П`ятниця, 2024-04-26, 9:00 PM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Педагогічна майстерня Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Школа молодого педагога [2]
Виробниче навчання та дидактика [58]
етапи, методи, трудові вміння та навички
Тижні професії [2]
Архів учнівських робіт [15]
Все про портфоліо [3]
Атестація 2013 [3]
До дипломних робіт [1]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


  1. Паспорт майстерні (лабораторії).
  2. Паспорт комплексно-методичного забезпечення з професії.
  3. Паспорт заземлюючих пристроїв майстерні (лабораторії).
  4. План роботи майстерні (лабораторії) на рік.
  5. План евакуації майстерні (лабораторії).
  6. Інструкція безпеки праці з професії.
  7. Журнал з виробничого навчання,
  8. Журнал реєстрації інструктажів з охорони праці.
  9. Журнал з пожежної безпеки.
  10. Журнал обліку недоліків та порушень, виявлених при оперативному контролі.
  11. Картка обліку матеріальних цінностей майстерні (лабораторії).
  12. Кваліфікаційна характеристика з професії.
  13. Критерії оцінювання знань, вмінь та навичок з професії.
  14. Навчальний план з професії.
  15. Навчальна програма з виробничого навчання.
  16. Тематичний план з професії.
  17. Поурочно-тематичний план з професії.
  18. Перелік навчально-виробничих робіт.
  19. План виробничого навчання на місяць.
  20. Пакет комплексних кваліфікаційних завдань.
  21. План уроку виробничого навчання.
  22. Перелік робіт для проведення поетапної атестації.
  23. Акт обстеження навчально-виробничого обладнання, що знаходиться в експлуатації майстерні (лабораторії).
Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 1550 | Додав: Olga | Дата: 2015-07-05

Аксіома нормального вчителя: людина має право на помилку, а я — людина! Мої помилки та промахи, незадоволення батьків та учнів, зауваження шкільної адміністрації — це все природно і не є приводом для переживань. Це — життя. Це моє природне середовище перебування.

Будь ласка, шановні колеги, не прагніть бути якоюсь немислимою досконалістю, високим ідеалом, безгрішною людиною та безпомилковим працівником. І вже тим більше не переживайте й не засмучуйтесь, якщо у вас це не виходить. Не треба, не варто! Не потрібно нам усе це, та й навряд чи подібне можливо. А що дійсно треба, так це — бути самим собою, чесно й сумлінно працюючи на своєму робочому місці. Помиляйтесь і виправляйте свої помилки, одержуйте зауваження та прагніть до постійного особистісного росту, працюйте та приймайте нормально, що у вас не все виходить. А ще — боріться зі своєю звичкою, зі своїм жагучим прагненням усе робити правильно, безпомилково й ідеально. Правда, при цьому, шановні колеги, не варто ідеалізувати й оточуючих вас людей, пред'являючи до них завищені вимоги, очікуючи від них досконалості в усьому.

Наприклад, наші з вами учні не повинні бути тихими й абсолютно слухняними дітьми, які сидять на уроках, не здригнувшись, дивляться вчителеві в рот і беруть з уроку все. А вдома весь час сидять і учать уроки. Як відомо з досліджень психологів, з усього запропонованого на занятті матеріалу учні засвоюють лише 10-15 % почутого. І це — нормально, це — природно для здорових людей. Не треба ідеалізувати та мати завищені очікування у відношенні й батьків учнів. По-вашому, вони вас не цінують? Вони не розуміють, скільки ви вкладаєте в їхніх дітей? Але, по-перше, вони не були на вашому місці і не проводять разом з вами уроки. А по-друге, зрештою, це - ваша робота. І не треба очікувати за неї похвали, щоденного схвалення та подяки.

... Читати далі »

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 672 | Додав: Olga | Дата: 2014-07-21

  1. У чому полягає сутність принципів навчання?
  2. Які принципи навчання є визначальними в сучасній дидактиці?
  3. Які вимоги принципу науковості?
  4. Які вимоги принципу систематичності й послідовності?
  5. Які вимоги принципу свідомості навчання?
  6. У чому полягає сутність принципу активності та самостійності у навчанні?
  7. Які вимоги принципу наочності?
  8. Які вимоги принципу ґрунтовності навчання?
  9. У чому полягає сутність принципу зв'язку навчання з практичною діяльністю?
  10. У чому полягає сутність принципу доступності навчання та врахування індивідуальних особливостей учнів?
  11. У чому полягає сутність принципу емоційності навчання?
  12. Література

