Помилки у поведінці, що заважають побудувати кар'єру
Іноді в просуванні по кар'єрних сходах нам заважає не
неадекватність і необ'єктивність керівництва, а наші власні помилки, які ми
допускаємо день у день. Ми не усвідомлюємо, що, розмовляючи при колегах по
телефону, можна бовкнути зайвого, а заплакавши при всіх, закріпити у відношенні
себе статус слабохарактерний невдахи. Офіс - це свого роду джунглі, в яких потрібно
вміти виживати за тими законами, які він ставить.
- Крокодилячі сльози: Сльози жінки - штука дивна. Кожна людина на них реагує
по-різному, палітра цих почуттів настільки різноманітна, що одні можуть
закохатися в вас, коли ви ридаєте, а інші при вигляді крокодилячих сліз
дратуються і втрачають найменше терпіння. Розраховувати на те, що ваші колеги і
особливо начальник поведуть себе першим чином, особливо не варто. Звичайно ж,
бувають такі ситуації, коли стримати солоні краплі просто неможливо. Особливо якщо
справа стосується несправедливості, що трапилася з вами в офісі, проблем з
коханою людиною, який несподівано в середині робочого дня приголомшив вас
своїми претензіями. Розплакалися? Ну що ж, чекати заспокоєння від колег не
варто. Краще поридати в дамській кімнаті, потім поправте макіяж і, повернувшись
на робоче місце, вибачтеся. Безумовно, не потрібно із сліз зриватися на агресію
і злість, колеги, навіть якщо винні, залишаються колегами, а не друзями.
- Чужа робота: Коли ми влаштовуємося на роботу, наші зобов'язання
перед роботодавцем чітко проговорюються і прописуються. Знаючи це, можна
грамотно розподілити відповідальність за ті чи інші речі між кожним
співробітником. Звичайно ж, з часом, на роботі у нас з'являються друзі чи
просто добрі знайомі, які інколи просять допомогти у певному питанні.
Підстраховка колеги - прекрасний приклад вашої кваліфікованості для
керівництва. Тільки не забувайте, що, постійно підхоплюючи чужі дрібні
завдання, ви можете почати неповноцінно виконувати свої - просто не встигати.
Так що не поспішайте тягти руку і допомагати всім бажаючим. Беріться тільки за
ті завдання, по успішному закінченню яких вас обов'язково оцінять. Безумовно,
вони можуть бути складними, дуже серйозними, але гра варта свічок. Інакше вам
сядуть на шию, звісивши ніжки і почнуть поганяти. А вам це треба?
- Очікування: Чекати якої позитивної реакції від роботодавця -
пропаща справа. Це стосується і похвали, і підвищення, і збільшення заробітної
плати. Не чекайте, поки вас помітять, а проявляйте ініціативу. До речі, можна і
в ненав'язливій формі підкреслювати свої досягнення. Так що без сорому
привертайте увагу, вмійте спілкуватися і з гідністю приймати компліменти від
колег, ні в якому разі не відмовляйтеся і не заперечуйте свого таланту і
працьовитості.
- Про жіночу красу: Ніколи не чепуріться при своїх колегах. По-перше,
тому що чоловікам не обов'язково знати, що вам всього лише на місяць вистачає
пудри, брови у вас намальовані, а губи насправді голубіють при найменшому
подиху прохолодного вітру. Чоловіки в принципі люблять усвідомлювати, що
красиві жінки не потребують тонни косметики, а спостереження за колегою, яка
наводить марафет, може похитнути їх світогляд. Та й чисто по-людськи це
непристойно, а раптом серед чоловіків навколо затесався ваш таємний прихильник?
- Між нами, дівчатами: У кожній організації є свої пліткарки, і, як не
старайся, від цього нікуди дітися. Для того щоб про вас ходило менше чуток,
треба давати менше приводів. Наприклад, ваше особисте життя і відносини з
начальством. Чуже особисте життя – це завжди цікаво ... Намагайтеся якомога
менше при колегах з'ясовувати стосунки по телефону, пояснювати другу, подрузі,
батькам ваші погляди на життя, особливо якщо вони провокаційні. Звичайно ж,
приховувати те, що у вас є чоловік, наречений або просто молода людина, не
варто. Це дасть привід не тільки розмовам і роздумам на тему, чому ви
приховуєте це, але і явно не буде приємно вашій другій половинці.
- Відносини з босом: Романи на роботі, або Заборонений плід солодкий.
Красивий, самотній бос - ще не привід для інтриги. Вкрай рідко зустрічаються
випадки, коли такі стосунки закінчуються весіллями, а не розбитими серцями,
звільненнями або зламаними кар'єрами.
- Всім не сподобатися: Це факт. Хорошим для всіх в житті не будеш, і на
роботі діють ті ж закони. Ваша політика завжди комусь буде не подобатися, з цим
треба змиритися і йти далі. Кожен переслідує свої цілі в нашому бюрократичному
світі. А тому потрібно навчитися самостійно приймати рішення, не питати ради і
не заручатися підтримкою. Кожен з нас у відповіді тільки за свою роботу і
повинен робити її на відмінно.
- П'ять копійок: Не прагніть вставити свої п'ять копійок на кожне
питання. Ми не завжди знаємо відповідь і вже тим більше не завжди розумно
можемо його сформулювати. Не прагніть взяти участь скрізь. Але іноді вставлені
три слова можуть вас представити як розсудливу і мудру людину - в цьому випадку
говоріть чітко, не дуже швидко, без зайвої інформації і непотрібних подробиць.
- Збори: Коли керівництво призначає збори, нараду чи летючку,
на якій ви обов'язково повинні бути присутніми, ні в якому разі не ігноруйте
захід. Цілком можливо, що збирають його заради вас, наприклад, для обговорення
тих справ, що ви ведете, чи на ньому просто будуть обговорені важливі для
організації речі. Ведіть себе активно і, якщо необхідно, записуйте. Повірте, на
зборах можуть сказати масу цікавих і корисних речей. Ні в якому разі не
позіхайте, не розмовляйте про речі, які не стосуються справи, і відключайте
телефон.
Наостанок варто додати: тримайте в порядку своє робоче
місце, намагайтеся менше запізнюватися і цікавтеся роботою, а якщо завели
суперечку, завжди майте об'єктивні докази своєї правоти - адже це так само є
складовими успіху.
Джерело: http://www.ladyjob.com.ua/
|