Тема: Паління. Вплив нікотину на людський організм.
Мета: довести до відома учнів необхідність ведення здорового способу життя
Необхідні матеріали: скріпки, аркуші паперу формату А4, маркери, скотч, статистичні дані.
Хід заняття
І. Організаційна частина.
а)привітання.
ІІ. Мотивація до проведення розмови (ставлю запитання)
1. Що таке радіохвилі та який вплив вони чинять на людський організм? (відповіді учнів)
2. Що таке ГМО? (відповіді учнів)
3. Яка роль зелених насаджень на планеті Земля? (відповіді учнів)
ІІІ. Оголошення теми виховної години: перед тим як викладати тему, запитую учнів дозволу на їх згоду розглянути дану проблему.
а) Записуємо правила роботи;
б) Записуємо очікування учнів;
в) Роздаю учням аркуші паперу, скріпки. Методом "мікрофона" прошу вибірково учнів перерахувати 10 знайомих, а також кількість друзів, котрі палять.
д) З’ясовуємо причини паління у неповних сім’ях, неблагополучних родинах, низький рівень освіченості учня, його мотиви паління, дивіантну поведінку учня і ін. (навожу статистичні дані)
е) З якою метою на початку заняття ставились вам запитання? (відповіді учнів). Роблю висновок.
є) Роздаю аркуші паперу, щоб учні записали 4 своїх передбачуваних найбільших здобутки у майбутньому, після чого почергово вони відмовляються від одного з них. Роблю висновок.
Надаю слово учню, з метою оголошення додаткової корисної інформації до уроку (15хв.)
Малюю числові прямі з 4 подіями до сьогоднішньої дати і після - учні роблять висновок.
Д/з Наступного разу подивимось знайдені учнями відеоролики, фільм про наслідки вживання спиртного, особливо в молодому віці.
|