Четвер, 2024-11-21, 11:25 AM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Інформаційна бібліотека [171]
Навчаючи - виховуємо [23]
Виробниче навчання [15]
Професія "Діловод"
Все про комп'ютерні технології та Web-дизайн [124]
технічні новинки, комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення
Словник комп"ютерних термінів та сленгу [4]
Стенографія [10]
Етика, естетика [22]
Логіка [14]
Машинопис та Діловодство [107]
Психологія [49]
тести, оптичні ілюзії, акцентуації
Релігієзнавство [9]
Філософія [26]
Філологія [68]
мово-літературознавство, фольклористика
Українська обрядовість [211]
вірування, прикмети, етнографія, обереги
У світі цікавого [86]
Лірична сторінка [36]
Мережива долі [1]
розповіді про неординарних людей
Жартома і всерйоз [24]
Скарбничка мудрості [32]

Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2014 » Червень » 16 » Тести з методики для викладачів
9:05 PM
Тести з методики для викладачів
  1.  

Який з мотивів навчання є більш сприятливим для отримання свідомих знань учнів?

бажання дізнатися, погайнути у сутність знань

  1.  

У реєстрі необхідних ознак для характеристики дитини як учня на першому місці йде:

сформованість довільної поведінки

  1.  

Головними рисами культури педагогічного спілкування є:

  •  суб'єкт-суб'єктивний особистісний характер спілкування та глибоке знання та зацікавленість сферою інтересів учнів;
  • здатність до принципового і тактовного розв'язання конфліктів між учасниками навчально-виховного процесу;
  • справедливість вимог та оцінки дій і вчинків учнів
  1.  

Яку стратегію з нижче перерахованих доцільно використовувати для налагодження взаємин партнерства й ділової співпраці з учнівськими колективами?

необхідно використовувати продуктивні ресурси всіх трьох стратегій

  1.  

Проблемне навчання стимулює...

розвиток аналітичного, логічного, творчого мислення

  1.  

Критеріями оптимізації навчального процесу є:

ефективність і якість навчального процесу

  1.  

Міцність засвоєння учнями навчального матеріалу залежить від факторів:

майстерності учителя; систематичності і послідовності в поясненні; систематичності і послідовності в поясненні

  1.  

Які з поданих народних висловлювань передають необхідність таких методів виховання, як педагогічна вимога?

"Хто дітям потаче, той сам плаче"

  1.  

В.О. Сухомлинський вважав, що одне з найбільших необхідних умінь, від якого залежать і успіх діяльності педагога, і його здоров'я - це уміння:

володіти собою і тримати себе в руках

  1.  

Характерними особливостями якого віку є безпричинні зриви, коливання від сором'язливості до розкутості, від ентузіазму до апатії, ставлення до себе, яке постійно змінюється?

підліткового

  1.  

Для творчого рівня засвоєння знань є характерним те, що...

учні продуктивно використовують знання і засвоєнні способи дій у нетипових, змінених ситуаціях

  1.  

Внутрішні імпульси, що збуджують уважне ставлення до своїх навчальних обов'язків, до старанності, акуратності - це...

мотиви навчальної діяльності

  1.  

Який принцип навчання підтверджує народна мудрість "Що в молодості навчишся, те на старість як знайдеш"?

міцності

  1.  

Народне прислів'я "Хто що знає, тим і хліб заробляє" підтверджує принцип навчання, як...

зв'язку навчання з життям

  1.  

Створення ситуації, у якій в учнів виникають нові, сильні відчуття прагнення до перебудови особистості, називається методом...

вибуху

  1.  

Передбачення кінцевого результату навчання, що забезпечується його організацією і функціонуванням називають

прогностикою навчання

  1.  

Найголовнішим критерієм професіонально складеного календарного плану виховної роботи є:

відповідність змісту плану меті та завданням виховної роботи

  1.  

Досвід в галузі навчання і виховання, який вимагає попереднього наукового обгрунтування і організований за певною програмою з ретельним спостереженням за результатами і описом необхідних умов дослідження поставленої мети, називається...

педагогічним експериментом

  1.  

Методи навчання, в яких способи взаємодії учителя і учнів та форми їх реалізації зливаються в одне ціле, називаються...

бінарними

  1.  

Вихідні положення, дотримання  яких забезпечує ефективність функціонування навчального процесу, це...

принципи навчання

  1.  

Метод засвоєння навчального матеріалу за принципом від загального до часткового - це...

дедукція

  1.  

Функція контролю, яка полягає в тому, що добре вмотивована і справедлива оцінка успішності учнів є важливим імпульсом у навчальній праці, яка переростає у стійкий мотив обов'язку і відповідальності - це...

стимулююча

  1.  

Суспільно необхідний рівень загальноосвітньої підготовки, який передбачає різнобічний розвиток і цілісно-етичну орієнтацію особистості, формування загальнокультурної основи її подальшої освіти, громадянського і професійного становлення називається ... освітою.

базовою

  1.  

Принцип доступності випливає з такої закономірності навчання:

процес навчання закономірно залежить від реальних навчальних можливостей учнів

  1.  

Методи проблемного викладу, часткового пошуку і дослідницький належать до методів:

за рівнем пізнавальної активності учнів

  1.  

Ефективність уроку більшою мірою залежить від правильного проектування:

мікроструктури уроку

  1.  

Свідоме сприйняття, запам'ятовування, застосування знань у подібній до заданого зразка ситуації, творче застосування їх у новій ситуації - це...

етапи засвоєння знань

  1.  

Регулярність, об'єктивність, систематичність - це... контролю.

принципи

  1.  

Вкажіть найточніше визначення педагогічної майстерності.

Комплекс якостей особистості, що забезпечує високий рівень самоорганізації професійної діяльності.

  1.  

Л.В. Занков вважає, що дитину можна розвивати на підвищеному рівні мислення, маючи при цьому ...

інформацію про позитивний стан здоров'я дитини

  1.  

Дотримання яких вимог до сучасного уроку є проведення фізкультхвилинок на уроках?

валеологічних

  1.  

Навчання, яке базується на таких способах вирішення завдань, які точно вказують, як і в якій послідовності отримати результат, називається ...

алгоритмізованим

  1.  

Виберіть найбільш суттєві фактори, якими визначається вибір методів навчання.

рівень підготовки учнів

  1.  

Домашні навчальні завдання необхідно задавати:

можливі різні варіанти

  1.  

Задатки - це:

отримані від народження природні потенціальні можливості розвитку певних психічних властивостей

  1.  

Індивідуальні властивості особистості формуються під впливом.....

природних задатків, суспільних обставин і діяльності самої дитини

  1.  

Навчання ефективно впливає на процес розвитку особистості учня тоді, коли ....

знаходиться в зоні найближчого розвитку здібностей дитини

  1.  

Найкраще карбується в пам'яті та інформація ...

яку ми особисто переживаємо

  1.  

Інтуїтивність реагування на наочність, приділення підвищеної уваги формі, суб'єктивні основи умовиводу - це основні характеристики:

правої півкулі

  1.  

Прагнення адаптувати, планувати, раціональне реагування на вербалізовані подразники - це основні операційні характеристики.....

лівої півкулі

 

Категорія: Інформаційна бібліотека | Переглядів: 3363 | Додав: Olga | Теги: принципи навчання, педагогічний експеримент, тести з методики для викладачів, прогностика навчання | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Червень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/