|
Статистика |
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Користувачі
Гості сайту

|
 | |  |
| Головна » 2014 » Лютий » 23
Підвищення
вимог до підготовки кваліфікаційних робітників в училищах системи
професійно-технічної освіти викликає необхідність застосування таких засобів і
методичних прийомів, які дозволили б, по перше, інтенсифікувати навчальний
процес /без чого учні не зможуть справитися з обсягом і збільшенням вмісту
навчального матеріалу/, по друге, цілеспрямовано формувати розумові компоненти
трудової діяльності, виховувати творчу активність, ініціативу, і ін
...
Читати далі »
|
це
систематичний метод планування, застосування і оцінювання всього процесу
навчання і засвоєння знань шляхом врахування людських і технічних ресурсів і
взаємодія між ними для досягнення більш ефективної форми навчання.
|
ТЕСТ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК МИСЛЕННЯ
(тест для визначення
логічних здібностей)
У кожному питанні відзначте один
варіант відповіді, який Ви вважаєте правильним.
1. «Лопата» так відноситься до «копати», як «ніж» до:
а. гострого;
б. різати;
в. точити.
2. «Втомлений» так відноситься до «робота», як «гордий» до:
а. посмішка;
б. успіх;
в. щасливий.
3. Яке з даних слів не співвідноситься з двома іншими:
а. свіча;
б. місяць;
в. лампа.
4. «Подив» так відноситься до «незвичайного», як «страх» до:
а. небезпечний;
б. неспокійний;
в. жахливий.
5. Який з наступних дробів не підходить до двох інших:
а. 3/7;
б.
3/9;
в. 3/11.
6. «Розмір» так відноситься до «довжини», як «нечесний» до:
а.
...
Читати далі »
|
Засобом
педагогічного впливу можуть бути різні прийоми та методи. Основні з них такі:
1. Педагогічна бесіда.
2.
Педагогічний прийом.
3.
Заохочення і покарання.
4.
Гра.
...
Читати далі »
|
Компоненти аналізу | Аналіз реалізації компонентів навчання на основі
вимог до уроку | Що свідчить про реалізацію компонентів |
|
Кабінет інформатики призначений для
формування інформаційно-освітнього і культурного середовища, що створюється з
використанням апаратно-програмних засобів інформаційних технологій та інших
сучасних засобів навчання.
Основною метою створення кабінету інформатики
є забезпечення належних умов для проведення навчально-виховного процесу та
розв’язання школою завдань визначених цілями та змістом освіти у відповідності
до Державного стандарту базової і повної середньої освіти, затвердженого
Постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004
року № 24. Завданням кабінету є: забезпечення технічних і методичних передумов для формування
інформаційної культури учнів, навчальної діяльності учнів засобами новітніх
технологій, наступності між ступенями освіти, єдності між теоретичними і
практичними складовими змісту освіти.
Облаштування,
обладнання кабінету здійснено відповідно до вимог Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання
загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу.
ВИМОГИ ДО КАБІНЕТУ ІНФОРМАТИКИ
...
Читати далі »
|
- Педагогічні
технології навчання
- ІННОВАЦІЙНІ
ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ
- РОЛЬ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ
- МЕТОДИЧНА
РОБОТА
- ЕКСПРЕСАНАЛІЗ ПЕРЕДОВОГО ДОСВІДУ
/druk/peredovi_tekhnologiji.doc
|
- Краще запам'ятовується початок і кінець інформації. Тому учням слід ще раз акцентувати середину матеріалу.
- При знайомстві прохання до учнів, пов'язати свої прізвища певним сюжетом.
- При конспектуванні поле запису розділяють на зони: зона А для основного запису; зона Б для пропущених слів; зона В для висновків
-
- Швидкісне конспектування передбачає:
Піктограми (малюнки)
Кванто (вирізнення)
Арабська грамота (пропуск голосних звуків) наприклад, мтдка
Просторовий запис (інформація у блоках - плакати)
|
Життя вимагає від людини
високої дисципліни і виконавської чіткості - рис, що в нашому характері
репрезентовані надто слабко. У їх формуванні значна роль належить
навчально-виховному процесу школи, зокрема шкільній дисципліні.
Шкільна дисципліна -
дотримання учнями правил поведінки в школі та за її межами, чітке й
організоване виконання ними своїх обов'язків, підкорення громадському
обов'язку.
Показниками високого рівня
дисципліни є розуміння учнями необхідності дотримання її в школі, громадських
місцях, в особистій поведінці; готовність і потреба у виконанні
загальноприйнятих норм і правил дисципліни праці, навчання, вільного часу;
самоконтроль у поведінці; боротьба з порушниками дисципліни в школі та за її
межами.
Свідома дисципліна
виявляється в усвідомленому суворому, неухильному виконанні суспільних
принципів і норм поведінки й ґрунтується на сформованості в учнів такої риси,
як дисциплінованість і почуття обов'язку та відповідальності.
В основі дисциплінованості -
прагнення й уміння особистості керувати своєю поведінкою відповідно до
суспільних норм і вимог правил поведінки.
Обов'язок - усвідомлена
особистістю система суспільних і моральних вимо
...
Читати далі »
|
- Ситуація-ілюстрація – найбільш проста, коли за
допомогою конкретного прикладу з
практики демонструється той чи інший спосіб розв’язання проблеми.
- Ситуація вправа – це також конкретна задача, але описана так,
що учневі потрібно виконати певні завдання (заповнити таблицю, скласти схему,
картку тощо)
- Ситуація-оцінка – в цьому випадку проблема уже
розв’язана, але від учня вимагається
дати аналіз ситуації і прийнятого способу розв’язання.
