З середини 80-х років у США почали використовувати портфоліо в освіті. В Україні цей процес почався з 2000 р. Наразі цей процес став масовим. Більшість учбових адміністрацій сьогодні ставить вимогу до вчителя, що атестується, виконати звіт у формі портфоліо. Виходячи з цього, кожен вчитель має створити власне презентаційне портфоліо – як найпростіший і дуже ефективний спосіб всебічно представити власну діяльність. Наступним кроком може стати створення інших видів портфоліо: рефлексивного, проблемно-тематичного, методичного, комплексного.
Ринкові умови вимагають від робітника
високої професійної мобільності, пов’язаної зі зміною, набуттям нової або інтегрованої
професії, формування нових знань, навичок і умінь відбувається на основі уже
наявних. У цьому випадку трудові навички вступають у взаємо
... Читати далі »