П`ятниця, 2024-12-13, 5:08 AM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Інформаційна бібліотека [171]
Навчаючи - виховуємо [23]
Виробниче навчання [15]
Професія "Діловод"
Все про комп'ютерні технології та Web-дизайн [124]
технічні новинки, комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення
Словник комп"ютерних термінів та сленгу [4]
Стенографія [10]
Етика, естетика [22]
Логіка [14]
Машинопис та Діловодство [107]
Психологія [49]
тести, оптичні ілюзії, акцентуації
Релігієзнавство [9]
Філософія [26]
Філологія [68]
мово-літературознавство, фольклористика
Українська обрядовість [211]
вірування, прикмети, етнографія, обереги
У світі цікавого [86]
Лірична сторінка [36]
Мережива долі [1]
розповіді про неординарних людей
Жартома і всерйоз [24]
Скарбничка мудрості [32]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2014 » Лютий » 28 » Методика чи технологія?
8:32 PM
Методика чи технологія?

Систематизація в оволодінні новими знаннями, вміннями та навичками має передбачати:

  • становлення орієнтовної основи діяльності та наступність в оволодінні знаннями, уміннями й навичками;
  • етапи засвоєння знань  мають бути  взаємоузгоджені та взаємопов'язані логікою викладу навчального матеріалу, в якій ураховано закономірності засвоєння  знань і  визначено міру співвідношення в подачі нового матеріалу з повторенням раніше вивченого;
  • забезпечення наступності змістової та процесуальної сторін навчально-виховного процесу,  що   передбачає  проведення нового уроку як логічного продовження попереднього,  як за змістом нового матеріалу, який вивчається, так і за характером і способами навчально-пізнавальної діяльності учнів;
  • забезпечення оптимального співвідношення  теоретичного матеріалу та практичних вправлянь;
  • реалізацію внутрішньопредметних  й міжпредметних зв'язків між попередніми та наступними етапами соціалізації окремого індивіда та колективу дітей у цілому. 
  • на рівні  присвоєння:  ураховувати пізнавальний досвід особистості, який забезпечує індивідуальну адаптацію до нових умов життєдіяльності;
  • індивідуальнопсихологічні особливості  розвитку дітей, що дозволить своєчасно здійснити  коригувальні дії та перспективно планувати шляхи  оптимізації пізнавальної діяльності. 
  • ефективність наступності в навчально-виховному процесі досягається  шляхом комплексного підходу до забезпечення зазначених вище дидактичних умов забезпечення наступності, що передбачає розроблення  дидактичних основ формування змісту освіти, організаційно-методичну роботу з педагогами та батьками, систематичне методичне  забезпечення процесу навчання й виховання особистості.
  • забезпечення логіки викладу навчального матеріалу в навчальному процесі, яка ураховує закономірності процесу засвоєння знань і визначення міри співвідношення в подачі нового матеріалу з повторенням раніше вивченого;
  • дотримання сукупності методичного забезпечення навчально-виховного процесу в початковій та основній школі;
  • розробка для кожного ступеня навчання діяльнісного компоненту змісту освіти, тобто включити в обов'язковий мінімум змісту освіти спеціально відібрані способи діяльності та технології, ключові компетенції та інші процедурні елементи, які повинні опанувати учні.
  • наступність є закономірною умовою цілісності та ефективності навчально-виховного процесу, фактором, який визначає логіку та послідовність навчання й виховання особистості на всіх вікових етапах, а тому вона має бути реалізована на всіх рівнях.
  • допредметний, загальнодидактичний рівень відображається в основних теоретичних засадах побудови змісту сучасної освіти керуючись законами України «Про освіту», Державними стандартами освіти з кожного освітнього та освітньо-кваліфікаційного рівня. 
  • предметний рівень утілюється у навчальних планах, програмах, підручниках, посібниках, які впроваджують державні стандарти у шкільну практику й повинні відповідати реальним навчальним можливостям учнів певного віку; ураховувати попередні етапи засвоєння знань і всі компоненти змісту освіти; забезпечувати оптимально доступну й економну логіку розгортання основних знань у процесі викладу інформації про теорії, процеси та їх механізми, способи дій. На рівні навчального матеріалу учитель зобов’язаний забезпечити поступовість.
Категорія: Інформаційна бібліотека | Переглядів: 665 | Додав: Olga | Теги: міжпредметні зв'язки, Методика, оптимізація пізнавальної діяльності, технологія, етапи засвоєння знань | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/