Неділя, 2024-12-22, 6:56 AM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Інформаційна бібліотека [171]
Навчаючи - виховуємо [23]
Виробниче навчання [15]
Професія "Діловод"
Все про комп'ютерні технології та Web-дизайн [124]
технічні новинки, комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення
Словник комп"ютерних термінів та сленгу [4]
Стенографія [10]
Етика, естетика [22]
Логіка [14]
Машинопис та Діловодство [107]
Психологія [49]
тести, оптичні ілюзії, акцентуації
Релігієзнавство [9]
Філософія [26]
Філологія [68]
мово-літературознавство, фольклористика
Українська обрядовість [211]
вірування, прикмети, етнографія, обереги
У світі цікавого [86]
Лірична сторінка [36]
Мережива долі [1]
розповіді про неординарних людей
Жартома і всерйоз [24]
Скарбничка мудрості [32]

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2015 » Червень » 7 » Завдання 1 та 2 рівня складності (до роману "Маруся Чурай")
9:52 AM
Завдання 1 та 2 рівня складності (до роману "Маруся Чурай")

Варіант 1

  1. За який твір поетеса була нагороджена Національною премією України їм. 1. Шевченка

а)роман «Маруся Чурай»;

б)збірка «Сад нетанучих скульптур»;

в) збірка «Вибране».

  1. Антивоєнні мотиви звучать у віршах

               а) «Мій перший вірш...»;

              б)«Коли вже люди облягайся спати...»;

             в)«Пастораль XX століття».

  1. Філософські афористичні вірші поетеси мають назву

а)»інкрустації»;

б)»Летючі катрени»;

  1. Проблема морального вибору постає перед героями творів:

               а) «Дума про братів неазовських»;

              б) «Пелюстки старовинного романсу»;

             в) «Страшні слова, коли вони мовчать».

  1. Автор музики до поезії «Шукайте цензора в собі», «О не взискуй гіркого меду слави»:

            а) О. Богомолець;

           б) В. Морозов;

             в) П. Дворський.

Варіанті 2

  1. Якою міжнародною премією була нагороджена поетеса в 1995 р.?

а) ім. Франческо Петрарки;

б) ім.Антоновичів

  1. Автор, музики до поезії.«Недумано, негадано», "Осінній день, осінній день, осінній...»:

а) Е. Драч;

в) А. Панчишин.

  1. Роль митця в житті суспільства розкрита в поезії

а) «Світлий сонет»;

б)«Умирають майстри»;

                в) «Кобзарю, знаєш...».

  1. Філософські роздуми над справжніми цінностями життя мають місце у вірші:

              а) Пастораль XX століття»;

                б)«Вже почалось, мабуть, майбутнє»;

               в)«Життя іде і все без коректур».

  1. Образ Марусі Чурай представлений у творах:

а)Л. Забашти;

б) М Старицького;

в) М. Рильського.

  1. Автор картини «Маруся Чурай»:

а) М. Самокиш;

в) В .Тропінш.

Запитання за текстом роману у віршах «Маруся Чурай»

Варіант 1

Хто з героїв роману:

 «...народився під такою зіркою, що щось в дугу:двоїлося йому». (Гриць).

«...зроду ненавидів тих, обережних, сьогодні, тепер обережний і сам». (Іван Іскра).

«...тим часом воювала за курку, за телицю, за межу(Бобренчиха).

Варіант 2

Хто з героїв роману:

«...я навіжена. Я дитя любові. Мені без неї білий світ глевкий». (Маруся Чурай).

«...вся Україна полум'ям горить. Він і на цьому теж нагріє руки». (Вишняк)

«...робив ложки, схожі на галери». (Дід Галерник)

«...підняв козацтво за свободу, універсалом обіслав полки». (Богдан Хмельницький).

«Колись я жив. Тепер я розминаюсь з людьми, з лісами, з небом і з життям». (Мандрівний дяк).

Варіант 1

Хто так сказав? Про кого?

