Дата
Навчальний заклад
Група
Предмет
Майстер (викладач)
Кількість учнів на уроці
Тема уроку
Мета уроку
Тип уроку:
- урок вивчення нового матеріалу
- урок формування і вдосконалення вмінь та навичок
- урок закріплення та застосування знань та умінь
- урок узагальнення та систематизації
- урок контролю і корекції знань, умінь та навичок
- комбінований урок
Дотримання принципів навчання:
- науковість
- доступність
- наочність
- проблемність
- систематичність і послідовність
- самостійність і активність учнів
- врахування індивідуальних особливостей учнів
- диференціація
- інтеграція
- свідомість, стійкість засвоєних знань та умінь
- зв’язок навчання з життям
- єдність освітніх, розвивальних, виховних функцій навчання
Форми організації навчальної діяльності учнів:
Інтерактивні технології кооперативного навчання
- робота в парах
- ротаційні трійки
- «два — чотири — усі разом»
- «карусель»
- робота в малих групах
- «акваріум»
Інтерактивні технології колективно-групового навчання
- обговорення проблеми
- «мікрофон»
- незакінчені речення
- «мозковий штурм»
- «навчаючи — учусь»
- аналіз ситуації
- вирішення проблеми-
- «дерево рішень»
Технології ситуативного навчання
- симуляції або імітаційні ігри
- спрощене судове слухання
- громадські слухання
- розігрування ситуації з ролями
Технології опрацьовування дискусійних питань
- метод ПРЕС
- «займи позицію»
- «зміни позицію»
- неперервна шкала думок
- дискусія
- дебати
Дотримання структури інтерактивного уроку:
- мотивація
- оголошення, представлення теми та очікування навчальних результатів
- надання необхідної інформації
- інтерактивна вправа - центральна частина заняття
- підбиття підсумків, рефлексія, оцінювання результатів уроку
Реалізованість методів навчання:
Загальні
- монологічний
- демонстраційний
- діалогічний
- евристичний
- пошуковий
- алгоритмічний
- програмовий
Методи викладання:
- інформативно-повідомлюючий
- пояснювальний
- стимулюючий
- спонукальний
- інструктивний
Методи навчання:
- виконавський
- реконструктивний
- частково-пошуковий
- пошуковий
- творчий
Зовнішня організація уроку:
- своєчасність початку і кінця уроку
- раціональна організація робочого місця
- своєчасність записів у щоденниках домашнього завдання
- своєчасність виставлення оцінок
Використання засобів навчання:
- об’єкти навколишнього середовища
- таблиці
- картки
- ілюстрації
- ТЗН
- записи на дошці
- книги, зошити
- інше
Дотримання санітарно-гігієнічних норм:
- стан класу (підлоги, парт, дошки та ін.)
- естетичне оформлення
- освітлення
- провітрюваність класу
- зовнішній вигляд учнів
- емоційно-психологічний стан у класі
Організація навчальної діяльності:
- мотивація навчання
- реалізація запланованого матеріалу
- логічність і послідовність викладу
- оптимальність структури уроку
- раціональність використання методів, принципів, засобів навчання
- мовна культура учнів
- мовна культура вчителя
- дисципліна
Інші зауваження чи спостереження:
Прізвище, підпис
Оцінювання:
Ступінь виконання учнями навчальних завдань
- самостійно
- за допомогою вчителя
Прийоми оцінювання:
- тест
- експрес-оцінювання
- розширене опитування
- контрольна вправа або творче завдання
- спостереження
- самооцінка
- ігрові методи оцінювання
- об’єктивність оцінювання
- систематичність оцінювання
- стимулювання під час оцінювання
- урахування індивідуальних особливостей учнів
Кількість оцінених учнів
% якості
% успішності
|