|
Статистика |
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Користувачі
Гості сайту

|
 | |  |
| Головна » 2015 » Липень » 05
- Робота Із заголовками:
- прочитавши заголовок, зупиніться,
- сформулюйте для себе, про що піде мова в тексті,
- згадайте все, що ви знаєте по цій темі.
- Робота Із текстом:
- звертайте увагу на незрозумілі слова та вирази, для з’ясування їх значення звертайтесь до словників (тлумачний, іноземних слів та ін.)
- якщо зміст вам не зрозумілий зовсім, то подумайте, що із старого матеріалу заважає розумінню тексту, і повторіть його,
- виділяйте при читанні головне,
- складайте усний або письмовий план прочитаного,
- придумайте свої приклади по тексту,
- уявляйте собі те, що читаєте,
Запам’ятовування матеріалу:
- переказати текст,
- дати відповідь на питання в зошиті або в кінці тексту (якщо вони є),
Самооцінка:
- правильність відповідей перевірте по підручнику.
|
Пізнавальна діяльність містить два види взаємодії: 1) суб’єкта з інформацією (знаннями); 2) суб’єкта (вчителя) з іншим суб’єктом (учнем). У широкому сенсі кожну взаємодію з інформацією можна вважати навчанням, тому що результатом стає пізнавальний досвід. Способи взаємодії людини з інформацією можуть бути різними залежно від індивідуально-психологічних особливостей. Такі способи називаються репрезентативними системами. Репрезентативна система в концепції НЛП - це спосіб подання інформації свідомості суб’єкту, що пізнає.
Дослідженнями в психології та психофізіології встановлено зв’язок між домінуванням лівої або правої півкулі головного мозку та одного з головних сенсорних каналів: візуального, аудіального, кінестетичного з одного боку та ефективністю засвоєння інформації з іншого. Репрезентативна система (далі - РС) - це спосіб подання інформації свідомості суб’єкту, який базується на співвідношенні функціонального розвитку сенсорних каналів і півкуль головного мозку. РС зумовлює зміст і форми пізнавальної діяльності.
Існують певні РС, які складаються у дитинстві, формуються та проявляються у навчанні їх основні типи: лівопівкульний візуал (функціонально домінують ліва півкуля та зоровий сенсорний канал); правопівкульний візуал; лівопівкульний аудіал; правопівкульний аудіал; лівопівкульний кінестетик; правопівкульний кінестетик). У більшості людей спостерігається одна домінуюча РС, у решти домінують дві чи три.
Учень у навчанні віддає перевагу певному оптимальному для себе стилю засвоєння знань, так як і вчитель - оптимальному для себе стилю подання матеріалу. Якщо ці стилі відрізняються один від одного, у засвоєнні учнем матеріалу зазвичай виникають проблеми. Наприклад, вчитель з домінуючою правопівкульною аудіаль
...
Читати далі »
|
Загальне поняття про інтерактивні технології
Інтерактивні технології можна представити як різновид активних методів навчання. Але ми виділяємо їх в окремий розділ, щоб підкреслити важливу роль цих технологій у сучасній освіті. Суть інтерактивних технологій у тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. Це спів-навчання (колективне, кооперативне навчання, навчання у співпраці), в якому і вчитель, і учні є суб’єктами. Учитель виступає лише в ролі організатора процесу навчання, лідера групи учнів. ІТН найбільше відповідають особистісно зорієнтованому підходу до навчання. В процесі застосування інтерактивних технологій, як правило, моделюються реальні життєві ситуації, пропонуються проблеми для спільного вирішення, застосовуються рольові ігри. Тому ІТН найбільше сприяють формуванню в учнів умінь і навичок, виробленню особистих цінностей, створюють атмосферу співробітництва, творчої взаємодії в навчанні.
- Інтерактивні технології дозволяють забезпечити глибину вивчення змісту. Учні освоюють усі рівні пізнання (знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінку). При цьому відсоток учнів, які засвоїли знання, досить високий (понад 50 %).
- Змінюється роль учнів. Вона активна: учні приймають важливі рішення щодо процесу навчання.
- Змінюється основне джерело мотивації навчання. Воно стає внутрішнім, це інтерес самого учня.
- Значно підвищується роль особистості педагога. Педагог більше розкривається перед учнями, виступає як лідер, організатор.
- Засвоєння незначного обсягу інформації потребує значного часу.
- Кожна інтерактивна технологія потребує попереднього розгляду і навчання
...