- Ситуація-проблема – завдання подається у вигляді проблеми, яку
потрібно розв’язати. В цьому випадку ставиться ряд запитань, які мають учневі
допомогти вияснити суть проблеми і подумати над шляхами її розв’язання.
|
Критерії кваліфікаційної атестації випускників
Професія – 4112
"Оператор комп’ютерного набору"
Кваліфікація – ІІ категорія
...
Читати далі »
|
Відомо, що за всіх рівних умов (рівня знань, навичок, витрат часу)
різні люди досягають неоднакових результатів. Якість і засоби виконання
будь-якої діяльності, її успішність і рівень досягнень залежать від здібностей
особистості.
Здібності - це індивідуально-психологічні особливості людини,
які відповідають умовам успішного виконання тієї чи іншої діяльності, а саме -
набуття знань, умінь і навичок; використання їх у праці.
Кожна здібність має свою структуру, яка залежить від розвитку
особистості.
Виділяють два рівні розвитку здібностей: репродуктивний та творчий.
Людина, яка знаходиться на репродуктивному рівні розвитку здібностей,
виявляє високі уміння засвоювати знання, оволодівати діяльністю і здійс
...
Читати далі »
|
Після проголошення незалежності в Україні розпочалися
процеси переходу до ринкових відносин, які й досі проходять непослідовно та
суперечливо. Деформації в економічній сфері породжують деформовану свідомість,
бездуховність та свавілля в різних сферах життя суспільства, особливо в
середовищі молоді, що є дуже небезпечним для державного будівництва.
Ефективним засобом боротьби проти цих негативних явищ
є формування у підростаючого покоління високої культури, у тому числі й
правової культури. Молодь повинна знати свої права а також і обов’язки.
Законом України "Про освіту" передбачено
одержання безкоштовної середньої освіти. Навчаючись у професійно-технічних
училищах, учні забезпечуються належними умовами навчання за обраною професією, безоплатним
користуванням навчально-виробничою, культурно-спортивною, побутовою, оздоровчою
базою навчального закладу. Також передбачено ряд інших гарантій із соціального
захисту учнів – виплата стипендії, безоплатне медичне обслуговування,
щотижневий відпочинок і канікули протягом навчального року та після його
закінчення, зарахування часу навчання у професійно-технічному закладі до
трудового стажу учня.
Яку ж віддачу держава і суспільство очікують від
учнів? Яким має бути коло обов’язків і відповідальність учнів? Ось основні з
них: виконувати вимоги навчальних програм, відвідувати заняття, дотримуватись
правил охорони праці, бережно ставитись до обладнання, засобів навчання та інвентарю.
...
Читати далі »
|
Професія – "педагог” " Учительська професія - це
людинознавство,постійне,що не припиняється проникнення в складний
духрвний світ людини. Чудова риса – постійно відчиняти в людині нове,
дивуватися новому, бачити людину в процесі його становлення – один із
тих коренів, що харчують покликання до педагогічної праці. Цей корінь
закладається в людині ще в дитинстві й отроцтві, закладається й у
родині, і в школі. Він закладається турботами старших – батька, матері,
учителя, - які виховують дитину в дусі любові до людей, поваги до
людини”Сухомлинський
Управління педагогічним процесом здійснює педагог. Саме він визначає
мету і завдання процесу в конкретних умовах, програмує розвиток
особистості учня, обґрунтовує систему педагогічних засобів, форм,
методів, їх етапність, спрямованість на розв'язання конкретних
педагогічних завдань.
Діяльність, яку виконує педагог, називається
педагогічною. Педагогічна діяльність - це особливий вид соціальної
діяльності, що передбачає передавання від старших поколінь до молодших
накопичених людством культури і досвіду, створення умов для їх
особистісного розвитку і підготовки до виконання певних соціальних ролей
у суспільстві. Педагогічну діяльність здійснюють не лише педагоги, а й батьки,
громадські організації, керівники підприємств і установ, різні групи, а
також значною мірою засоби масової інформації. Ця діяльність є
загальнопедагогічною, тобто такою, яку здійснює кожна людина стосовно
самої себе, своїх
...
Читати далі »
|
- Планувальна
документація
- Графік навчального процесу.
- Зведений графік практичного навчання за
спеціальностями (спеціалізаціями).
- План розподілу бюджету часу на окремі види
практики по групах, курсах і семестрах.
- План-графік контролю практичного навчання.
- Плани роботи з організації практичного
навчання в навчальному закладі, заступника директора з навчально-виробничої
роботи, завідувача навчально-виробничої майстерні, керівника практики,
завідувача лабораторії.
- Плани-графіки індивідуального практичного
навчання учнів
- Графік приведених кваліфікаційних випробувань
(екзаменів) з робітничих професій.
- Графік проведення конкурсів із робітничих
професій.
- Щомісячні плани-графіки керівника та
проведення всіх видів практичного навчання.
- Комплексний план науково-технічної творчості учнів на період навчання.
-
...
Читати далі »
|
Однією із складової успіху засвоєння знань учнями
на відповідному їм рівні та допомоги майстру виробничого навчання при
організації роботи на уроці є різнорівневі завдання. Тобто майстер має
розуміти, що за диференціацією учнів стоїть також складання для них певних
завдань, які будуть для них оптимальними не лише по рівню розвитку та
успішності, а й урахуванням їх здібностей, нахилів. Подана нижче схема є
оп
...
Читати далі »
| |
| |
 | |  |
|
|