|
Статистика |
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Користувачі
Гості сайту

|
 | |  |
| Головна » 2014 » Березень » 28
ВИДИ ПИТАНЬ ДЛЯ РОЗВИТКУ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
- на порівняння та співставлення предметів, їхніх зображень, явищ, процесів, фактів і т.п.;
- на узагальнення, виділення суттєвих ознак фактів, явищ, процесів, що вивчаються;
- на виявлення уміння використовувати знання у різних ситуаціях;
- на пояснення причини (діагностичні);
- на з’ясування наслідків дії, процесу, способу і т.п. (прогностичні);
- на доказ, наведення доводів “за” і “проти”;
- на застосування одержаних знань при вирішенні практичних задач;
- на встановлення між предметних зв’язків;
- на формулювання понять.
ВИМОГИ ДО ВІДПОВІДЕЙ
- свідомість і аргументованість;
- самостійність мислення;
- вірність і чіткість відповідей (технічна і літературна грамотність),
ВИМОГИ ДО ПИТАНЬ
- питання задається до всієї групи; після паузи назвати прізвище якого- небудь учня;
- питання повинні будуватись з логічною послідовністю висвітлення тем;
- чітко фіксувати увагу учнів на основних, головних фактах і висновках;
-
...
Читати далі »
|
Конспект - сутність учня!
Як він виділяє окремі частини, систематизує, так він і мислить.
Якщо він розуміє матеріал, то зможе пригадати
|
При самостійній роботі з учнями рекомендується викладачам складати робочі зошити (звіти) для самостійної роботи учнів у вигляді тезисних викладок, графічних зображень, таблиць систематизованого матеріалу з переліком вхідних даних, одержаних під час вивчення інших дисциплін або попередніх тем з даної дисципліни, перелік завдань з даної теми.
Види завдань для самостійної роботи
Залежно від особливостей дисципліни викладач може давати учням різні види завдань для самостійної роботи:
- опрацювання інформації, отриманої на обов’язкових навчальних заняттях;
- робота з відповідними підручниками та особистим конспектом учня;
- самостійне вивчення окремих тем або питань з підготовкою конспекту,
- робота з довідковою літературою;
- написання рефератів, доповідей, повідомлень;
- виконання творчих завдань (доповіді, проекти, есе, огляди тощо);
- виконання підготовчої роботи до лабораторних і практичних занять;
- виконання індивідуальних графічних, розрахункових завдань;
- виконання курсових і дипломних робіт (проектів);
- підготовка письмових відповідей на контрольні, тестові, проблемні питання;
- виготовлення наочності;
- складання картотеки літератури за змістом фахової діяльності;
- виконання індивідуальних завдань;
- підбір власної бібліотеки з основних напрямів фахової діяльності.
...
Читати далі »
| |
| |
 | |  |
|
|