Неділя, 2024-12-22, 11:28 AM
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ
педагога професійного навчання Цюпак Ольги Володимирівни

Цілі завжди випереджають можливості,
будуючи шлях для розвитку
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Педагогічна майстерня Мій профіль ВихідРеєстраціяВхід
Меню сайту

Категорії розділу
Школа молодого педагога [2]
Виробниче навчання та дидактика [58]
етапи, методи, трудові вміння та навички
Тижні професії [2]
Архів учнівських робіт [15]
Все про портфоліо [3]
Атестація 2013 [3]
До дипломних робіт [1]

Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Форма входу


Користувачі
Гості сайту
 





Помощь блогеру



 


Головна » 2015 » Липень » 5 » Аналіз інтерактивного уроку
11:41 AM
Аналіз інтерактивного уроку

Дата

Навчальний заклад

Група

Предмет

Майстер (викладач)

Кількість учнів на уроці

Тема уроку

Мета уроку

Тип уроку:

  • урок вивчення нового матеріалу
  • урок формування і вдосконалення вмінь та на­вичок
  • урок закріплення та застосування знань та умінь
  • урок узагальнення та систематизації
  • урок контролю і корекції знань, умінь та на­вичок
  • комбінований урок

Дотримання принципів навчання:

  • науковість
  • доступність
  • наочність
  • проблемність
  • систематичність і послідовність
  • самостійність і активність учнів
  • врахування індивідуальних особливостей учнів
  • диференціація
  • інтеграція
  • свідомість, стійкість засвоєних знань та умінь
  • зв’язок навчання з життям
  • єдність освітніх, розвивальних, виховних функцій навчання

Форми організації навчальної діяльності учнів:

Інтерактивні технології кооперативного навчання

  • робота в парах
  • ротаційні трійки
  • «два — чотири — усі разом»
  • «карусель»
  • робота в малих групах
  • «акваріум»

Інтерактивні технології колективно-групового навчання

  • обговорення проблеми
  • «мікрофон»
  • незакінчені речення
  • «мозковий штурм»
  • «навчаючи — учусь»
  • аналіз ситуації
  • вирішення проблеми-
  • «дерево рішень»

Технології ситуативного навчання

  • симуляції або імітаційні ігри
  • спрощене судове слухання
  • громадські слухання
  • розігрування ситуації з ролями

Технології опрацьовування дискусійних питань

  • метод ПРЕС
  • «займи позицію»
  • «зміни позицію»
  • неперервна шкала думок
  • дискусія
  • дебати

Дотримання структури інтерактивного уроку:

  • мотивація
  • оголошення, представлення теми та очікування навчальних результатів
  • надання необхідної інформації
  • інтерактивна вправа - центральна частина заняття
  • підбиття підсумків, рефлексія, оцінювання результатів уроку

Реалізованість методів навчання:

Загальні

  • монологічний
  • демонстраційний
  • діалогічний
  • евристичний
  • пошуковий
  • алгоритмічний
  • програмовий

Методи викладання:

  • інформативно-повідомлюючий
  • пояснювальний
  • стимулюючий
  • спонукальний
  • інструктивний

Методи навчання:

  • виконавський
  • реконструктивний
  • частково-пошуковий
  • пошуковий
  • творчий

Зовнішня організація уроку:

  • своєчасність початку і кінця уроку
  • раціональна організація робочого місця
  • своєчасність записів у щоденниках домашнього завдання
  • своєчасність виставлення оцінок

Використання засобів навчання:

  • об’єкти навколишнього середовища
  • таблиці
  • картки
  • ілюстрації
  • ТЗН
  • записи на дошці
  • книги, зошити
  • інше

Дотримання санітарно-гігієнічних норм:

  • стан класу (підлоги, парт, дошки та ін.)
  • естетичне оформлення
  • освітлення
  • провітрюваність класу
  • зовнішній вигляд учнів
  • емоційно-психологічний стан у класі

Організація навчальної діяльності:

  • мотивація навчання
  • реалізація запланованого матеріалу
  • логічність і послідовність викладу
  • оптимальність структури уроку
  • раціональність використання методів, принципів, засобів навчання
  • мовна культура учнів
  • мовна культура вчителя
  • дисципліна

Інші зауваження чи спостереження:

Прізвище, підпис

Оцінювання:

Ступінь виконання учнями навчальних завдань

  • самостійно
  • за допомогою вчителя

Прийоми оцінювання:

  • тест
  • експрес-оцінювання
  • розширене опитування
  • контрольна вправа або творче завдання
  • спостереження
  • самооцінка
  • ігрові методи оцінювання
  • об’єктивність оцінювання
  • систематичність оцінювання
  • стимулювання під час оцінювання
  • урахування індивідуальних особливостей учнів

Кількість оцінених учнів

% якості

% успішності

Категорія: Виробниче навчання та дидактика | Переглядів: 683 | Додав: Olga | Теги: Аналіз інтерактивного уроку | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Липень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Друзі мого сайту
  • Інформаційний портал "Профтехосвіта Хмельниччини
  • Вище професійне училище № 25
  • Блог методиста ВПУ-25 Мар'янич Т.Г.
  • Персональний сайт Коржан Т.В.
  • Створити сайт uCoz
  • Інструкції для uCoz

  • Сьогодні

    Архів записів

    www.qrcode-generator.de
    Copyright MyCorp © 2012- 2024                       Всі авторські права захищені

    При використанні матеріалів блогу, посилання на джерело обов"язкове. Дякую за розуміння!

    www.copyright.ru

    %
    освітній портал Педагогічна преса
    https://web-kwest18.blogspot.com/