Читати далі »
|
Дата
Навчальний заклад
Група
Предмет
Майстер (викладач)
Кількість учнів на уроці
Тема уроку
Мета уроку
Тип уроку:
- урок вивчення нового матеріалу
- урок формування і вдосконалення вмінь та навичок
- урок закріплення та застосування знань та умінь
- урок узагальнення та систематизації
- урок контролю і корекції знань, умінь та навичок
- комбінований урок
Дотримання принципів навчання:
- науковість
- доступність
- наочність
- проблемність
- систематичність і послідовність
- самостійність і активність учнів
- врахування індивідуальних особливостей учнів
- диференціація
- інтеграція
- свідомість, стійкість засвоєних знань та умінь
- зв’язок навчання з життям
- єдність освітніх, розвивальних, виховних функцій навчання
Форми організації навчальної діяльності учнів:
Інтерактивні технології кооперативного навчання
- робота в парах
- ротаційні трійки
- «два — чотири — усі разом»
- «карусель»
- робота в малих групах
- «акваріум»
Інтерактивні технології колективно-групового навчання
- обговорення проблеми
- «мікрофон»
- незакінчені речення
- «мозковий штурм»
- «навчаючи — учусь»
- аналіз ситуації
- вирішення проблеми-
- «дерево рішень»
Технології ситуативного навчання
|
- Білик Юрій Петрович
- Бобра Вадим Анатолійович
- Василюк Віталій Іванович
- Галецький Олег Олександрович
- Дикий Руслан Вікторович
- Дубовий Дмитро Олександрович
- Ільїчова Яна Юріївна
- Кармаліта Олександр Анатолійович
- Кочмар Катерина Миколаївна
- Коваль Володимир Вікторович
- Копицяк Віктор Миколайович
- Краковецький Олександр Васильович
- Крамар Ігор Олександрович
- Трач Людмила Анатоліївна
|
Загальними вимогами до організації робочого місця майстра є:
- сучасне навчально-технічне оснащення, естетичне оформлення;
- забезпечення належних умов для ефективного показу трудових прийомів і способів виконання навчально-виробничих робіт - обладнання спеціальними пристроями, їх розміщення, освітлювальність;
- умови для зручного "огляду” всіх учнів, фон;
- зручність у розміщенні, зберіганні й використанні всіх матеріалів, обладнання, ТЗН;
- систематичне доповнення і оновлення навчального, технічного і дидактичного оснащення відповідно до вдосконалення змісту навчання, наукових рекомендацій і передового досвіду.
Умовно виділяють обов'язкове і додаткове оснащення робочого місця майстра,
до обов'язкового обладнання належать:
- подіум /підвищення/, на якому розміщене обладнання робочого місця майстра;
- робочий стіл, стілець, класна дошка;
- дидактичні засоби і навчально-технічна документація з усік виучуваних операцій і типових навчально-виробничих робіт;
- пристрої для демонстрування трудових прийомів і способів виконання навчально-виробничих робіт;
- пристрої для зберігання інструменту, обладнання, дидактичних матеріалів і ТЗН /шафи, ящики, полиці, підставки/;
- пристрої для використання дидактичних і технічних засобів /демонстраційні щити, плакатниці/;
додаткове обладнання робочого місця майстра залежить від його досвіду, творчого п
...
Читати далі »
|
- Паспорт КМЗ.
- Паспорт кабінету (лабораторії)
- Зовнішній вигляд майстерні.
- Відповідність навчально-матеріальної бази вимогам навчальних програм.
- Раціональне зберігання ТЗМ.
- Наявність поурочних папок:
а/інструкції до лабораторних та практичних робіт,
б)інструкції по ТБ,
в)форми позакласної роботи.
- Бібліотека.
- Наявність рефератів.
|
- Паспорт майстерні (лабораторії).
- Паспорт комплексно-методичного забезпечення з професії.
- Паспорт заземлюючих пристроїв майстерні (лабораторії).
- План роботи майстерні (лабораторії) на рік.
- План евакуації майстерні (лабораторії).
- Інструкція безпеки праці з професії.
- Журнал з виробничого навчання,
- Журнал реєстрації інструктажів з охорони праці.
- Журнал з пожежної безпеки.
- Журнал обліку недоліків та порушень, виявлених при оперативному контролі.
- Картка обліку матеріальних цінностей майстерні (лабораторії).
- Кваліфікаційна характеристика з професії.
- Критерії оцінювання знань, вмінь та навичок з професії.
- Навчальний план з професії.
- Навчальна програма з виробничого навчання.
- Тематичний план з професії.
- Поурочно-тематичний план з професії.
- Перелік навчально-виробничих робіт.
- План виробничого навчання на місяць.
- Пакет комплексних кваліфікаційних завдань.
- План уроку виробничого навчання.
- Перелік робіт для проведення поетапної атестації.
- Акт обстеження навчально-виробничого обладнання, що знаходиться в експлуатації майстерні (лабораторії).
| |
| |
 | |  |
|
|
Календар |
|
« Липень 2015 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|