При самостійній роботі з учнями рекомендується викладачам складати робочі зошити (звіти) для самостійної роботи учнів у вигляді тезисних викладок, графічних зображень, таблиць систематизованого матеріалу з переліком вхідних даних, одержаних під час вивчення інших дисциплін або попередніх тем з даної дисципліни, перелік завдань з даної теми.
Види завдань для самостійної роботи
Залежно від особливостей дисципліни викладач може давати учням різні види завдань для самостійної роботи:
опрацювання інформації, отриманої на обов’язкових навчальних заняттях;
робота з відповідними підручниками та особистим конспектом учня;
самостійне вивчення окремих тем або питань з підготовкою конспекту,
робота з довідковою літературою;
написання рефератів, доповідей, повідомлень;
виконання творчих завдань (доповіді, проекти, есе, огляди тощо);
виконання підготовчої роботи до лабораторних і практичних занять;
виконання індивідуальних графічних, розрахункових завдань;
виконання курсових і дипломних робіт (проектів);
підготовка письмових відповідей на контрольні, тестові, проблемні питання;
виготовлення наочності;
складання картотеки літератури за змістом фахової діяльності;
виконання індивідуальних завдань;
підбір власної бібліотеки з основних напрямів фахової діяльності.
Входження України до світового економічного простору зумовлює і
реформування системи освіти, яка має стати головним "фундаментом” сучасної
культури, науки, техніки, духовного і матеріального виробництва, а також
стійкого розвитку соціуму.
У наш час важко знайти галузь науки чи
народного господарства, де не використовують комп'ютерну техніку. Сучасний
розвиток інформаційних технологій дає змогу їм проникнути в усі сфери людської
діяльності, стати незамінним помічником людини. Не виняток і сфера освіти.
Важко уявити сьогодні освітній заклад, який не мав би комп'ютерного класу.
Спочатку комп'ютери слугували лише для вивчення основ інформатики
... Читати далі »