Особливістю освітніх веб-квестів є те, що частина або вся інформація для самостійної або групової роботи учнів з ним знаходиться на різних веб-сайтах.
Веб-квест сприяє:
- застосуванню ІКТ для вирішення професійних завдань (в т.ч. для пошуку необхідної інформації, оформлення результатів роботи у вигляді комп'ютерних презентацій, веб-сайтів, флеш-роликів, баз даних тощо)
- підвищенню мотивації до вивчення предметів і використанні комп’ютерних технологій;
- розвитку мислення учнів (аналіз, узагальнення та оцінка інформації);
- розвитку комп’ютерних навичок учнів і підвищенню їх словникового запасу;
- вмінню знаходити кілька способів рішень проблемної ситуації, визначати найбільш раціональний варіант, обгрунтовувати свій вибір;
- заохоченню учнів до самоосвіти (самонавчання і самоорганізації);
- розвитку дослідницьких і творчих здібностей учнів;
- роботи в команді (планування, розподіл функцій, взаємодопомога, взаємоконтроль);
- підвищенню особистісної самооцінки;
- вироблення навику публічних виступів (обов'язкове проведення передзахисту та захисту проектів з виступами авторів, з питаннями, дискусіями).
|