Субота, 2024-11-23, 3:21 PM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Інформаційна бібліотека [171]
Навчаючи - виховуємо [23]
Виробниче навчання [15]
Професія "Діловод"
Все про комп'ютерні технології та Web-дизайн [124]
технічні новинки, комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення
Словник комп"ютерних термінів та сленгу [4]
Стенографія [10]
Етика, естетика [22]
Логіка [14]
Машинопис та Діловодство [107]
Психологія [49]
тести, оптичні ілюзії, акцентуації
Релігієзнавство [9]
Філософія [26]
Філологія [68]
мово-літературознавство, фольклористика
Українська обрядовість [211]
вірування, прикмети, етнографія, обереги
У світі цікавого [86]
Лірична сторінка [36]
Мережива долі [1]
розповіді про неординарних людей
Жартома і всерйоз [24]
Скарбничка мудрості [32]

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2014 » Лютий » 23 » Зв'язок рівня розвитку інтелекту з успішністю
3:17 PM
Зв'язок рівня розвитку інтелекту з успішністю
У педагогічній психології давно помічений зв'язок рівня розвитку інтелекту з успішністю.
Згідно Векслеру вербальний інтелект сильніше пов'язаний з рівнем навчальної успішності, ніж невербальний.
Розвиток окремих складових структури інтелекту обумовлює успішність вивчення учнями тих чи інших навчальних предметів.

Вербальний інтелект визначає успішність навчання з усіх предметів і, в першу чергу гуманітарних (мова, література, історія і т.п.). Щоб успішно навчатися природничих дисциплін, потрібен високий рівень розвитку просторового і вербального інтелекту, для хорошої успішності з гуманітарних дисциплін, потрібна висока ступінь розвитку вербального інтелекту (відчуття мови, мови).

У психології мова - це система використовуваних людиною звукових сигналів, письмових знаків та символів для передачі інформації, матеріалізація думки.

Розвиток вербального чинника інтелекту
в залежності від професійної діяльності

Якщо у своїй професійній діяльності людини в основному необхідно оперувати словами як символами, тоді йому буде потрібно більш високий рівень вербального інтелекту.

Рівень розвитку та ефективність функціонування саме цієї структури, а, отже, пов'язаної з нею системи операційних механізмів роблять більш істотний вплив на продуктивність інтелектуальної діяльності, наприклад, вчителів-словесників, ніж рівні розвитку "математичного" і наочно-образного мислення.

Продуктивність пізнавальних здібностей людини знижується у зв'язку з деформацією або руйнуванням системи операційних механізмів вербального типу: абстрактне порівняння, узагальнення, абстрагування, аналіз і синтез.

Система функціональних механізмів пізнавальних здібностей (перший рівень інтелекту) з віком не зазнає значних змін.
Категорія: Інформаційна бібліотека | Переглядів: 672 | Додав: Olga | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/