ВИКОНАЙТЕ
ДАНУ ВПРАВУ, НАБИРАЮЧИ ЗАПРОПОНОВАНІ СИМВОЛИ:
Напиши
кожне речення використовуючи велику літеру,
розділові знаки, арабські і римські числа. Наприкінці став крапку.
1. (§ 7), 4%; 3/8; 2 ½; 3.6;
5+6=11; 13–8=5; 20:2=10; 3х6=18; СО2; "Вперед!" (Куди?)
Що?
2. № 1. Зелене поле вранці
покривається туманом. № 2. Величезна акула запливла до гавані! № 3. Могутня ріка несла свої
води до Чорного моря. № 4. Великий Дніпро розлився
навколо Києва?
3. Біле світло, що
випромінюється сонцем, має складну структуру. 5. Людина доти людина, поки
свого слова дотримує. 6. Знову піднявся вітер, море захвилювалося. 7. Веселих
свят, великого щастя бажали одне одному. 8. Золотий ключик, як виявилося, був
захований у шкатулці. 9. Діти - як деревце: поки молоде, то й гнеться. 10. Не
навчишся слухати, не вмітимеш і розповідати.
11. Хто забуває про малу послугу, не вартий великої.
4. ХХІ століття висуває до
освіти нові вимоги. Діти повинні вивчити § 10-16. В автобіографії слід писати:
народився 28 серпня 1956 року. Ми працювали на 100%.
5. Моє прізвище – СВИРИДОВА
Ганна Петрівна; Тарас Григорович ШЕВЧЕНКО – великий український письменник.
6. І - 1, П - 2, Ш - 3, ІУ –
4; У – 5; УІ – 6; УІІ – 7; 8 – УШ; 9 – ІХ; 10 – Х; ХХ - 20, С - 100, Д - 500, М - 1000, Л - 50, ХХХ - 30,
ХСІХ - 99.
Контроль: ферзь,
омуль, портфель, муляж, фейлетон, цукор, гребля, мармур, ярлик, фейлетон.
|