Критеріями методичної оцінки веб-квесту є:
• Вступ - мотивуюча і пізнавальна цінність.
• Завдання - проблемність, чіткість формулювання, пізнавальна цінність. Важливо, щоб рішення завдання веб-квесту не лежали на поверхні і не зводилося до простого "вирізання і вклеювання" фрагментів інтернет-джерел. Чим цікавіше і складніше буде шлях до розгадки, чим більше можливостей для вираження індивідуальності в ньому буде закладено, тим більше буде мотивації, задоволення від роботи і користі від навчання.
• Порядок роботи і необхідні ресурси - точний опис послідовності дій; релевантність, різноманітність і оригінальність ресурсів; різноманітність завдань, їх орієнтація на розвиток розумових навичок високого рівня; наявність методичної підтримки - допоміжних та додаткових матеріалів для виконання завдань; при використанні елементів рольової гри - адекватний вибір ролей і ресурсів для кожної ролі.
• Оцінка - адекватність представлених критеріїв оцінки типу завдання, чіткість опису критеріїв і параметрів оцінки, можливість вимірювання результатів роботи.
• Висновок - взаємозв'язок з введенням, точний опис навичок, які придбають учні, виконавши даний Web-Quest. |