Мотивація
Мета: - сфокусувати увагу учнів на проблемі й викликати
інтерес до обговорюваної теми. Для цього можна використати запитання, короткі
історії, невеличкі завдання тощо. Потребує цей стан 5% робочого часу.
Представлення мети та очікуваних
навчальних результатів
Мета: - забезпечення розуміння учнями змісту їхньої
діяльності, того, чого вони повинні досягти в результаті уроку і чого від них
очікує викладач .
(5% робочого часу).
Надання необхідної інформації
Мета: - дати
учням достатньої інформації, щоб на її основі виконувати практичні завдання. Це
може бути мінілекція, ознайомлення з роздатковим матеріалом. Презентація
виконаного домашнього завдання. На самому уроці викладач може ще раз звернути
увагу на інформацію особливо на практичні поради, якщо необхідно прокоментувати
опитування (10% робочого часу).
Інтерактивна вправа - центральна частина заняття
Мета: - практичне засвоєння матеріалу. Послідовність
цього етапу така:
- інструктування
– викладач розповідає учням про мету вправи, про правила, про послідовність дій
та обсяг часу на виконання завдань: запитує чи все зрозуміло;
- об‘єднання в
групи і (або) розподіл ролей;
- виконання
завдання (викладач виступає організатором, консультантом, ведучим дискусії);
- презентація
результатів роботи (60% робочого часу).
Підбиття підсумків
Мета: - обговорення задля усвідомлення зробленого
на уроці. Слід повернутися до очікування результатів, оголошених на початку
уроку. Бажано поставити учням за питання "Що нового дізнались? Яких навичок
набули? Чи може це бути корисним у житті? Що сподобалося на уроці?”. На цей
етап відводиться 20% робочого часу.
|