ТЕСТ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК МИСЛЕННЯ
(тест для визначення
логічних здібностей)
У кожному питанні відзначте один
варіант відповіді, який Ви вважаєте правильним.
1. «Лопата» так відноситься до «копати», як «ніж» до:
а. гострого;
б. різати;
в. точити.
2. «Втомлений» так відноситься до «робота», як «гордий» до:
а. посмішка;
б. успіх;
в. щасливий.
3. Яке з даних слів не співвідноситься з двома іншими:
а. свіча;
б. місяць;
в. лампа.
4. «Подив» так відноситься до «незвичайного», як «страх» до:
а. небезпечний;
б. неспокійний;
в. жахливий.
5. Який з наступних дробів не підходить до двох інших:
а. 3/7;
б.
3/9;
в. 3/11.
6. «Розмір» так відноситься до «довжини», як «нечесний» до:
а. в'язниця;
б. грішний;
в. той, хто вкрав.
7. «АБ» так відноситься до «ГВ», як «РС» до:
а. ПО;
б. ОП;
в. ТУ.
8. «Краще» так відноситься до «найгірший», як «повільно» до:
а. швидкий;
б. найкращий;
в. найшвидший.
9. Яке з наступних сполучень знаків повинне продовжити цей
ряд: ХООООХХО- ООХХХ
а. ОХХХ;
б. 00;
в. ХОО.
10. Яке з наступних слів не співвідноситься з двома іншими:
а. який-небудь;
б. декілька;
в. велика частина.
11. «Полум'я» так відноситься до «жару», як «троянда» до:
а. шип;
б. червоні пелюстки;
в. запах.
12. Яке з наступних слів не співвідноситься з двома іншими:
а. широкий;
б. зиґзаґоподібний;
в. прямий.
13. «Незабаром» відноситься до «ніколи», як «близько» до:
а. ніде;
б. далеко;
в. геть.
Відповіді:
1-6 2-6 З-б 4-
в 5-6 6-в 7-6 8-в 9-6 10-а 11-в 12-а 13-а
Підраховуємо кількість правильних
відповідей.
Якщо їх 8—13, то перед нами
особистість, в якої переважає логічне мислення, вона здатна швидко схоплювати
нові ідеї. Така людина уміє виділяти головне, узагальнювати факти, знаходити
закономірності та переносити їх на новий матеріал. Він також: легко подужає
персональний комп'ютер і опанує навичками роботи з обчислювальною технікою.
Кількість балів 7 і менше
свідчить на користь інтуїтивного мислення, схильності до емоційних, а не
логічних рішень. Людина з таким мисленням схильна вирішувати проблеми шляхом
проб і помилок.
АНКЕТА
для орієнтовного дослідження творчої обдарованості
особистості учня
Інструкція: нижче
приведені якості, котрі притаманні учням.
Позначте знаком " + "
ті якості, котрі Ви відмічаєте в учнях. Знаком " -" позначте ті
якості, котрі Вам не подобаються.
1. Дисциплінований.
2. Не рівна успішність.
3. Той, хто вибуває з загального
темпу.
4. Організований.
5. Ерудований.
6. Дивний у поведінці,
незрозумілий.
7. Той, хто вміє підтримувати
загальну справу ( колективіст).
8. Той, хто вискакує на уроках з
безглуздими зауваженнями.
9. Стабільно вчиться ( завжди
добре вчиться ).
10. Зайнятий своїми справами
(індивідуаліст ).
11. Той, хто все схоплює швидко.
12. Той, хто не вміє спілкуватись
- конфліктний.
13. Той, хто легко спілкується,
приємний у спілкуванні.
14. Іноді "тугодум",
іноді не може зрозуміти очевидного.
15. Той, хто все розуміє,
зрозуміло висловлює свої думки.
16. Той, хто не завжди
підпорядковується більшості або офіційному керівництву.
Треба скласти окремо " +
" , котрі належать парним та непарним питанням.
Якщо сума парних " + "
більше суми непарних - то більша ймовірність, що перед Вами творча, обдарована
дитина.
|