|
Статистика |
|
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0 |
|
|
Користувачі
Гості сайту

|
 |
|
 |
|
Головна » 2014 » Липень » 21
Видавництво "Книга" 1982 р. у перекладі видало твір мадярського автора Іштвана Рат-Вега "Комедія книги". Написаний він у тридцяті роки. Книга адресована бібліофілам, філологам і всім тим, хто цікавиться історією друкарства і культури. Вважаємо, що настав час видати український переклад цього цікавого видання. Пропонуємо з нього короткий фрагмент.
...
Читати далі »
|
Чого ж ти плачеш? Жалю і так багато.
Чого шепочеш: « Матінко, прости...»?
А де ж ти був, коли промокла хата тебе чекала понад всі світи?
Тягла старенька ночви та коритця
А дощ все літо знавісніло лив...
Худесенька, змарніла, блідолиця
Тебе чекала м
...
Читати далі »
|
***
Що це зі мною сталося - не знаю, немов колись дзвінка твого чекаю. Не подзвони. Хай збайдужіла кров скипить вогнем у юному відчаї.
***
Слава світу, вічність, сан високий, популярність - це така морока, бо ж замало б
...
Читати далі »
|
Структура уроку формування умінь і навичок:
- Перевірка домашнього завдання.
- Повідомлення теми і мети уроку.
- Усне закріплення теоретичних відомостей.
- Самостійна робота учнів і її перевірка.
- Підведення підсумків уроку.
-
...
Читати далі »
Категорія:
Філологія
|
Переглядів:
1802
|
Додав:
Olga
|
Дата:
2014-07-21
|
Усний виклад є двох видів:
- Описово-розповідний, проблемний (знайомить учнів із постановкою проблеми, яку слід розв'язати).
- Бесіда (зміст виучуваного матеріалу розкривається у відповідях учнів на поставлене вчителем питання). Розрізняють:
|
Методи - упорядковані способи діяльності вчителя і учнів, спрямовані на досягнення відповідних результатів навчання.
Сухомлинський метод називає компасом, який указує куди і як вести учнів.
Кожен метод складається з окремих прийомів. Прийом - структурний елемент методу, виступає як його частина і спрямований на досягнення дидактичних завдань.
Класифікація методів, що грунтуються на ідеї пізнавальної активності учнів:
- Пояснюва
...
Читати далі »
|
Підручник - це посібник, за допомогою якого педагог навчає, розвиває учнів, домагаючись якісного засвоєння знань, формування системи знань і умінь, навичок роботи з книгою. Підручник повинен відповідати таким вимогам:
- Побудований у відповідності до програми кожного року навчання.
- Забезпечити виховні вимоги
- Розвивати логічне мислення, виховувати любов до мо
...
Читати далі »
|
Уміння - це здатність людини ефективно виконати дію у відповідності з умовами і поставленою метою. Уміння формуються на основі знань, а якість визначається глибиною засвоєння теорії.
Навички - це автоматичні операції з інформацією.
| |
|
|
 |
|
 |
|
|