Крок # 1 - Завантаження, встановлення та налаштування ...
Після отримання на Вашу пошту параметрів входу на пошту ЄДБО переходимо за вказаним в листі посиланням (https://mail.edbo.gov.ua), вводимо свій логін і пароль і тиснемо заповітне "Увійти" .
Шукаємо там лист " Пароль на архів з сертифікатами" , копіюємо пароль на архів.
Йдемо назад. Шукаємо лист "Сертифікат так ключ користувача", в ньому завантажуємо архів,
в ПК вставляємо чисту флешку (бажано якомога меншого обсягу, наприклад 512 Кбайт).
З завантаженого архіву витягнути на флешку файл "Key- 6.dat" і сертифікат "*******.сer" .
Ввести пароль з попереднього листа. Також, в архіві є файл "passwords.txt". Його теж кудись скопіюйте.
Переходимо за посиланням "Завантаження - ЄДБО - Програмне забезпечення" (http://www.inforesurs.gov.ua/prog-zab.html), завантажуємо "Оновлений клієнт захисту (новий формат)", встановлюємо .
Після установки відкриється вікно "Параметри роботи". Особисто я раджу перейти в підменю "захищені Додатки" і видалити зі списку браузер яким постійно користуєтеся. І перезавантажити ПК як вимагає того програма.
Перед початком наступних дій знайдіть файл "passwords.txt" і скопіюйте пароль сертифіката.
Після перезавантаження в області повідомлень з'явиться ярлик "ІІТ Захист з'єднання", правою кнопкою по ньому - "Відобразити" - Встановити параметри - Ключовий носій - відзначаємо галочкою "фіксовані параметри" і тиснемо «Встановити».
У вікні натискаємо "з’ємний диск", вибираємо під якою буквою у нас флешка, в полі пароль з файлу "passwords.txt", тиснемо ОК .
У цьому вікні тиснемо "Перевірити" і якщо отримуємо "Особистий ключ зчитано успішно" - радіємо і тиснемо "Застосувати" (це як "Примінити")
Далі, відкриваємо браузер, який є в списку "захищені Додатки" і в ньому переходимо за адресою http://edbo.gov.ua/
Якщо Вам показує форму для входу на сайт - значить все ОК. Якщо не показує і пише "Для доступу до ЄДЕБО потрібен клієнт захищеного з'єднання" то перенастройте список "Захищених Додатків"
Вводимо туди свої дані (логін - це пошта на mail.edbo.gov.ua і пароль теж такий як вони прислали на пошту), потім система захоче поміняти пароль. Введіть туди пароль, який Вам легше буде запам'ятати.
Ну все. На цьому крок # 1 закінчився .
Крок # 2 - " Верифікація "
Наступним кроком буде підтвердження свого навчального закладу. Проклятий "reg" поштою наказав нам завантажити скановані копії всіх документів, які ми відправили їм звичайною поштою .
Переходимо в "Основні дані - дані для верифікації", натискаємо на документ, а потім "Додати сторінки", там натискаємо на кнопочку з трьома крапками і вибираємо скан документа. Розмір кожного документа не повинен перевищувати 1 Мбайт.