-
|
Який з мотивів навчання є більш сприятливим для отримання свідомих знань учнів?
|
бажання дізнатися, погайнути у сутність знань
|
-
|
У реєстрі необхідних ознак для характеристики дитини як учня на першому місці йде:
|
сформованість довільної поведінки
|
-
|
Головними рисами культури педагогічного спілкування є:
|
- суб'єкт-суб'єктивний особистісний характер спілкування та глибоке знання та зацікавленість сферою інтересів учнів;
- здатність до принципового і тактовного розв'язання конфліктів між учасниками навчально-виховного процесу;
- справедливість вимог та оцінки дій і вчинків учнів
|
-
|
Яку стратегію з нижче перерахованих доцільно використовувати для налагодження взаємин партнерства й ділової співпраці з учнівськими колективами?
|
необхідно використовувати продуктивні ресурси всіх трьох стратегій
|
-
|
Проблемне навчання стимулює...
|
розвиток аналітичного, логічного, творчого мислення
|
-
|
Критеріями оптимізації навчального процесу є:
|
ефективність і якість навчального процесу
|
-
|
Міцність засвоєння учнями навчального матеріалу залежить від факторів:
|
майстерності учителя; систематичності і послідовності в поясненні; систематичності і послідовності в поясненні
|
-
|
Які з поданих народних висловлювань передають необхідність таких методів виховання, як педагогічна вимога?
|
"Хто дітям потаче, той сам плаче"
|
-
|
В.О. Сухомлинський вважав, що одне з найбільших необхідних умінь, від якого залежать і успіх діяльності педагога, і його здоров'я - це уміння:
|
володіти собою і тримати себе в руках
|
-
|
Характерними особливостями якого віку є безпричинні зриви, коливання від сором'язливості до розкутості, від ентузіазму до апатії, ставлення до себе, яке постійно змінюється?
|
підліткового
|
-
|
Для творчого рівня засвоєння знань є характерним те, що...
|
учні продуктивно використовують знання і засвоєнні способи дій у нетипових, змінених ситуаціях
|
-
|
Внутрішні імпульси, що збуджують уважне ставлення до своїх навчальних обов'язків, до старанності, акуратності - це...
|
мотиви навчальної діяльності
|
-
|
Який принцип навчання підтверджує народна мудрість "Що в молодості навчишся, те на старість як знайдеш"?
|
міцності
|
-
|
Народне прислів'я "Хто що знає, тим і хліб заробляє" підтверджує принцип навчання, як...
|
зв'язку навчання з життям
|
-
|
Створення ситуації, у якій в учнів виникають нові, сильні відчуття прагнення до перебудови особистості, називається методом...
|
вибуху
|
-
|
Передбачення кінцевого результату навчання, що забезпечується його організацією і функціонуванням називають
|
прогностикою навчання
|
-
|
Найголовнішим критерієм професіонально складеного календарного плану виховної роботи є:
|
відповідність змісту плану меті та завданням виховної роботи
|
-
|
Досвід в галузі навчання і виховання, який вимагає попереднього наукового обгрунтування і організований за певною програмою з ретельним спостереженням за результатами і описом необхідних умов дослідження поставленої мети, називається...
|
педагогічним експериментом
|
-
|
Методи навчання, в яких способи взаємодії учителя і учнів та форми їх реалізації зливаються в одне ціле, називаються...
|
бінарними
|
-
|
Вихідні положення, дотримання яких забезпечує ефективність функціонування навчального процесу, це...
|
принципи навчання
|
-
|
Метод засвоєння навчального матеріалу за принципом від загального до часткового - це...
|
дедукція
|
-
|
Функція контролю, яка полягає в тому, що добре вмотивована і справедлива оцінка успішності учнів є важливим імпульсом у навчальній праці, яка переростає у стійкий мотив обов'язку і відповідальності - це...
|
стимулююча
|
-
|
Суспільно необхідний рівень загальноосвітньої підготовки, який передбачає різнобічний розвиток і цілісно-етичну орієнтацію особистості, формування загальнокультурної основи її подальшої освіти, громадянського і професійного становлення називається ... освітою.
|
базовою
|
-
|
Принцип доступності випливає з такої закономірності навчання:
|
процес навчання закономірно залежить від реальних навчальних можливостей учнів
|
-
|
Методи проблемного викладу, часткового пошуку і дослідницький належать до методів:
|
за рівнем пізнавальної активності учнів
|
-
|
Ефективність уроку більшою мірою залежить від правильного проектування:
|
мікроструктури уроку
|
-
|
Свідоме сприйняття, запам'ятовування, застосування знань у подібній до заданого зразка ситуації, творче застосування їх у новій ситуації - це...
|
етапи засвоєння знань
|
-
|
Регулярність, об'єктивність, систематичність - це... контролю.
|
принципи
|
-
|
Вкажіть найточніше визначення педагогічної майстерності.
|
Комплекс якостей особистості, що забезпечує високий рівень самоорганізації професійної діяльності.
|
-
|
Л.В. Занков вважає, що дитину можна розвивати на підвищеному рівні мислення, маючи при цьому ...
|
інформацію про позитивний стан здоров'я дитини
|
-
|
Дотримання яких вимог до сучасного уроку є проведення фізкультхвилинок на уроках?
|
валеологічних
|
-
|
Навчання, яке базується на таких способах вирішення завдань, які точно вказують, як і в якій послідовності отримати результат, називається ...
|
алгоритмізованим
|
-
|
Виберіть найбільш суттєві фактори, якими визначається вибір методів навчання.
|
рівень підготовки учнів
|
-
|
Домашні навчальні завдання необхідно задавати:
|
можливі різні варіанти
|
-
|
Задатки - це:
|
отримані від народження природні потенціальні можливості розвитку певних психічних властивостей
|
-
|
Індивідуальні властивості особистості формуються під впливом.....
|
природних задатків, суспільних обставин і діяльності самої дитини
|
-
|
Навчання ефективно впливає на процес розвитку особистості учня тоді, коли ....
|
знаходиться в зоні найближчого розвитку здібностей дитини
|
-
|
Найкраще карбується в пам'яті та інформація ...
|
яку ми особисто переживаємо
|
-
|
Інтуїтивність реагування на наочність, приділення підвищеної уваги формі, суб'єктивні основи умовиводу - це основні характеристики:
|
правої півкулі
|
-
|
Прагнення адаптувати, планувати, раціональне реагування на вербалізовані подразники - це основні операційні характеристики.....
|
лівої півкулі
|