Четвер, 2024-11-21, 9:42 PM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Інформаційна бібліотека [171]
Навчаючи - виховуємо [23]
Виробниче навчання [15]
Професія "Діловод"
Все про комп'ютерні технології та Web-дизайн [124]
технічні новинки, комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення
Словник комп"ютерних термінів та сленгу [4]
Стенографія [10]
Етика, естетика [22]
Логіка [14]
Машинопис та Діловодство [107]
Психологія [49]
тести, оптичні ілюзії, акцентуації
Релігієзнавство [9]
Філософія [26]
Філологія [68]
мово-літературознавство, фольклористика
Українська обрядовість [211]
вірування, прикмети, етнографія, обереги
У світі цікавого [86]
Лірична сторінка [36]
Мережива долі [1]
розповіді про неординарних людей
Жартома і всерйоз [24]
Скарбничка мудрості [32]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2013 » Березень » 24 » Правила ділової людини
11:51 AM
Правила ділової людини
  • Точно визначте свою мету. Більшість людей  даремно витрачають час і енергію тільки через те, що не уявляють собі чітко, що, власне, вони збираються зробити. Перш ніж взятися до будь-якої справи, спробуйте якомога чіткіше визначити свою мету.
  • Зосередьтеся на головному. У кінці робочого дня записуйте на окремому аркуші справи, які належить зробити завтра. Починайте список з найважливіших і невідкладних справ. І не відступайте, поки не зробите їх.
  • Придумуйте собі стимули. Ми краще робимо те, що нам хочеться робити. Тому спробуйте переконати себе в тому, що справи, які вам обов’язково потрібно зробити, дуже вам до душі. Тоді робота стане приємною і ефективною.
  • Установіть тверді строки. Термін, який установлюєте собі для виконання того чи іншого завдання, повинен бути реальним і чітким. При його дотриманні будьте непохитні, не дозволяйте собі потурань або нескінченних перенесень "на завтра”.
  • Навчіться бути рішучими. Перш ніж взятися за яку-небудь складну справу, не дозволяйте собі загрузнути в сумнівах і ваганнях. Швидко обдумавши і зваживши всі факти, що є у вашому розпорядженні, приймайте рішення і дійте.
  • Навчіться говорити  «ні». Якщо ви не навчитесь цього, ви опинитеся втягненим у такі справи, якими б ніколи не зайнялися з власної волі. Не піддавайтеся  чужим настроям, бажанням і планам, якщо вони йдуть врозріз з вашими намірами.
  • Не загрузайте у телефонних розмовах. Перш ніж зняти телефонну трубку, чітко з’ясуйте для себе, яку інформацію ви хочете одержати чи передати. В цих рамках і ведіть розмову, інакше ви ризикуєте будь-яку телефонну бесіду перетворити на балаканину.
  • Придбайте звичку до записника. Кожний, очевидно, хоч раз зазнав спокуси запам’ятати якісь важливі відомості, а потім болісно згадував їх. Не варто перевантажувати свою пам’ять. Чим раніше ви матимете звичку постійно заносити до записника необхідні телефони, імена, адреси, дати, назви та інші відомості, а також свої враження, думки, плани і спостереження, ти швидше уникнете хаосу в голові.
  • Досадні перешкоди. Друзі і колеги, які полюбляють під час роботи побалакати, розповісти анекдот або обговорити свої проблеми, здатні зірвати найкращі ваші наміри. Кожен може привчити таких людей поважати ваш робочий час, причому зробити це можна досить тактовно, щоб нікого не образити. За інших обставин привчіть себе працювати не звертаючи уваги на  розмови оточуючих. 
  • Вчіться слухати. З потоку ділової інформації, яку вам доводиться вислуховувати протягом дня, умійте виділяти головне, що визначає або змінює ваші попередні плани: час і місце зустрічей і нарад, ваші завдання, пов’язані з цим тощо.
  • Не працюйте за шаблоном. Багато хто з вас виконує свою роботу одним строго визначеним чином, не задумуючись про те, чи можна її вдосконалити. Творчі пошуки резервів часу і раціональної праці не тільки виявляться ефективними, але  й принесуть велике моральне задоволення. Дуже корисно знайомитися з досвідом інших людей, які виконують подібну роботу.
  • Не забувайте про дрібниці. Забуті окуляри, ключі або інша дрібниця може зіпсувати робочий день. Усе, що потрібно вранці взяти з собою, потрібно обовязково приготувати звечора.
  • Беріться до справи одразу. Уникайте так званої "розкачки”. Якщо ви точно знаєте, що і як треба робити, то одразу ж розпочинайте свою роботу. Всі підготовчі заходи і планування намагайтеся зробити напередодні. 
  • Використовуйте час повніше. Ваш робочий день значно збільшиться, якщо обдумування роботи, планування і створення робочого настрою ви перенесете на час роботи з дому.
  • Під час відпочинку – відпочивайте. Будь-яка зріла людина чудово знає, яке заняття дає їй можливість відпочити найкраще. Бо людина, яка неправильно відпочиває, втомлюється, втрачає здоров’я, духовно спустошується і ризикує ніколи не домогтися поставленої цілі.
  • Змінюйте заняття. Старайтеся так планувати свій день, щоб чергувати сидячу роботу з тією, яку можна робити настоячки. Якщо це неможливо, час від часу виконуйте вправи, що знімають втому від сидячої роботи.
Категорія: Психологія | Переглядів: 788 | Додав: Olga | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Березень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/