1. Беспалько В.П.
Образование и обучение с участием компьютеров (педагогика третьего
тысячелетия). – М.: Издательство Московского психолого-социального института,
2002 – 352 с.
2. Биков В.Ю. та ін. Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу:
інноваційні засоби і технології. – Київ: Атака, 2006. – 288с.
3. Варзацька Л.О., Кратосюк Л.М. Інтерактивні технології в системі
особистісно-зорієнтованої освіти. – Бібліотечка «Диво слова». – 2006. - №4. –
125 с.
4. Верченко Н.В. Методика організації та проведення професійно спрямованого
проблемного уроку. – Донецьк: ДІПО ІПП,2006. – 53 с.
5. Грушевська Д.П., Крушевський А.О., Скляренко О.А. та ін. Теорія систем і
системний аналіз: Навч. посібник / За заг. ред. А.О. Крушевського. –
Київ: Логос, 2006. – 163с.
6. Гуревич
Р.С. Теоретичні та методичні основи організації навчання у
професійно-технічних закладах: Монографія /За ред. С.У. Гончаренко. –
Київ: Вища шк., 1998. – 229 с.
7. Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: Навч. посібник. – Київ:
Академвидав, 2004. – 352 с.
8. Інноваційні методики навчання у професійно-технічній освіті / За ред.
І. Козловської. – Л.: Сполом, 2006. – 180 с.
9. Інноваційні педагогічні технології навчання професії. Монографія / Нікуліна А.С.,
Максименко Ю.Б., Матвєєв Г.П., Заславська С.О.,
Сілаєва І.Є., Костюченко М.П., Молчанов В.М. за ред. Нікуліної А.С. – Донецьк:
ДІПО ІПП, 2005. – 385 с.
10. Коваленко О.Е. Методика професійного навчання: Підручник для вищих
навчальних закладів. – К.: Вид-во Нар. Укр. акад., 2005. – 360 с.
11. Концепція розвитку професійно-технічної (професійної) освіти в Україні: Затверджено Міносвіти і науки України,
Академією педагогічних наук України 05.08.2004р. // Професійно-технічна освіта.
– 2004. - № 3. – с. 2-5.
12. Наумова В.Ю. Розробка текстових завдань і тестів: основи технології. –
Київ: 2006. – 24 с.
13. Ніколаєнко С.М. Інноваційний розвиток професійно-технічної освіти в
Україні. – Київ: Книга, 2007. – 232с.
14. Новые
педагогические и информационные технологии в системе образования / Е.С. Полат,
М.Ю. Бухаркина, М.В. Моисеева, А.Е. Петров / Под
ред. Е.С. Полат. – М.: Издательский центр «Академия», 2000. – 272с.
15. Паньков Д.В. Організація навчання за інтерактивними технологіями.
Методичні рекомендації для педагогічних працівників. – Донецьк: ДІПО ІПП, 2006.
– 48с.
16. Педагогические
технологии дистанционного обучения / Е.С. Полат,
М.В. Моисеева, А.Е. Петров и др. /
Под ред. Е.С. Полат. – М.: Издательский центр «Академия», 2006. – 400с.
17. Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних
навчальних закладах: Затв. наказом Міносвіти і науки України
30.05.06 р. № 419 // Офіційний вісник України. – 2006. - №25. – с. 92–107.
18. Пометун О.І. та ін. Сучасний урок. Інноваційні технології навчання:
Наук.-метод. посібник – Київ: Видавництво А.С.К., 2004. – 192 с.
19. Прокопенко І.Ф., Євдокімов В.І. Педагогічні технології: Навч. посіб. –
Вид. 2-ге. – Х.: Колегіум,2006. – 218с.
20. Пустова Т.В. Основи педагогічного оцінювання. Частина ІІ. Практика. – Київ:
Майстер-клас,2006. – 55с.
21. Репьев Ю.Г. Интерактивное самообучение: Монография. - М.: Логос, 2004. -
248с.
22. Сергеева Т.А.,
Уварова Н.М. Проектирование учебного занятия: Методические рекомендации –
М.: Интеллект – Центр, 2003. – 84с.
23. Сибирская М.П.
Профессиональное обучение: педагогические технологии. - Изд. центр
Академии профессионального образования, 2002. – 126 с.
24. Сілаєва І.Є., Шевчук С.С. Сучасний урок у професійній школі:
проектування, організація, аналіз: Метод. посібник – Донецьк: ДІПО ІПП, 2008. –
171 с.
25. Скакун В.А. Методическое пособие для преподавателей профессиональных
учебных заведений. – Изд. центр Академии профессионального
образования, 2001. – 184 с.
26. Скакун В.А. Организация и методика профессионального обучения: Учебное пособие. – М.: ФОРУМ: ИНФРА-М, 2007.
– 336 с.
27. Шевчук С.С. Урок теоретичного навчання у професійно-технічному навчальному
закладі: Методичні рекомендації. – Донецьк: ДІПО ІПП, 2004. – 44 с.
28. Шматков Є.В., Коваленко О.Є. Методика професійного навчання. Частина
2. Методика професійного навчання. Навчальний посібник. – Харків: УІПА, 2002. –
214 с.
29. ІNTEL® Навчання для
майбутнього. – Київ: Видавництво «Нора-прінт», 2005
|