педагогічна технологія Саксаганського ліцею.
  • Українська національна школа-батьківщина (П.Кононенко).
  • Управління навчально-виховним процесом у школі В.Сухомлинського.
  • Управління навчально-виховним процесом з механізмом диференційованого навчання в ЗНЗ І—III ступенів № 23 м. Кременчука.
  • Структурна перебудова тнавчально-виховної роботи у Великосорочинській санаторній школі-інтернаті.
  • Формування свідомості учителя ноосферної епохи (з досвіду роботи Муніципальної гімназії № 76 м.Челябінська (Росія)).
  • Школа інтегрованого мислення (авторська СШ № 37, м. Полтава).

http://krutienko.ucoz.ua/index/metodichna_robota/0-11

Категорія: Інформаційна бібліотека | Переглядів: 2558 | Додав: Olga | Теги: методи, системи, інтерактивні технології навчання | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Листопад 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/