Методи - упорядковані способи діяльності вчителя і учнів, спрямовані на досягнення відповідних результатів навчання.
Сухомлинський метод називає компасом, який указує куди і як вести учнів.
Кожен метод складається з окремих прийомів. Прийом - структурний елемент методу, виступає як його частина і спрямований на досягнення дидактичних завдань.
Класифікація методів, що грунтуються на ідеї пізнавальної активності учнів:
Підручник - це посібник, за допомогою якого педагог навчає, розвиває учнів, домагаючись якісного засвоєння знань, формування системи знань і умінь, навичок роботи з книгою. Підручник повинен відповідати таким вимогам:
Побудований у відповідності до програми кожного року навчання.
Забезпечити виховні вимоги
Розвивати логічне мислення, виховувати любов до мо
... Читати далі »
Уміння - це здатність людини ефективно виконати дію у відповідності з умовами і поставленою метою.Уміння формуються на основі знань, а якість визначається глибиною засвоєння теорії.
Допитливість та цікавість, як спонукальна сила, що виникає із відношення людини до світу, давно привертає до себе увагу психологів, педагогів. У науковій літературі зустрічаються різні підходи до визначення цих понять. Але не дивлячись на різне трактування, в основі будь-яких конкретних інтересів лежать потреби і відношення. Потреба може стати основою для формування інтересу, але й сам інтерес може перетворитися в по
... Читати далі »