 У чому полягає сутність принципів навчання? Принципи (від лат. ргіncipium — начало, основа) — основоположні ідеї, вихідні положення, які визначають зміст, форми й методи навчальної роботи відповідно до мети виховання та закономірностей процесу навчання. Принципи навчання виконують регулятивну функцію з погляду моделювання дидактичних теорій і способу регуляції практики навчання. На них ґрунтуються підходи до навчання усіх дисциплін, визначаючи певною мірою їх зміст, засоби й прийоми навчальної роботи. Принципи тісно пов'язані із закономірностями навчання. Вони відображують дидактичні закони та закономірності. На рівні гносеологічного явища принципи об'єктивно відображують сутність законів і закономірностей навчально-виховного процесу. На основі загальнодидактичних принципів розробляють принципи фахових методик. При цьому відбувається конкретизація принципів вивчення окремих навчальних дисциплін з урахуванням їх особливостей. Вимоги принципів навчання реалізуються через систему правил. Правила — це регулятивні судження про конкретні дії вчителя та учнів з метою реа ... Читати далі »

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 2936 | Додав: Olga | Дата: 2014-06-17

«Атестаційне портфоліо» педагога – це систематизація й узагальнення набутого досвіду.

«Атестаційне портфоліо» педагог готує на основі «професійного портфоліо», в якому накопичуються найкращі матеріали його професійної діяльності за міжатестаційний період.

Створення і комплектування «Атестаційного портфоліо» передбачає відбір матеріалів, які ілюструють результативність роботи педагога.

І. Титульна сторінка:

  1. Назва закладу, установи, де працює педагог (зверху);
  2. Тема досвіду (всередині);
  3. Прізвище, ім’я та по батькові педагога;
  4. Посада;
  5. Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання (у правому нижньому куті);
  6. Місто, рік (знизу)

ІІ. Відомості про педагога:

  1. П.І.Б.
  2. Дата народження
  3. Освіта(що саме і коли закінчив, фах за дипломом);
  4. Місце роботи, посада;
  5. Загальний стаж  педагогічної роботи;
  6. Стаж роботи на даній посаді;
  7. Державні нагороди, звання;
  8. Дата, форми та результати підвищення кваліфікації;
  9. Дата, результати попередньої атестації;
  10. На що претендує.

ІІІ. Атестаційний лист попередньої атестації (ксерокопія)

ІV. Посвідчення про проходження курсів підвищення кваліфікації (ксерокопія)

V. Анотація.

Анотація – коротка характеристика опису досвіду, у якій стисло викладається зміст досвіду, дається його оцінка.

Анотацію готує керівник шкільного методичного об’єднання (обсяг 1 сторінка).

... Читати далі »
Категорія: Все про портфоліо | Переглядів: 1189 | Додав: Olga | Дата: 2014-04-13

ВИДИ ПИТАНЬ ДЛЯ РОЗВИТКУ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

  •  на порівняння та співставлення предметів, їхніх зображень, явищ, процесів, фактів і т.п.;
  • на узагальнення, виділення суттєвих ознак фактів, явищ, процесів, що вивчаються;
  • на виявлення уміння використовувати знання у різних ситуаціях;
  • на пояснення причини (діагностичні);
  • на з’ясування наслідків дії, процесу, способу і т.п. (прогностичні);
  • на доказ, наведення доводів “за” і “проти”;
  • на застосування одержаних знань при вирішенні практичних задач;
  • на встановлення між предметних зв’язків;
  • на формулювання понять.

ВИМОГИ ДО ВІДПОВІДЕЙ

  • свідомість і аргументованість;
  • самостійність мислення;
  • вірність і чіткість відповідей (технічна і літературна грамотність),

ВИМОГИ ДО ПИТАНЬ

  • питання задається до всієї групи; після паузи назвати прізвище якого- небудь учня;
  • питання повинні будуватись з логічною послідовністю висвітлення тем;
  • чітко фіксувати увагу учнів на основних, головних фактах і висновках;
  • ... Читати далі »
Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 647 | Додав: Olga | Дата: 2014-03-28

Конспект - сутність учня!

Як він виділяє окремі частини, систематизує, так він і мислить.

Якщо він розуміє матеріал, то зможе пригадати

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 616 | Додав: Olga | Дата: 2014-03-28

« 1 2 3 4 5 ... 14 15 »
Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/