|
Статистика |
|
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0 |
|
|
Користувачі
Гості сайту
|
| | |
| Головна » 2014 » Березень » 8 » Вимоги до виконання різних жанрів творів
10:43 PM Вимоги до виконання різних жанрів творів |
Виконання
прозових творів
- Визначаються
жанрові види прози.
- Визначається роль виконавця.
- ставлення до розказуваного.
- Визначається
мета розповіді.
- При
передачі прямої мови через інтонацію підкреслюється характер героя, бо
передаються його слова.
- Виконавець лише відтворює розмову
героїв.
- Інтонація
- розповідна.
Виконання казки - Групи казок.
- Притаманні динамізм, активність,
напруженість, незвичайність ситуації.
- Казка має мораль.
- Казка розказується.
Виконання байки
- Не читається, а розповідається.
- Виконавець
байки виступає в ролі свідка подій і є своєрідним коментатором цих подій перед
слухачами,
- При розказуванні байки характерна
інтонація розмовно-побутового мовлення.
ЗАВДАННЯ
- Визначити
підтекст. Розкрити суть
конфлікту між персонажами, визначити своє ставлення до цього
конфлікту, персонажів.
- Визначити образ розповідача.
- Інсценувати
байку.
- Враховується жанрова специфіка
твору.
- Визначається мета читання уривку
з твору.
- Основна увага - передача розмови
персонажів (різні інтонаційні відтінки).
- Читець - це виконавець ролі, а розповідач
"чужого” діалог а чи монолога.
- Текст апелюється читцем лише до аудиторії, навіть якщо це читається монолог.
ЗАВДАННЯ
- Розкрити
особливості передачі підтексту: наміри, почуття,
особливості мови дійових осіб.
- Тип
ремарок, їх роль.
Виконання поетичних творів
- Визначити
жанрові особливості ліричного твору.
- Розкрити й відчути настрій
ліричного героя і
всього твору.
- Передати розвиток переживань
ліричного героя,
- Визначити
ставлення читця до героя, яке ґрунтується на розумінні й відчутті його
переживань.
- Зберігати під час читання єдність
змісту і форми.
- Застосовувати відповідну форму
спілкування, зважаючи на вид лірики.
- Звернути увагу на лаконізм і
обмеженість у використанні міміки та жестів.
- Паузи
після кожного рядка.
ЗАВДАННЯ - Особливість ритму і його вплив на
характер поезії.
- Розвиток
ліричного почуття (простежити). Знайти
засоби, які допомагають поетові донести ці почуття.
- Зіставлення творів. Засоби
вираження іронії чи
сарказму.
- З’ясувати від чийого імені читається
текст: імені автора, ліричного героя, виконавця.
|
Категорія: Філологія |
Переглядів: 2240 |
Додав: Olga
| Рейтинг: 2.0/1 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
| |
| | |
|
|