Які принципи навчання є визначальними в сучасній дидактиці?
Які вимоги принципу науковості?
Які вимоги принципу систематичності й послідовності?
Які вимоги принципу свідомості навчання?
У чому полягає сутність принципу активності та самостійності у навчанні?
Які вимоги принципу наочності?
Які вимоги принципу ґрунтовності навчання?
У чому полягає сутність принципу зв'язку навчання з практичною діяльністю?
У чому полягає сутність принципу доступності навчання та врахування індивідуальних особливостей учнів?
У чому полягає сутність принципу емоційності навчання?
Література
У чому полягає сутність принципів навчання?Принципи (від лат. ргіncipium — начало, основа) — основоположні ідеї, вихідні положення, які визначають зміст, форми й методи навчальної роботи відповідно до мети виховання та закономірностей процесу навчання. Принципи навчання виконують регулятивну функцію з погляду моделювання дидактичних теорій і способу регуляції практики навчання. На них ґрунтуються підходи до навчання усіх дисциплін, визначаючи певною мірою їх зміст, засоби й прийоми навчальної роботи. Принципи тісно пов'язані із закономірностями навчання. Вони відображують дидактичні закони та закономірності. На рівні гносеологічного явища принципи об'єктивно відображують сутність законів і закономірностей навчально-виховного процесу. На основі загальнодидактичних принципів розробляють принципи фахових методик. При цьому відбувається конкретизація принципів вивчення окремих навчальних дисциплін з урахуванням їх особливостей. Вимоги принципів навчання реалізуються через систему правил. Правила — це регулятивні судження про конкретні дії вчителя та учнів з метою реа
... Читати далі »