Методи - упорядковані способи діяльності вчителя і учнів, спрямовані на досягнення відповідних результатів навчання.
Сухомлинський метод називає компасом, який указує куди і як вести учнів.
Кожен метод складається з окремих прийомів. Прийом - структурний елемент методу, виступає як його частина і спрямований на досягнення дидактичних завдань.
Класифікація методів, що грунтуються на ідеї пізнавальної активності учнів:
- Пояснювально-ілюстративний метод (дає знання на прикладах)
- Репродуктивний - (учні виконують завдання за зразком).
- Проблемний виклад знань (створює проблемну ситуацію і з учнями її розв'язує)
- Частково-пошуковий (еврістичний - ставить проблему, яку вирішують учні).
- Дослідницький - учні самі ставлять проблему і самі її вирішують.
Чим простіший матеріал, тим частіше потрібно, щоб учні самі приходили до висновків.
|