- Васильєв И.Б. Профессиональная педагогіка /Лекции для студентов інженерно-педагогических спеціальностей ВУЗов. –
Харьков: УИПА, 2000.-124 с.
- Дячкова Т.В. Педагогіка професійно-технічної освіти:
Навчальний посібник. – Херсон: Айлант. 2003. 476 с.
- Жуков Г.И., Матросов П.Г., Каплан С.Л. Основы
общей и профессиональной педагогики. –М.: Гардарики, 2005. – 382с.
- Педагогічна книга майстра виробничого навчання:
Навч.-метод. посібник /За ред.
Н.Г. Ничкало.- К.: Вища школа, 1994. –208 с.
- Педагогика
профессионального образования / Е.П.Белозерцев. А.Д.Гонеев, А.Г.Пашков и
др.; Под ред. В.А.Сластенина. – М.: Издательский центр «Академия», 2006. –
368 с.
- Національна доктрина розвитку освіти України /Професійно-технічна освіта. - 2003. -№3.-С. 2 –8.
- Панасюк
А.0., Григорьян В.Г. Индивидуальная воспитательная работа мастера с
учащимися. - М.: Высш.шк., 1985. -45 с.
- Перспективное
планирование воспитательной работы в средних профтехучилищах. - М.:
Высш.шк., 1985. – 111 с.
9.
Державна національна програма «Освіта»
(«Україна XXI століття»). — К., 1994.
- Кравець
В.П. Зарубіжна школа і педагогіка XX століття. — Тернопіль, 1996.
- Кравець В.П. Історія української школи і педагогіки.
— Тернопіль, 1994.
13.
Кузь В. Г., Руденко Ю. Д., Сергійчук 3.0.
Основи національного виховання. — Умань, 1993.
- Погрібний
А. Освіта в Україні: час демократизації, час реформ: Концептуальні засади
демократизації та реформування освіти в Україні. — К., 1997.
15.
Подласый И. П. Педагогика. — М., 1999.
16.
Русова С. Нова школа. Вибр. пед. твори. — К.,
1996.
17.
Стельмахович М. Г. Теорія і практика
українського національного виховання. – Івано-Франківськ, 1996.
18.
Сластенин В. А., Исаев И.О., Мищенко А. И.,
Шиянов Е. Н. Педагогика.— М.,1998.
19. Журавлев В. И. Педагогика в системе наук о
человеке. — М., 1990.
20.
Гришина Т.В. Освітня технологія як
професійний пріоритет учителя. – Х.: вид.група "Основа”, 2003.
21.
Десятченко Н. Моделі сучасних уроків //
Завуч, - 2002 - №35
19.
Настільна книга педагога. Посібник для тих,
хто хоче бути вчителем-майстром / Упорядники: Андрєєва В.М., Григораці В.В. –
Х.: Вид. група "Основа”, 2006
20.
Професійно-технічна освіта: інноваційний
досвід, перспективи: наук.-метод. Зб. / Упорядники Н.І.Бугай, - Вид.5. –
Запоріжжя: ПП "ААТандем”, 2008.
21.
Родигіна І.В. Компетентнісно орієнтований
підхід до навчання – Х.: Вид.група "Основа”, 2005
22.
Сиротенко Г.О. Сучасний урок інтерактивні
технології навчання. – Х.: Видав.гр.. "Основа”, 2003.
23.
Сиротенко Г.О. Щляхи оновлення освіти.
Науково-методичний аспект: Інформаційно-методичний збірник. – Х.: Видав.гр..
"Основа”, 2003.
- Зеер Э. Ф. Психология профессионального образования: Учебное
пособие. -2-е изд., перераб. - М: Издательство Московского
психолого-социального института; Воронеж: Издательство НПО
"МОДЭК", 2003. - 480 с.
- Зязюн І. А. Особистісно-авторське відтворення вчителем досвіду
педагогічної майстерності і його діагностика // Професійно-технічна
освіта. - 2007. - № 1. - С. 9-11.
- Інноваційні педагогічні технології навчання професії: Монографія /
А. С. Нікуліна,
Ю Б. Максименко, Г. П. Матвеев, С. А.
Заславська та ін. - Донецьк: Донецький інститут післядипломної освіти
інженерно-педагогічних працівників, 2005. - 385 с
- Кремень В. Г. Активна позиція учених-педагогів //
Професійно-технічна освіта.- 2007. -№ 1.-С. 3-6.
- Неперервна професійна освіта: філософія, педагогічні парадигми,
прогноз: Монографія / В. П. Андрущенко, І. А. Зязюн, В. Г. Кремень, С. Д.
Максимен ко, Н. Г. Ничкало, С. О. Сисоєва, Я. В. Цехмістер, О. В Чалий І За
ред. В. Г. Кременя. - К.: Наукова думка, 2003. - 853 с
- Ничкало Н. Г. Науково-методичне забезпечення - ключова умова
розвитку системи // Професійно-технічна освіта. - 2006. - № 2. - С. 12-13.
