|
Статистика |
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Користувачі
Гості сайту

|
 |
|
 |
|
Головна » Інформаційна бібліотека
Методи - упорядковані способи діяльності вчителя і учнів, спрямовані на досягнення відповідних результатів навчання.
Сухомлинський метод називає компасом, який указує куди і як вести учнів.
Кожен метод складається з окремих прийомів. Прийом - структурний елемент методу, виступає як його частина і спрямований на досягнення дидактичних завдань.
Класифікація методів, що грунтуються на ідеї пізнавальної активності учнів:
- Пояснюва
...
Читати далі »
|
Підручник - це посібник, за допомогою якого педагог навчає, розвиває учнів, домагаючись якісного засвоєння знань, формування системи знань і умінь, навичок роботи з книгою. Підручник повинен відповідати таким вимогам:
- Побудований у відповідності до програми кожного року навчання.
- Забезпечити виховні вимоги
- Розвивати логічне мислення, виховувати любов до мо
...
Читати далі »
|
Уміння - це здатність людини ефективно виконати дію у відповідності з умовами і поставленою метою. Уміння формуються на основі знань, а якість визначається глибиною засвоєння теорії.
Навички - це автоматичні операції з інформацією.
|
Допитливість та цікавість, як спонукальна сила, що виникає із відношення людини до світу, давно привертає до себе увагу психологів, педагогів. У науковій літературі зустрічаються різні підходи до визначення цих понять. Але не дивлячись на різне трактування, в основі будь-яких конкретних інтересів лежать потреби і відношення. Потреба може стати основою для формування інтересу, але й сам інтерес може перетворитися в по
...
Читати далі »
| « 1 2 ... 18 19 20 21 22 ... 34 35 » |
|
|
 |
|
 |
|
|
Календар |
|
« Вересень 2025 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|