«Дяка Полтаві. Прислала такого гінця. Щось мало статись твоєї печалі достойне?». (Б. Хмельницький про І. Іскру).

«...А ти лежиш на цвинтарі старому, де ще ніхто з козацтва не поліг». (Маруся про Гриця).

«...Якомусь свому Богу поставив, князю, ці страшні свічки» (Маруся про Вишневецького).

«Дівка, сину, не галера, тебе до неї Бог не прикував». (Бобренчиха про Марусю).

«Такої кривди парубок накоїв, що не могло це скінчитись добром» (Мартин Пушкар про Гриця).

«За крок до смерті, перед вічним сном одного прошу: у мою дитину не кидайте словами, як багном». (Чураїха про Марусю).

«Ця дівчина... обличчя як з ікон. А ви її збираєтесь карати?» (Посланець із Січі про Марусю).

«Вона ж була як голос України, що клекотів у наших корогвах». (Іскра про Марусю).

Варіант 2

Хто так сказав? Про кого?

«Пішов у смерть. А повернувся в думі, і вже те пер ніхто його не вб'є». (Маруся про батька).

«Хто - за Богдана, хто — за короля. А він за тих, которії не проти». (Іскра про Вииіняка).

«Невірного, брехливого, чужого, огидного, а я ж його люблю». (Маруся про Гриця).

     «Якась вона не схожа на убивць. Злочинниця, — а так би й зняв би шапку. На смерть іде — а так би й поклонивсь (Сусід Бобренчихи про Марусю).

     «Вона мовчить і думає піснями. І не минають лиш її пісні». (І. Іскра про Марусю).

«Є ж лицарі у нашому краю. О Боже мій, на кого ж  ти, на кого збагнітувала молодість свою». (Чураїха про Марусю).

«...її пісні, як перло многоцінне, як дивен скарб серед земних марнот». (Б. Хмельницький про Марусю).

«...в тебе таке личко, що в ньому наскрізь світиться душа». (Мандрівний дяк про Марусю).            

Завдання III рівня

Хто з героїв роману:

1. Доведіть, що основними ознаками стилю поетеси є інтелектуалізм, філософічність, поетичний темперамент, вражаюча емоційність.

2. Самостійно проаналізуйте один з віршів циклу «Осінні карнавали».

3. Складіть порівняльну характеристику образів Мавки з «Лісової пісні» Лесі Українки та Марусі Чу     рай з однойменного роману Ліни Костенко,

4. Складіть план до виступу «Особливості поетичної мови» Ліни Костенко.

Варіант 2

1. З'ясуйте життєве і творче кредо поетеси, використовуючи вивчені поезії.

2. Самостійно проаналізуйте один з віршів циклу «Душа тисячоліть себе шукає в слові»,

3. Дайте порівняльну характеристику образів Лукаша з «Лісової пісні» Лесі Українки та Гриця з роману «Маруся Чурай» Ліни Костенко.

4. Складіть таблицю «Найяскравіші художні засоби в поезіях Ліни Костенко» за зразком:

Назва художньогозасобу / Приклад/ Роль у поезії

Завдання IV рівня

Варіант 1

Напишіть твір на одну з тем за творчістю Ліни Костенко:

«Нерівня душ — це гірше, ніж майна».

Розмаїття відтінків любові в інтимній ліриці Ліни Костенко.

«я дерево, я сніг, я все, що я люблю, і в цьому, може, й є моя найвища сутність».

«Душа єдина на землі держава, де є свобода, чиста, як озон».

Варіант2

Напишіть твір па одну з тем за творчістю Ліни Костенко.

«Зрадити в житті державу - злочин, а людину- можна?».

Мозаїка кохання в інтимній ліриці Ліни Костенко,

«Цінує розум вигуки прогресу, душа скарби прадавні стереже».

«Поет не може бути власністю».

Категорія: Філологія | Переглядів: 2581 | Додав: Olga | Теги: Завдання 1 та 2 рівня складності (д | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Червень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/