- Новые педагогические и информационные технологии в системе
образования: Учеб. пособие для студ. пед. вузов и системы повыш. квалиф. пед.
кадров / Е С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В Моисеева, А. Е Петров: Под ред.
Е С. По- лат. - 2-е изд., стер. - М.: Издательский центр
"Академия", 2005. - 272 с.
- Операйло С. І. Зміст інтегративно-культурологічного освітнього
простору // Шлях освіти. - 2006. - № 3. - С. 35-37.
- Основні аспекти педагогіки профтехосвіти: Навчальний посібник / А.
С. Нікуліна В. М. Молчанов, Н В Верченко, Ю. І Торба. - Донецьк: ДІПО ІПП,
2006. - 296 с
- Пальчук М. І. Професійна орієнтація як фактор
особистісно-орієнтованої освіти // Педагогическая жизнь Крыма. - 2006. - №
2. - С. 3-4.
- Педагогика профессионального образования: Учеб. пособие для студ.
высш. учеб. заведений / Е П. Белозерцев, А. Д. Гонеев, А. Г. Пашков и др.;
Под ред. В. А. Сластенина. -2-е изд., стер. - М.: Издательский центр
"Академия", 2006. - 368 с.
- Профессиональная педагогика: Учебник для студентов, обучающихся по
педагогическим специальностям и направлениям / Под общ. ред. акад. С. Я.
Катышева. - 2-е изд.,перераб. и доп. - М.: Ассоциация
"Профессиональное образование", 1999. - 904 с.
36 .Радкевич В. О. Інноваційні процеси у
сучасній професійній школі // Професійно-технічна освіта. — 2005. -№ 1. - С.
9-11.
- Рибалка
В. П. Психолого-педагогічні принципи і стадії розробки
особистісно-орієнтованої підготовки учнівської молоді в системі
неперервної професійної освіти // Неперервна професійна освіта: теорія і
практика: Науково-методичний журнал. Вип. 2. - К., 2001. - С 33-41.
- .Саух П.
Ю. Екс плікативні зміни освітньої парадигми у контексті трансформацій науки // Шлях освіти. - 2007. - № 1. - С 2-7.
- Словарь
иностранных слов. - Ростов-на-Дону: Издательство "Феникс", 2001.
- 800 с.
- Фіцула
М. М. Педагогіка: Навчальний посібник. — 2-ге вид., доп. - К.: Академвидав,
2006. - 560 с.
- Энциклопедия
профессионального образования: В 3 т. - Т. 1: А-Л / Под ред. С. Я. Батышева. - М.: АПО, 1998. - 568 с.
- Юдин В.
В. Концепция педагогической технологии (элементы теории) // Педагогические
технологии. - 2007. - № 1. - С. 37-45.
- Батышев С.Я. Актуальные проблемы подготовки
рабочих высокой квалификации.
– М.: Педагогика, 1979. – 224 с.
- Энциклопедия
професионального образования: в 3 т. / [сост. Батышев С.Я.]. – М.: АПО,
1999. – Т.2. – 390 с.
- Професійна
освіта: словник / [уклад. Гончаренко С.У.]. – К.: Вища школа, 2000. – 273 с.
- Педагогическая
энциклопедия: в 3 т. / [гл. ред. Каиров И.А.]. – М.: Сов. Энциклопедия, 1964-1988 г.г. – Т.3. – 549 с.
- Семиченко
В.А. Концепция целостности и ее реализация в професиональной подготовке
будущих учителей: дис докт. псих. наук:
19.00.07/ В.А. Семиченко. – К., 1992. – 432с.
- Беспалько
В.П. Системно-методическое обеспечение учебновоспитательного процесса подготовки
специалиста / В.П. Беспалько, Ю.Г. Татур. – М.: Высшая школа, 1989. – C.
18-44.
- Блауберг
И.В. Становление и сущность системного подхода / И.В. Блауберг, Е.Г. Юдин. – М.: Знание, 1973. – 48 с.
- Ильина
Т. Структурно-системный подход к организации обучения / Т. Ильина – М.:
Педагогика, 1972. – 179 с.
- Бабанский
Ю.К. Оптимизация процесса обучения: Общедидакт. Аспект / Ю.К. Бабанский. – М.: Педагогика, 1977
- Ничкало
Н.Г. Теоретико-методологічні проблеми реформуваня професійно-технічної
освіти / Н.Г. Ничкало // Педагогіка і психологія. – 1997. – №3. – С.
105-110.
- Зеер
Э.Ф. Компетентностный поход к образованию [Електронний ресурс]: учебное
пособие для студентов вузов / Э.Ф. Зеер. – М.: Академический проект, 2003. – 336с.
//http://www/urorao. Ru/konf
2005/php?mode=&exmode=zeer);
|