Неділя, 2024-12-22, 7:12 AM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Інформаційна бібліотека [171]
Навчаючи - виховуємо [23]
Виробниче навчання [15]
Професія "Діловод"
Все про комп'ютерні технології та Web-дизайн [124]
технічні новинки, комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення
Словник комп"ютерних термінів та сленгу [4]
Стенографія [10]
Етика, естетика [22]
Логіка [14]
Машинопис та Діловодство [107]
Психологія [49]
тести, оптичні ілюзії, акцентуації
Релігієзнавство [9]
Філософія [26]
Філологія [68]
мово-літературознавство, фольклористика
Українська обрядовість [211]
вірування, прикмети, етнографія, обереги
У світі цікавого [86]
Лірична сторінка [36]
Мережива долі [1]
розповіді про неординарних людей
Жартома і всерйоз [24]
Скарбничка мудрості [32]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2019 » Червень » 7 » Завдання до захисту виробничої практики за професією "Діловод"
7:57 PM
Завдання до захисту виробничої практики за професією "Діловод"

У 2019 р. на практику вийшла група № 13 за інтегрованою професією "Діловод. Адміністратор. Касир"

Вже багато років, працюючи майстром виробничого навчання, з моєю колегою Коржан Тетяною Василівною, намагаємось зробити захист практики неординарним та цікавим, а ще корисним і повчальним для наших учнів.

За тривалий період роботи зроблено було багато у напрямку інтенсифікації навчання, індивідуалізації, а тепер ще й інтерактивності з залученням сучасних технологій навчання та, зокрема, навчального середовища Moodle. Таке навчальне середовище дає змогу більш практично опрацювати теми виробничої програми та усунути прогалини у знаннях учнів, що виникли з різних причин.

Для опрацювання виробничої практики, учням пропонуються розроблені нами завдання, зокрема індивідуальні інтелектуальні карти завдань для учнів.

Навчання у навчальному середовищі передбачає також вхідне та вихідне тестування, яке можуть пройти учні. Крім зазначеного вище, надаються рекомендації до подання звіту у кінці практики. Таким  чином, підведення підсумків проходження виробничої практики здійснюється об’єктивно, індивідуально, інтерактивно.

Категорія: Виробниче навчання | Переглядів: 495 | Додав: Olga | Теги: навчальне середовище, захист виробничої практики | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/