Четвер, 2024-05-16, 7:18 PM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Педагогічна майстерня Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Школа молодого педагога [2]
Виробниче навчання та дидактика [58]
етапи, методи, трудові вміння та навички
Тижні професії [2]
Архів учнівських робіт [15]
Все про портфоліо [3]
Атестація 2013 [3]
До дипломних робіт [1]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


  • Краще запам'ятовується початок і кінець інформації. Тому учням слід ще раз акцентувати середину матеріалу.
  • При знайомстві прохання до учнів, пов'язати свої прізвища певним сюжетом.
  • При конспектуванні поле запису розділяють на зони: зона А для основного запису; зона Б для пропущених слів; зона В для висновків
А Б
В
 
  •  
  • Швидкісне конспектування передбачає:
Піктограми (малюнки)
Кванто (вирізнення)
Арабська грамота (пропуск голосних звуків) наприклад, мтдка
Просторовий запис (інформація у блоках - плакати)
Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 703 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

Життя вимагає від людини високої дисципліни і виконавської чіткості - рис, що в нашому характері репрезентовані надто слабко. У їх формуванні значна роль належить навчально-виховному процесу школи, зокрема шкільній дисципліні.

Шкільна дисципліна - дотримання учнями правил поведінки в школі та за її межами, чітке й організоване виконання ними своїх обов'язків, підкорення громадському обов'язку.

Показниками високого рівня дисципліни є розуміння учнями необхідності дотримання її в школі, громадських місцях, в особистій поведінці; готовність і потреба у виконанні загальноприйнятих норм і правил дисципліни праці, навчання, вільного часу; самоконтроль у поведінці; боротьба з порушниками дисципліни в школі та за її межами.

Свідома дисципліна виявляється в усвідомленому суворому, неухильному виконанні суспільних принципів і норм поведінки й ґрунтується на сформованості в учнів такої риси, як дисциплінованість і почуття обов'язку та відповідальності.

В основі дисциплінованості - прагнення й уміння особистості керувати своєю поведінкою відповідно до суспільних норм і вимог правил поведінки.

Обов'язок - усвідомлена особистістю система суспільних і моральних вимо ... Читати далі »

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 3483 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

  1. Ситуація-ілюстрація – найбільш проста, коли за допомогою конкретного прикладу  з практики демонструється той чи інший спосіб розв’язання проблеми.
  2. Ситуація вправа   це також конкретна задача, але описана так, що учневі потрібно виконати певні завдання (заповнити таблицю, скласти схему, картку  тощо)
  3. Ситуація-оцінка – в цьому випадку проблема уже розв’язана, але від учня вимагається дати аналіз ситуації і прийнятого способу розв’язання.
  4. Ситуація-проблема  – завдання подається у вигляді проблеми, яку потрібно розв’язати. В цьому випадку ставиться ряд запитань, які мають учневі допомогти вияснити суть проблеми і подумати над шляхами її розв’язання. 
Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 655 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 595 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

Критерії кваліфікаційної атестації випускників

 Професія – 4112
ператор комп’ютерного набору"

Кваліфікація – ІІ категорія

 

... Читати далі »
Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 914 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

 

Відомо, що за всіх рівних умов (рівня знань, навичок, витрат часу) різні люди досягають неоднакових результатів. Якість і засоби виконання будь-якої діяльності, її успішність і рівень досягнень залежать від здібностей особистості.

Здібності - це індивідуально-психологічні особливості людини, які відповідають умовам успішного виконання тієї чи іншої діяльності, а саме - набуття знань, умінь і навичок; використання їх у праці.

Кожна здібність має свою структуру, яка залежить від розвитку особистості.




Виділяють два рівні розвитку здібностей: репродуктивний та творчий.

Людина, яка знаходиться на репродуктивному рівні розвитку здібностей, виявляє високі уміння засвоювати знання, оволодівати діяльністю і здійс ... Читати далі »

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 1094 | Додав: Olga | Дата: 2014-02-23

« 1 2 ... 9 10 11 12 13 14 15 »
Пошук

Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/