Для реалізації цілеспрямованої особистісної діяльності учнів на уроці
пропонується використати такі активні методи навчання:
Метод проведення бліцопитування (для мозкового штурму).
Метод вирішення проблемних ситуацій (для розвитку логічного мислення).
Метод імітації конкретних виробничих ситуацій (для можливості вибору варіанта
вирішення).
Метод тестового самоконтролю (для визначення рівня засвоєння і розуміння матеріалу).
Метод практичних конкурсних завдань на визначений термін (для
відпрацювання навичок і швидкості реакції).
Для підвищення професійного інтересу, розвитку творчої активності кожного
учня доцільно обрати вид уроку — «Професійна гра — КВК». Дана форма проведення
уроку дає змогу не тільки внести емоційне забарвлення в навчальний процес (присутність
гумору, жарту на уроці викликає найбільший інтерес до навчання), а й завдяки
жартам, гумору зменшити втомленість учнів, а значить, підтримувати їхню
зацікавленість протягом усього уроку.
|